Prosba o nr seryjny z ETKI - pompa paliwa ATD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Prosba o nr seryjny z ETKI - pompa paliwa ATD
Koledzy, dosc pilnie potrzebuje nr seryjny: pompa paliwa w zbiorniku, silnik ATD 101KM 02.2003 r. Jesli sie uda, to zarowno nr wkladu, jak i calej pompy z obudowa.
ja znalazłem dwa numery 038 130 073 AJ
038 130 079 CX
to jest chyba to co potrzebujesz dobrze by było żeby ktoś to potwirdził
038 130 079 CX
to jest chyba to co potrzebujesz dobrze by było żeby ktoś to potwirdził
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 13:11 przez Mirek39m, łącznie zmieniany 1 raz.
Mirek
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Blog_Boy, jeżeli chodzi o pompe w zbiorniku to można kupić tylko cały zestaw razem z koszyczkiem i takie tam, cena w ASC około 800 zł (przerobiłem to już u siebie)
znalazłem tylko kiedyś kogoś spod Wrocławia firme która regeneruje same pompki koszt 200 zł plus przesyłka (1 dzień roboczy trwa regeneracja)
sama pompka jest PIERBURGA u mnie numer na pompce był 7.28303.00
tak wyglądała u mnie
a tak od góry koszyk jak siedzi w baku
znalazłem tylko kiedyś kogoś spod Wrocławia firme która regeneruje same pompki koszt 200 zł plus przesyłka (1 dzień roboczy trwa regeneracja)
sama pompka jest PIERBURGA u mnie numer na pompce był 7.28303.00
tak wyglądała u mnie
a tak od góry koszyk jak siedzi w baku
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 17:17 przez Kulon, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Dzieki chlopaki za pomoc.
Moze opisze jak sie zaczela pierwsza usterka mojego Golfika. Pewnego dnia nie chcial po prostu zaskoczyc. Musialem go dosc dlugo pokrecic, wczesniej zawsze palil od pierwszego strzala. Usterka ponowila sie po paru dniach, po kilku probach znow palil. Minelo pare dni i... po prostu zdechl podczas jazdy!
Nie slyszalem charakterystycznego odglosu pracy pompy po wlaczeniu zaplonu. Laweta, no i werdykt mechanika po sprawdzeniu - spalona pompa.
Dam znac jak sprawa sie skonczyla.
No i jak sie skonczyla? Sam nie wiem do konca... Zamowiona z netu nowa pompa, wg zapewnien sprzedawcy - niemiecka, pracowala strasznie glosno i nie dzialal plywak. Oddalem. Wsadzona uzywka i wszystko lata ladnie - odpukac
Moze opisze jak sie zaczela pierwsza usterka mojego Golfika. Pewnego dnia nie chcial po prostu zaskoczyc. Musialem go dosc dlugo pokrecic, wczesniej zawsze palil od pierwszego strzala. Usterka ponowila sie po paru dniach, po kilku probach znow palil. Minelo pare dni i... po prostu zdechl podczas jazdy!
Nie slyszalem charakterystycznego odglosu pracy pompy po wlaczeniu zaplonu. Laweta, no i werdykt mechanika po sprawdzeniu - spalona pompa.
Dam znac jak sprawa sie skonczyla.
No i jak sie skonczyla? Sam nie wiem do konca... Zamowiona z netu nowa pompa, wg zapewnien sprzedawcy - niemiecka, pracowala strasznie glosno i nie dzialal plywak. Oddalem. Wsadzona uzywka i wszystko lata ladnie - odpukac
Ostatnio zmieniony śr paź 08, 2008 09:15 przez Blog_Boy, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 368 gości