mam takie pytanie czy jest różnica w zawieszeniu między mk3 np CL czy GTi ?
jak tak to jaka? i czy jest sens wymiany jeśli jest różnica na to z Gti? dużo z tym zabiegu? jakie koszty? jakie są różnice w wysokości?
jakie są różnice w zawiasie?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontakt:
jakie są różnice w zawiasie?
Ostatnio zmieniony wt wrz 23, 2008 23:01 przez piotrek991, łącznie zmieniany 1 raz.
F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
GTI jest o 20mm niższy i ma z tyłu gazowe amory, dane z prospektu
ale trochę zależy też do jakiego silnika chcesz to wsadzić, bo jak będzie lżejszy to auto się mniej obniży
roboty z tym niewiele, spokojnie można samemu zrobić.....
czy warto......zależy co chcesz osiągnąć, auto napewno będzie się trochę lepiej prowadziło, a komfort pozostanie dość spory, napewno dużo większy niż na typowo sportowym zawieszeniu
ale trochę zależy też do jakiego silnika chcesz to wsadzić, bo jak będzie lżejszy to auto się mniej obniży
roboty z tym niewiele, spokojnie można samemu zrobić.....
czy warto......zależy co chcesz osiągnąć, auto napewno będzie się trochę lepiej prowadziło, a komfort pozostanie dość spory, napewno dużo większy niż na typowo sportowym zawieszeniu
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
Re: jakie są różnice w zawiasie? ( w zawieszeniu w mk trójka
[quote="piotrek991"]mam takie pytanie czy jest różnica w zawieszeniu między mk3 np CL czy GTi ?
Dokładnie tak jak mówi przedmówca.
Dokładnie tak jak mówi przedmówca.
Podchodząc do tematu
jakie są różnice w zawieszeniu GT i GTI??
jakie są różnice w zawieszeniu GT i GTI??
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
Z tego co mi wiadomo w wiekszosci CL nie był montowany drążek stabilzatora. Poprawia on zachowanie sie samochodu przy pokonywaniu zakrętów (nie przechyla sie tak na boki). W GTI i VR6 były tez inne wahacze ale nie wiem jakie sa ich właściwości
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 08:17 przez hary86, łącznie zmieniany 1 raz.
to lipa bo bym chciał zrobić orginalnie bardziej twarde moje GT
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
Proponuje Ci jakies progresywne springi i sportowe amorki (dedykowane do twojego modelu ponieważ producenci projektuja je miendzy innymi w oparciu o ciezar silnika). Ale warto pamietac, ze zbyt twarde zawieszenie podczas codziennej jazdy jest jednak meczące i mało komfortowe (a jesli chodzi o nasze drogi to czasem mozna nawet zgubic plomby ). Wpływa to tez negatywnie na takie czesci samochodu jak: tulejki, mocowania amortuzatorów itd. ... No ale jak kto lubi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 141 gości