Osłona silnika???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Mlody_ndm
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
Wystarczy kanał, kilka podstawowych narzędzi, parę śrubek i wkrętów i kilkanaście/kilkadziesiąt minut roboty, ew. dwa piwa na odwagęcobreti7 pisze:Oki zdecydowałem kupuje orginał do benzyny
A powiedzcie trzeba miec jakieś specjalne umiejętności by samemu je zamontowac? Trzeba coś wcześniej odkręcac (np. zderzak itp.)?
Ile Was wyniósł motaż tych osłon w warsztacie?
Filozofii tam żadnej nie ma, zderzaka ani nic z tych rzeczy się nie odkręca.
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 15:36 przez Mlody_ndm, łącznie zmieniany 1 raz.
Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
Dzięki!!! tak myślałem ale wolałem się upewnic A browarek to będzie po robocie HeheheMlody_ndm pisze:Wystarczy kanał, kilka podstawowych narzędzi, parę śrubek i wkrętów i kilkanaście/kilkadziesiąt minut roboty, ew. dwa piwa na odwagę
Filozofii tam żadnej nie ma, zderzaka ani nic z tych rzeczy się nie odkręca.
- BaDBoY §148 KK
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
- Lokalizacja: okolice W-wy
- Kontakt:
Ja też jeżdżę bez osłony i planowałem zrobienie z blachy stalowej. Tymczasowo zdecyduję się jednak na zamiennik...
Jak urwałem przednią dolną listwę zderzaka i powyrywała mi część nadkoli, to założyłem zamienniki i nie miałem żadnych problemów z dopasowaniem itp. To nie są części, gdzie warto dokładać do oryginału - takie moje zdanie.
Jak urwałem przednią dolną listwę zderzaka i powyrywała mi część nadkoli, to założyłem zamienniki i nie miałem żadnych problemów z dopasowaniem itp. To nie są części, gdzie warto dokładać do oryginału - takie moje zdanie.
[b]1,9TDi ALH - [u]144KM/309Nm[/u] [turbo ARL + Bosch 216][/b] by [b][u]MR-MOTORS[/u][/b]
Podepne sie pod temat. Mam jeszcze ori osłony (benzyna), z tym że już ta główna była sklejana a boczki, cóż, w tej chwili to łapacze syfu Ich mocowania do podstawy amorków są tak wychechłane że ledwo się trzymają. Inna rzecz, że miska nosi już kilka śladów po naszych drogach.. Stąd zastanawiałem się nad jakąś osłoną nieco bardziej pancerną.. Czy ta do diesla lepiej chroni miske? Czy jedyna opcja by jako tako chronić miske to tylko samoróbka z blachy? Doadam, że zawiecha seryjna, ale jak każdy wie i tak za niska na nasze drogi/krawężniki...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 187 gości