Czy w 1.8 RP są dwie pompy paliwa? Dziwne zachowanie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VWlysy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: sob sie 02, 2008 12:45
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: VWlysy » ndz paź 05, 2008 14:21

Witam.... tak czytam od początku ten temat i ciekawy jestem czy w moim Rp-ku też może być przyczyną ta druga pompka za zbiornikiem. Strasznie go szarpie jak jeżdżę normalnie ale ustępuje gdy wcisnę gaz do podłogi...
Mam zamiar podjechać do mechanika i sprawdzić ciśnienie paliwa.Mam nadzieje ze wtrysk jest ok...


VW Golf II 1.8 => Volvo V40 1.9TD+=> VW Bora TDI VW Passat b5 2,8 syncro

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » sob cze 20, 2009 18:26

jako że tamta nieaktywany a dotyczy RP-ka postanawiam sie podpiac :)
A wiec po odpaleniu przez około minute chodzi ok ( przypuszczam ze jak chodzi ssanie) po tym zaczyna tracic obroty jak chce ruszyc to szarpie przerywa smierdzi benzyna po przełaczeniu na gaz jest wszystko OK W momencie kiedy silnik sie nagrzeje i przełacze na benzyne chodzi jakby nigdy nic
-sonda lamba na 100% ok sprawdzana
- niebieski czujnik Nowy hella
- zamnontowany kasownik
co jeszcze moze byc przyczyną ?



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » sob cze 20, 2009 18:59

krxychu pisze:-sonda lamba na 100% ok sprawdzana
Ja bym tu stawiał i tak na sondę, a może krokowiec padł.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » ndz cze 21, 2009 12:10

na jakiej podtsawie myslisz ze moze byc to sona Sonda bodajrze NGK 4 ro przewodowa ma jakieś 6 miesiecy wg miernika działa poprawnie tz jest aktywana cyfry skacza w zakresie 0.2-0.8 , a odnosnie krokowego to czy czasami nie gubiłby odbrotów za kazdym razem a nie tylko podczas ruszania



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz cze 21, 2009 12:27

krxychu pisze:NGK 4 ro przewodowa
w Rpku ?? dziwne :) ja mam jeden przewód :) wiec skoro sonda daje znak zycia to ok, ale ja bym ja sprawdził jednak ,ja mialem identyczne objawy, wprawdzie sonda wisiala, ale mial to samo
odpalalem, jak był zimny to przez kilkanascie sekund chodzil ok, a pozniej zaczal przeplatac , kichac prychac , az gasl. na gazie teoszke lepiej , ale palil jak smok,


zrob eksperyment, odepnij sonde wogole i zobacz czy cos sie zmieni :)
a w miedzyczasie poszukaj na forum ustawianie TPSa, moze tam masz cos przestawione ? to takie podstawy sa :) moze cos z tego sie przyda.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » ndz cze 21, 2009 19:29

guti, Chwytam sie wszytkiego każdej rady mimo ze z mechanika u mnie średnio dopiero sie ucze to próbuje . Wkładam w niego kase szpachluje maluje a on mi cały czas szarpie ;/ a to troche zniecheca ....
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 19:30 przez krxychu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz cze 21, 2009 19:34

krxychu, a moze walnij mu reseta ? sa dwie szkoły m jedni odpionaja kleme , drudzy wtyczke przy ECU , ja odpinak wtyczke( taka szeroka w głebi podszybia) na 10 min , u mnie odpinanie klemy nie zawsze pomagało a ECU zawsze :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » ndz cze 21, 2009 19:42

odepne kompa klemy nic nie dawały ale mam ten kasownik cały po jego założeniu przez pewnie czas było ok teraz znowy kapa jak odepne kompa to klemy juz zostawić ?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz cze 21, 2009 19:43

krxychu, jak ECU odepniesz to klemy zostaw, bo albo jedno albo drugie :) , jak klemy odepniesz to nie ma sensu odpinac ECU :)
no warto sprobowac, moze sie uda


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » ndz cze 21, 2009 19:45

bede jeszce próbował z tym,i kodami błyskowym :grin: i zaglądaj od czasu do czasu do tematu w koncu mamy te same motory :) wiec łatwiej mnie zrozumiesz
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 19:46 przez krxychu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz cze 21, 2009 19:52

krxychu pisze:bede jeszce próbował z tym,i kodami błyskowym :grin: i zaglądaj od czasu do czasu do tematu w koncu mamy te same motory :) wiec łatwiej mnie zrozumiesz
to ty mnie szukaj w razie czego :) ja nie mam prpblemu z RPkiem juz :) nauczyl sie ze ze mna sie nie wygra i odpuscił , potulny i grzeczny jak baranek :) ale zeba czasem tez pokaze jak potrzeba ;D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » ndz cze 21, 2009 20:10

sprzedaj mi go :) ok konice spamu :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 295 gości