Czy można jeździć bez płynu do wspomagania?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy można jeździć bez płynu do wspomagania?
Sprawa ma się tak że przecieka mi zbiorniczek płynu do wspomagania i węże też do wymiany raczej. Zdjąłem pasek z pompy wspomagania. Płyn dalej jednak wycieka z tego zbiorniczka.
Czy mogę jeździć bez płynu w ogóle? Nic się z przekładnią nie stanie?
Czy mogę jeździć bez płynu w ogóle? Nic się z przekładnią nie stanie?
Był JP, jest JR. Trochę różnica jest. :)
[img]http://images32.fotosik.pl/51/740f416c02db1092.jpg[/img]
[img]http://images32.fotosik.pl/51/740f416c02db1092.jpg[/img]
Wcześniej miałem bez wspomy na laczkach 195 i jakoś dawałem radę, także trening już mam.
Manewry na parkingu są tylko utrudnione. Jak się jedzie jest spoko, a przy wyższych prędkościach nawet lepiej się mi prowadzi niż ze wspomaganiem.
Manewry na parkingu są tylko utrudnione. Jak się jedzie jest spoko, a przy wyższych prędkościach nawet lepiej się mi prowadzi niż ze wspomaganiem.
Był JP, jest JR. Trochę różnica jest. :)
[img]http://images32.fotosik.pl/51/740f416c02db1092.jpg[/img]
[img]http://images32.fotosik.pl/51/740f416c02db1092.jpg[/img]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
możesz, ale krótko, tylko do czasu naprawy, jeśli chcesz żeby potem po naprawie wycieku maglownica ze wspomą działała jak nalezy.jgbass pisze:Czy mogę jeździć bez płynu w ogóle? Nic się z przekładnią nie stanie?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
;] ja tam w swojej mkII tez jezdzilem bez plynu ;] efekt byl taki ze kierownica chodzila jak oporna bestia ;] ale sie dalo kierowac tylko uciazliwosc pojawiala sie jak bylo malo miejsca do zaparkowania ;/ a jak bys chcial zbiorniczek z wezami to moge opchnac ci swoj ;] bo mi juz nie potrzebny ;[ wczoraj pocielem swoja laleczke
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177740/][size=159][b]Gofer bY Tiger ;} Sprzedam [/b][/size][/url]
[size=92] Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki a cuda zajmują mi trochę czasu[/size]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
[size=92] Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki a cuda zajmują mi trochę czasu[/size]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
znajć konstrukcję pompy bo niejednokrotnie je rozbierałem to stiwerdzam ze pompa pracująca na sucho ulega zacieraniu się. Łopatki wirnika wysuwają się pod wpływem siły odśrodkowej co prawda ale smarowane są płynem do wspomy który umołżiwa im swobodną pracę dzięki tzw filmowi olejowemu. Pozabawiona smoarowania pompa sie zatrze. Poza tym wystawione na działanie powietrza elementy aluminowe pompy będą ulegały korozji.
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
sas_gti, nie doczytałeś, pompę odłączył- znaczy zrzucił pasek, czyli praca na sucho jej nie grozi, ale co do reszty układu, pewnie praca na sucho jakoś się odbije na elementach hydraulicznęj części maglownicy, te elementy powinny pracować w oleju, czyli wg mnie zakup odpowiednie diwajsy jak najszybciej, zamontuj i uruchom wspomę, aby nie było, ze zrobisz to za jakiś czas i wspoma nie będzie chciała pracować
robiłem kiedyś pompę koledze w mk3, pompa odpięta była przez kilka miesięcy, i po zamontowaniu jej na samochód przez jakieś 2 tygodnie wspoma robiła co chciała- raz działała, raz nie, raz mocniej, raz słabiej- ostatecznie zaczęło działać jak należy, ale cyrki były
robiłem kiedyś pompę koledze w mk3, pompa odpięta była przez kilka miesięcy, i po zamontowaniu jej na samochód przez jakieś 2 tygodnie wspoma robiła co chciała- raz działała, raz nie, raz mocniej, raz słabiej- ostatecznie zaczęło działać jak należy, ale cyrki były
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 283 gości