mk3 ubytki plynu chlodniczego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt paź 21, 2005 00:40

marlbor pisze:powiem z mina nie tęgą ze niestety u mnie tez pompa wodna i mam pytanie dodatkow czt moze zle zalozony pasek klinowy doprowadzuc do awarii pompy wodnej (krecila sie w lewa strone) pozdrawiam :****
a to da sie zle pasek zalozyc? mysle moze,bo teoretycznie młopatki mogą sie pogiac albo polamac ale sadze ze nie powinno jesli tylko na chwile tak bylo, a na ile bylo?



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pt paź 21, 2005 07:50

marlbor pisze:moze zle zalozony pasek klinowy doprowadzuc do awarii pompy wodnej (krecila sie w lewa strone)
Lewe obroty nie uszkodzą pompy bo wirnik jest odlewem tworzywa natomiat w takiej sytuaci jest drastycznie zmniejszona wydajnosc chłodzenia i łatwiej silnik przegrzac.



krzysiek1980
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 19:07
Lokalizacja: gdańsk

płyn

Post autor: krzysiek1980 » pt paź 21, 2005 16:41

a jakie maga byc objawy ze uszczelko pod glowica s....dala plyn-spaliny koloru np bialego czy jakos tak



cezary
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: cezary » pt paź 21, 2005 19:29

mnie tez ubywało. miesiac szukałem ale znalazłem. ubywało tylko jak silnik był gorący i jak kapneło to zaraz parowało i śladu nie było. doszedłem po białym osadzie który pozostawał po odparowaniu cieczy. kapało z plastykowego króćca co wychodzi z bloku silnika. wymiana pomogła i jest git

pytanie jak to odkręciłeś ,ja próbowałem śrubka raz strzeliła i dalej nie szło boję się że pęknie,czy pod tym króćcem jest jakaś uszczelka bo mi cieknie spod górnej śrubki też poznałem po białym nalocie.



alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » pt paź 21, 2005 19:37

cezary pisze:mnie tez ubywało. miesiac szukałem ale znalazłem. ubywało tylko jak silnik był gorący i jak kapneło to zaraz parowało i śladu nie było. doszedłem po białym osadzie który pozostawał po odparowaniu cieczy. kapało z plastykowego króćca co wychodzi z bloku silnika. wymiana pomogła i jest git

pytanie jak to odkręciłeś ,ja próbowałem śrubka raz strzeliła i dalej nie szło boję się że pęknie,czy pod tym króćcem jest jakaś uszczelka bo mi cieknie spod górnej śrubki też poznałem po białym nalocie.
no ja odkręcilem normalnie. chyba imbus byl z tego co pamietam. jak strzelilo to niedobrze. musisz uwazac zeby nie zerwac sruby. a co do uszczeliki to jest tam razem z kroccem oring. on uszczelnia wszystko[/i]



oaieuy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn sty 31, 2005 21:42
Kontakt:

Post autor: oaieuy » pn lis 14, 2005 19:05

alepka pisze:mnie tez ubywało. miesiac szukałem ale znalazłem. ubywało tylko jak silnik był gorący i jak kapneło to zaraz parowało i śladu nie było. doszedłem po białym osadzie który pozostawał po odparowaniu cieczy. kapało z plastykowego króćca co wychodzi z bloku silnika. wymiana pomogła i jest git
Mam to samo.Kapie na ciepłym silniku,gdy zrobi sie cisnienie w układzie.Wymieniłem oring pod tym króćcem,niestety kapie tak samo :(.Moze króciec sie zniekształcił troche i trzeba go też wyminic.W ASO powiedzieli 50 zł za niego.Zastanawiam sie czy silikon nie pomoze.


mk3 1.8 GT
90km 93r
monowtrysk

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 315 gości