mylisz sięB_U_A pisze:To super, ale ten przyklad co podales to immo3 a ja mam immo2, wiec bedzie problem.(chyba jezeli sie nie myle).
Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Udało się wreszcie zamontować manetkę Na tyle co się się mi udało sprawdzić wszystko działa ok oto poszczególne okienka:
zastanawia mnie tylko przedostatnie okienko 27km/h trochę mała ta średnia prędkość - też tak macie? (jazda po mieście)
Jeszcze mała wskazówka - jak wiadomo we wtyczce do manetki są wpięte tylko 2 kabelki pozostałe 4 musimy wstawić - idealnie pasują w oryginalną kostkę wsuwki wysunięte z standardowej kostki ISO takiej jak się podpina radio w samochodzie
do wtyczki przy liczniku nie trzeba żadnych wsuwek - po jej rozebraniu wystarczy wcisnąć kabelki w odpowiednie piny w każdym pinie są specjalne blaszki które same nacinają izolacje kabla.
zastanawia mnie tylko przedostatnie okienko 27km/h trochę mała ta średnia prędkość - też tak macie? (jazda po mieście)
Jeszcze mała wskazówka - jak wiadomo we wtyczce do manetki są wpięte tylko 2 kabelki pozostałe 4 musimy wstawić - idealnie pasują w oryginalną kostkę wsuwki wysunięte z standardowej kostki ISO takiej jak się podpina radio w samochodzie
do wtyczki przy liczniku nie trzeba żadnych wsuwek - po jej rozebraniu wystarczy wcisnąć kabelki w odpowiednie piny w każdym pinie są specjalne blaszki które same nacinają izolacje kabla.
Ostatnio zmieniony śr paź 01, 2008 23:11 przez korfanty, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj wieczorem dokończyłem zabawę z nowym licznikiem (podpiąłem tempomat) dziś sprawdziłem działa ale kontrolka na zegarach nie świeci w starych zegarach nie było ikonki w nowych jest może brakuje jakiegoś przewodu do którejś kostki ?
I znalazłem jeszcze jeden problem sprawdzając błędy vagiem, na starych zegarach jak robiłem ich test to ostatnim testem był test kontrolki i brzęczyka temperatury w nowych zegarach ani nie zadziałała zaświeciła kontrolka ani brzęczyk
I w module silnika pokazał się taki błąd:
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): open or Short fo Ground
P1617 - 35-10 ---- Intermittent
czy ten błąd może mieć powiązanie właśnie z tą kontrolką temperatury?
Przypomnę że we wtyczce niebieskiej mam kpl przewodów podpiętych oprócz pinu 15 natomiast we wtyczce zielonej obecnie są podpięte piny nr 2, 5, 6, 11, 13, 14, 17, 19, 20, 26, 30
I znalazłem jeszcze jeden problem sprawdzając błędy vagiem, na starych zegarach jak robiłem ich test to ostatnim testem był test kontrolki i brzęczyka temperatury w nowych zegarach ani nie zadziałała zaświeciła kontrolka ani brzęczyk
I w module silnika pokazał się taki błąd:
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): open or Short fo Ground
P1617 - 35-10 ---- Intermittent
czy ten błąd może mieć powiązanie właśnie z tą kontrolką temperatury?
Przypomnę że we wtyczce niebieskiej mam kpl przewodów podpiętych oprócz pinu 15 natomiast we wtyczce zielonej obecnie są podpięte piny nr 2, 5, 6, 11, 13, 14, 17, 19, 20, 26, 30
Kurcze teraz nie wiem czy ten błąd był zaraz po zmianie licznika czy wyskoczył wczoraj - odkręcałem podszybie aby się dostać z kablami do tempomatu, oraz również grzebałem w głównej wiązce obok bezpieczników aby odnaleźć schowane w niej 2 kable od halogenów - były schowane/zaplątane w środku wiązki.greg pisze:wygląda na to że kontrolka świec żarowych - zwarcie do masy
[ Dodano: Pon Paź 06, 2008 22:39 ]
Zmieniłem dziś liczniki i na starym nie ma tego błędu
Witam. Mam wstawione zegary z 1/2FIS. Oryginalny licznik miał numer: 1J0920806B nowy 1J5920826J. Golf 1.6 16V 2002. Wszystko pasuje oprócz prędkości. Prędkość jest za duża o ok. 10%, a za tym fałszuje się licznik przebiegu i wskazania spalania na l/100km. Próbowałem zmienić kodowanie licznika - impulsy prędkości - ale ten przyjmuje tylko sygnały z CAN'a. Zastanawiam się czy winę za to nie ponosi jakiś czujnik prędkości. Nie wiem jednak gdzie go zlokalizować.
Witam wszystkich
Przeczytałem wszystkie strony tego tematu, jednak aby się upewnić spytam:
Mam zamiar zmienić sobie zegary na 1/2 FIS. Mój licznik to 1J0 920 801E.
Do wyboru mam zegary o nr: 1J0 920 826AX, 1J0 920 826A, 1J0 920 826B. Czy jest jakieś większe znaczenie które zegary włożę? Z którym będzie najmniej problemów (jeśli jakiekolwiek będą). Z tego co wyczytałem to wersja immo nie ma większego znaczenia?
Posiadam Vaga i Vag Tacho, więc myślę, że gładko pójdzie. Manetki z tego co widziałem chodzą po ok. 50 zł. Wiązkę też się jakoś skombinuje.
Pozdrawiam
Przeczytałem wszystkie strony tego tematu, jednak aby się upewnić spytam:
Mam zamiar zmienić sobie zegary na 1/2 FIS. Mój licznik to 1J0 920 801E.
Do wyboru mam zegary o nr: 1J0 920 826AX, 1J0 920 826A, 1J0 920 826B. Czy jest jakieś większe znaczenie które zegary włożę? Z którym będzie najmniej problemów (jeśli jakiekolwiek będą). Z tego co wyczytałem to wersja immo nie ma większego znaczenia?
Posiadam Vaga i Vag Tacho, więc myślę, że gładko pójdzie. Manetki z tego co widziałem chodzą po ok. 50 zł. Wiązkę też się jakoś skombinuje.
Pozdrawiam
-
- VW Klub Białystok
- Posty: 1177
- Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
btw, mam manetke na sprzedaż
http://www.allegro.pl/item455485347_man ... tavia.html
stan idealny manetki, tylko ze z Bory
http://www.allegro.pl/item455485347_man ... tavia.html
stan idealny manetki, tylko ze z Bory
Też się przymierzam się do wymiany zegarów z VDO 1J0 920 801F na MOTOMETER 1J0 920 826B plus manetki. Czy nie będzie z tym problemów? Potrzebne będą jakieś dodatkowe kable do poprowadzenia oprócz od manetki do zegarów ? Na razie jestem umówiony na poniedziałek na sczytanie pinów z obu zegarów ale nie jestem pewny czy aby napewno potrzebuję obu. Może ktoś potwierdzić czy aby napewno są potrzebne piny z obydwóch zegarów? I na czym polega dokładnie kodowanie? wystarczy do tego kabel VAG KKL line ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
spidi, potrzebny tylko PIN z nowego licznika. Wystarczy VAG, ktory posiadasz aby zakodowac IMMO. Procedura kodowania jest dokladnie opisana w tym temacie. Jesli nie miales wczesniej komputera, to pewnie bedziesz musial pociagnac od licznika kable do czujnika temperatury i sygnalu spalania. greg opisal to dokladnie. Moze poda link do postu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 148 gości