TPS do regulacji ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
witam
moze mi ktos wytlumaczyc o co chodzi z napieciami bo pomierzylem TPS
nie wiem dokladnie czy zrobilem tak jak powinno sie zrobic w kazdym badz razie silniczek cos sie ruszyl jak zdjalem wtyczke (po podlaczeniu do niego napiecia nic sie nie dzialo)
i miedzy pinami 1 i 2 na przepustnicy zamknietej jest 1v na otwartej 4,8v
miedzy pinami 1 i 4 0,02v na zamknietej i 4,50v
po podlaczeniu wtyczki siliczek znow sie ruszyl wiec zmierzylem dla pewnosci drugi raz i wyszlo miedzy pinami 1 i 2 na zamknietej przepustnicy 1,53 v na otwartej 4,84
miedzy pinami 1 i 4 na zamknietej 0,02v i na otwartej 4,5 v
a problem jest taki ze auto nie chce a benzynie jezdzic to znaczy zapali da sie chwile pojechac poczym na wcisnietym gazie zaczyna przerywac i jak nie odpuszcze gazu do zdycha
czasem tez jest tak ze zapali pochodzi chwile i gasnie jakbym wyjal kluczyk ze stacyjki
moze mi ktos wytlumaczyc o co chodzi z napieciami bo pomierzylem TPS
nie wiem dokladnie czy zrobilem tak jak powinno sie zrobic w kazdym badz razie silniczek cos sie ruszyl jak zdjalem wtyczke (po podlaczeniu do niego napiecia nic sie nie dzialo)
i miedzy pinami 1 i 2 na przepustnicy zamknietej jest 1v na otwartej 4,8v
miedzy pinami 1 i 4 0,02v na zamknietej i 4,50v
po podlaczeniu wtyczki siliczek znow sie ruszyl wiec zmierzylem dla pewnosci drugi raz i wyszlo miedzy pinami 1 i 2 na zamknietej przepustnicy 1,53 v na otwartej 4,84
miedzy pinami 1 i 4 na zamknietej 0,02v i na otwartej 4,5 v
a problem jest taki ze auto nie chce a benzynie jezdzic to znaczy zapali da sie chwile pojechac poczym na wcisnietym gazie zaczyna przerywac i jak nie odpuszcze gazu do zdycha
czasem tez jest tak ze zapali pochodzi chwile i gasnie jakbym wyjal kluczyk ze stacyjki
Ostatnio zmieniony sob kwie 26, 2008 23:13 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
Panowie i Panie.
Bardzo proszę o pomoc w adaptacji przepustnicy. Walczę już z tym od wtorku i nic.
Mam interfejs http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=11 i VAG-COM 409.1
Bardzo proszę o pomoc w adaptacji przepustnicy. Walczę już z tym od wtorku i nic.
Mam interfejs http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=11 i VAG-COM 409.1
Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.
Sprawdz cisnienie paliwa w ukladzie i czy obydwie pompy paliwa pracujazajac pisze: a problem jest taki ze auto nie chce a benzynie jezdzic to znaczy zapali da sie chwile pojechac poczym na wcisnietym gazie zaczyna przerywac i jak nie odpuszcze gazu do zdycha
czasem tez jest tak ze zapali pochodzi chwile i gasnie jakbym wyjal kluczyk ze stacyjki
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Witam
Do kolegi homsky dzięki wielkie, od dwuch miesięcy walcze z obrotami (2k niezależnie czy zimny czy ciepły) ,sonda lambda ok, przewody ok, wymiana kabli zaplonowych, świec kopułki palca, wymieniony czujnik temperatury niebieski,silnik krokowy ok, regulacja dźwigni na silnik krokowy 0,5 mm. Dziś dostałem nowy zamiennik potencjometru położenia przepustnicy, założony, skalibrowany wg Twojej instrukcji i nic dalej 2k obrotów... przypomniałem sobie że zmieniłem położenie aparatu zapłonowego jakiś rok temu ponieważ już w tedy coś było nie tak. Silnik chodził niezbyt równo ale palił koło 6-7 na 100 a analiza spalin była w normie więc tak jeździłem aż znowu coś go ugryzło i obroty poszybowały w góre. Przy rozgrzanym silniku aparat zapłonowy ustawiłem na 1k obrotów i jest ok. Nadmienie jeszcze że kiedy zrobiłem to wcześniej auto nie miało ducha. teraz jest dynamiczne i chodzi równo. Zmierze jeszcze spalanie...
Dzięki wielkie i Pozdrawiam Wszystkich
Do kolegi homsky dzięki wielkie, od dwuch miesięcy walcze z obrotami (2k niezależnie czy zimny czy ciepły) ,sonda lambda ok, przewody ok, wymiana kabli zaplonowych, świec kopułki palca, wymieniony czujnik temperatury niebieski,silnik krokowy ok, regulacja dźwigni na silnik krokowy 0,5 mm. Dziś dostałem nowy zamiennik potencjometru położenia przepustnicy, założony, skalibrowany wg Twojej instrukcji i nic dalej 2k obrotów... przypomniałem sobie że zmieniłem położenie aparatu zapłonowego jakiś rok temu ponieważ już w tedy coś było nie tak. Silnik chodził niezbyt równo ale palił koło 6-7 na 100 a analiza spalin była w normie więc tak jeździłem aż znowu coś go ugryzło i obroty poszybowały w góre. Przy rozgrzanym silniku aparat zapłonowy ustawiłem na 1k obrotów i jest ok. Nadmienie jeszcze że kiedy zrobiłem to wcześniej auto nie miało ducha. teraz jest dynamiczne i chodzi równo. Zmierze jeszcze spalanie...
Dzięki wielkie i Pozdrawiam Wszystkich
Uszok, chopie weź ustaw ten zapłon na lampe a nie na słuch , możesz z deczko wyprzecić zapłon w stosunku do fabrycznych 6-ciu stopni , ustaw w przedziale 6-8 stopniUszok pisze:Przy rozgrzanym silniku aparat zapłonowy ustawiłem na 1k obrotów i jest ok.
... sie robi....Dami24 pisze:Proszę kolegów o materiały
Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 09:48 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
homsky, materiały do Mono-Boch-a wysyłasz? Tak jak w jednym innym temacie? 8MB ważą?
Jak tak to znów zareklamuje swój link- http://www.sendspace.pl/file/EDj6oKyK/
Pobierać ludzie i dajcie koledze homsky trochę wytchnienia
Jak tak to znów zareklamuje swój link- http://www.sendspace.pl/file/EDj6oKyK/
Pobierać ludzie i dajcie koledze homsky trochę wytchnienia
za wysokie obroty
Witam mam nadzieję,że jeszcze ktoś to przeczyta i poradzi!
mam silnik pb i lpg 1,8 ADZ i następujący problem: gdy odpalam zimny silnik po nocy to mało nie zgaśnie ale jak się rozgrzeje to ma 1400 1600 obrotów. takie same objawy są niezależnie od paliwa na którym pracuje silnik wymieniłem silnik krokowy (6 pinów) ale to nic nie pomogło. zużycie LPG 12,2l/100km.
silnik krokowy w ogóle nie reaguje na ruchy przepustnicą przy włączonym zapłonie.
Co robić czy może być uszkodzony czujnik temperatury silnika?
Zaobserwowałem,że po rozłączeniu kostki czujnika płynu chłodniczego silnik pracował dalej na wyższych obrotach i nie było żadnej reakcji na założenie jej na swoje miejsce.
czy można zamiast czujnika podłączyć do złączy 1 i 3 opornik imitujący określoną temperaturę?
mam silnik pb i lpg 1,8 ADZ i następujący problem: gdy odpalam zimny silnik po nocy to mało nie zgaśnie ale jak się rozgrzeje to ma 1400 1600 obrotów. takie same objawy są niezależnie od paliwa na którym pracuje silnik wymieniłem silnik krokowy (6 pinów) ale to nic nie pomogło. zużycie LPG 12,2l/100km.
silnik krokowy w ogóle nie reaguje na ruchy przepustnicą przy włączonym zapłonie.
Co robić czy może być uszkodzony czujnik temperatury silnika?
Zaobserwowałem,że po rozłączeniu kostki czujnika płynu chłodniczego silnik pracował dalej na wyższych obrotach i nie było żadnej reakcji na założenie jej na swoje miejsce.
czy można zamiast czujnika podłączyć do złączy 1 i 3 opornik imitujący określoną temperaturę?
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
Witam! Dziś ustawiałem u siebie TPS, zmierzyłem początkowo miałem na zapłonie na zamknietej przepustnicy na pinie 1 i 2 1,08V, ustawiłem na 0,23V, sprawdziłem sciezki tak jak w opisie, wzrasta napiecie rownomiernie, sprawdziłem tez 2 sciezke i napiecie wzrasta ale nie tak jak na pierwszej sciezce do 4,49V tylko do okolo 4,0V o czym to swiadczy ?
Dodam ze po ustawieniu i zresetowaniu kompa podłączylem aku i pojechałem sie przejechac, auto ma wyzsze obroty na zimnym silniku, obroty wolniej spadaja... czy tak ma byc ? wszystko dobrze zrobilem po resecie ?
Dodam ze po ustawieniu i zresetowaniu kompa podłączylem aku i pojechałem sie przejechac, auto ma wyzsze obroty na zimnym silniku, obroty wolniej spadaja... czy tak ma byc ? wszystko dobrze zrobilem po resecie ?
VW :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 381 gości