Prosba o nr seryjny z ETKI - pompa paliwa ATD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Blog_Boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 13:39
Lokalizacja: okolice Słupska

Prosba o nr seryjny z ETKI - pompa paliwa ATD

Post autor: Blog_Boy » czw wrz 25, 2008 11:21

Koledzy, dosc pilnie potrzebuje nr seryjny: pompa paliwa w zbiorniku, silnik ATD 101KM 02.2003 r. Jesli sie uda, to zarowno nr wkladu, jak i calej pompy z obudowa.



Mirek39m
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: pt lip 25, 2008 08:15
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: Mirek39m » czw wrz 25, 2008 13:02

ja znalazłem dwa numery 038 130 073 AJ
038 130 079 CX
to jest chyba to co potrzebujesz dobrze by było żeby ktoś to potwirdził
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 13:11 przez Mirek39m, łącznie zmieniany 1 raz.


Mirek

Awatar użytkownika
Blog_Boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 13:39
Lokalizacja: okolice Słupska

Post autor: Blog_Boy » czw wrz 25, 2008 14:04

Mirek39m, odnalazlem nr calej pompy: 1J0 919 050 B. Widocznie masz jakas inna numeracje - dzieki w kazdym razie za zainteresowanie.

Potrzebuje jeszcze nr samego wkladu. Czyzby po prostu bez literki B? Moze jeszcze ktos zerknie?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 25, 2008 17:08

Nie widzę w etce samego wkładu, podejrzewam że jeśli chodzi o wkład to potrzebna będzie numeracja producenta, pewnie 10-cyfrowy numer Boscha


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw wrz 25, 2008 17:12

Blog_Boy, jeżeli chodzi o pompe w zbiorniku to można kupić tylko cały zestaw razem z koszyczkiem i takie tam, cena w ASC około 800 zł (przerobiłem to już u siebie)

znalazłem tylko kiedyś kogoś spod Wrocławia firme która regeneruje same pompki koszt 200 zł plus przesyłka (1 dzień roboczy trwa regeneracja)

sama pompka jest PIERBURGA u mnie numer na pompce był 7.28303.00

tak wyglądała u mnie
Obrazek

a tak od góry koszyk jak siedzi w baku
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 17:17 przez Kulon, łącznie zmieniany 3 razy.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Blog_Boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 13:39
Lokalizacja: okolice Słupska

Post autor: Blog_Boy » czw wrz 25, 2008 18:20

Dzieki chlopaki za pomoc.

Moze opisze jak sie zaczela pierwsza usterka mojego Golfika. Pewnego dnia nie chcial po prostu zaskoczyc. Musialem go dosc dlugo pokrecic, wczesniej zawsze palil od pierwszego strzala. Usterka ponowila sie po paru dniach, po kilku probach znow palil. Minelo pare dni i... po prostu zdechl podczas jazdy! :food:

Nie slyszalem charakterystycznego odglosu pracy pompy po wlaczeniu zaplonu. Laweta, no i werdykt mechanika po sprawdzeniu - spalona pompa.

Dam znac jak sprawa sie skonczyla.

No i jak sie skonczyla? Sam nie wiem do konca... :grin: Zamowiona z netu nowa pompa, wg zapewnien sprzedawcy - niemiecka, pracowala strasznie glosno i nie dzialal plywak. Oddalem. Wsadzona uzywka i wszystko lata ladnie - odpukac :okej:
Ostatnio zmieniony śr paź 08, 2008 09:15 przez Blog_Boy, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości