Przewody WN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » ndz sie 07, 2005 13:17

A ja ze starych przewodów odkręciłem fajeczki,wyczyściłem,umyłem w benzynce extrakcyjnej,jedną wymieniłem bo pękła i biła iskra bokiem i gra i trąbi.Najlepsze są stare orginalne miedziane (niezniszczalne) przewody,wymieniasz fajeczki (do kupienia w serwisie) i śmigasz.Ja zbieram to od ludzi którzy przyprowadzają auta z niemiec bo nie wiedzą co mają i w pierwszej kolejności zmieniają przewody (bo stare) na badziewne silikony.Tym czasem taki przewód kosztuje u nas 70 zł za sztukę.



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » ndz sie 07, 2005 15:41

Deacon pisze:pupa jas :) ja mam LPG i mam NGK 3-elektrodowe, przedtem mialem Beru 3-elektrodowe i tez nie bylo problemu. to, ze trzeba miec 1-elektrodowe to taki sam kit jak specjalne siwce do gazu :P swiece powinny byc takie jakie dala fabryka.

co do kabli to polecam Beru - nowe ok 130zl.
Na gazie jest o 30% trudniejszy przeskok iskry stąd jest potrzeba zmniejszenia odstępu miedzy elektrodami. W 3-elektrodowych za bardzo nie zmniejszymy chyba ten odstęp.

Trudniejszy przeskok iskry o 30% powoduje wytwarzanie większego napięcia na kablach - stąd czasami problemy z układem zapłonowym.

Jak działa na 3-elektrodowych to tylko sie cieszyc.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn sie 08, 2005 15:40

Większość moich znajomych śmiga na LPG na trójelektrodowych świecach, tyle że NGK nie innych, i są zadowoleni, i jest git, a zrobili już (wszyscy razem) kilkaset tysiączków.

A ja u siebie mam janmory silikonowe, z fabrycznymi końcówkami, ekranami itp itd (120 zyla) i od półtora roku żadnych kłopotów z zapłonem, żadnych przeskoków iskry, świecenia, wypadających zapłonów. Mało tego, przeżyły eksplozję akumulatora (tj. zalanie kwasem) i póki co jest ok. Ale potwierdzam, beru i NGK to ekstraklasa, a sam się sparzyłem na sentechach. Więc chyba każdy ma swoje ulubione, tylko co do NGK i beru jest zgoda, że są b. b. ok.



Marcin K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 17:53
Lokalizacja: Pyzdry

Post autor: Marcin K » wt wrz 30, 2008 17:15

Ze starych nigdy nie zrobisz nowych. Jak sprawdzić przewody?
najlepiej w nocy otwórz maskę, zgaś światełka i patrz czy nie ma przebicia



Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » wt wrz 30, 2008 18:12

witam ja mam BERU I mają z 5 lat i jest git to super firma 1.8 RP GAZ



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob maja 30, 2009 16:03

sentech chyba lipa jest miesiac mi pochodzily i juz jest problem bo przerywa fura od czasu do czasu. Wywalilem te metalowe blaszki ale poprawia sie tylko na chwile jak kablami poruszam. A po chwili juz bum bum bum silnik nie chodzi rowno i na gaz ledwo reaguje.

Tak ze lepiej kupic raz kable a dobre niz 2 razy szajs. Chytry 2 razy traci...
Ja kupiłem bo nie miałem kasy na lepsze a teraz trzeba bedzie kupic bo inaczej nie bedzie jezdzilo a 2 raz szajsu juz nie kupie...


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 249 gości