przekażnik kierunkowskazów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: czw cze 28, 2007 22:32
- Lokalizacja: Kołaki Kościelne
przekażnik kierunkowskazów
Witam, mam pytanie jakim napieciem jest zasilany przerywacz w golfie III?? i co zrobic zeby pracowal wolniej?? chce uzyc go do innego pojazdu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: czw cze 28, 2007 22:32
- Lokalizacja: Kołaki Kościelne
Co znaczy do innego pojazdu?.zbyszek6000 pisze:zaznaczylem ze ja chce uzyc go do innego pojazdu. a on pracuje w nim za szybko. w golfie podlaczny jest do zasilania przez jakis mudol ze swiatlami mozliwe ze mniejsze napiecie jest do niego doprowadzane
Przerywacz pracuje szybciej jeśli:
Masz uszkodzona którąś żarówkę w układzie,
masz założone diody w migaczach.
Tak ja pisał przedmówca, musisz pogrzebać lutownicą w środku.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
zbyszek6000, jeżeli obciążenie na przerywacz masz 2x21W +3W, to przerywacz jak nie jest uszkodzony musi pracować z prawidłową częstotliwością wymaganą dla kierunkowskazów. Najlepiej napisz do czego to chcesz założyć i w jakim celu, bo nie koniecznie muszą to być kierunki. Jakby co to zawsze można go oszukać tak jak pisał zodiak
JaroW
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: czw cze 28, 2007 22:32
- Lokalizacja: Kołaki Kościelne
Częstotliwość "migania" przerywacza zależy od obciążenia prądowego, a nie napięciowego, gdy to obciążenie spada (np. padnie jakaś żarówka w obwodzie) to miga szybciej. Żeby zastąpić żarówkę 21W, musiałbyś dać rezystor ok. 7 om, ale pamiętaj, że wydzieli się na nim moc ok. 21W!! Taką moc zniesie solidny rezystor drutowy, albo kombinacja kilku cementowych 5W. Ogólnie teoretyzowanie, najlepiej obciąż go mocą jaką podaje producent, poprzez zastosowanie odpowiednich żarówek,
pozdrawiam
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 17:56 przez miloon, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
miloon, chodzi o zastąpienie pewnego rezystora w samym przekaźniku, Zico 63 wspominał chyba o 1 omowym o ile pamiętam, wlutowanym w miejsce czegoś co jest opornikiem z drutu oporowego. Ktoś inny wspominał o 0,25 oma, w tych wartościach trzeba się poruszać testując
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dla zastosowania żarówek diodowych używamy oporników 0,22Ω-0,27Ω, moc 1÷2W w zależności od typu i liczby tych żarówek diodowych.
A przy użyciu do innych celów (nadal nie wiemy o co chodzi - nie możemy też być konkretni) z wielkością oporu należy eksperymentować.
W innym pojeździe, przy połączeniu jak w Golfie (najbardziej chyba typowe) - pójdzie jak burza. Jeśli jest to np. ciągnik siodłowy (3 lub więcej 21W żarówek) należy zastosować przerywacz VW z nr na obudowie 22 - jest on do pojazdów z przyczepą.
W ciągniku rolniczym (5W+21W) zamiast 5W - na błotniku należy jakoś wmontować 21W i też pójdzie.
A przy użyciu do innych celów (nadal nie wiemy o co chodzi - nie możemy też być konkretni) z wielkością oporu należy eksperymentować.
W innym pojeździe, przy połączeniu jak w Golfie (najbardziej chyba typowe) - pójdzie jak burza. Jeśli jest to np. ciągnik siodłowy (3 lub więcej 21W żarówek) należy zastosować przerywacz VW z nr na obudowie 22 - jest on do pojazdów z przyczepą.
W ciągniku rolniczym (5W+21W) zamiast 5W - na błotniku należy jakoś wmontować 21W i też pójdzie.
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 23:06 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.
masz taki rezystor 0,22 ohmZico63b pisze:Dla zastosowania żarówek diodowych używamy oporników 0,22Ω-0,27Ω, moc 1÷2W w zależności od typu i liczby tych żarówek diodowych.
A przy użyciu do innych celów (nadal nie wiemy o co chodzi - nie możemy też być konkretni) z wielkością oporu należy eksperymentować.
W innym pojeździe, przy połączeniu jak w Golfie (najbardziej chyba typowe) - pójdzie jak burza. Jeśli jest to np. ciągnik siodłowy (3 lub więcej 21W żarówek) należy zastosować przerywacz VW z nr na obudowie 22 - jest on do pojazdów z przyczepą.
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 23:19 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=diodowe
....i wszystko jasne.
Aktualnie nie mam.
A tam jest bez liku:
http://http.www.unipol.torun.pl/rezysto ... _mocy.html
Zaraz, moment! Ten temat jest założony dwa razy, jak to możliwe?
....i wszystko jasne.
Aktualnie nie mam.
A tam jest bez liku:
http://http.www.unipol.torun.pl/rezysto ... _mocy.html
Zaraz, moment! Ten temat jest założony dwa razy, jak to możliwe?
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 23:46 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 394 gości