FALUJĄCE OBROTY mk2!! BARDZO PILNE!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lis 12, 2005 21:19

Napewno regulacja gazu a co dobenzyny to silniczek krokowy lub stabilizator biegu jałowego - jak zwał tak zwał ale to może być to.Może być jeszcze podstawa gumowa pod gażnikiem uszkodzona to na obu paliwach będzie świrował bo lewe powietrze będzie brał.



slawekwro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 16:53
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: slawekwro » ndz lis 13, 2005 20:19

ja miałem tak w swoim 1.8 gx podkręciłem śrubke na parowniku i narazie jest ok



cosmaty1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 23:31
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: cosmaty1986 » ndz lis 13, 2005 20:49

To na 98 % jest silownik wolnych obrotow ale nie oplaca sie tego naprawiac (w ASO koszt silownika ok. 1200 zl. a uzywany jest nie osiagalny) lepiej kupic nowy gaznik (nie elektroniczny) najlepiej jeszcze z kolektorem (koszt ok.200 - 250 zł) na srocie. Mam to samo ale moj lubi tez czasem zgasnac na jalowym.narazie brak funduszu na naprawe wiec bede jezdzil takim... Pozdrawiam



Jacenty80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
Kontakt:

Post autor: Jacenty80 » ndz lis 13, 2005 21:05

Ten silnik to pewnie PN. Miałem ten sam problem z nim. To własnie ten silownik, o którym pisze cosmaty1986 lubi padać (taki biały po prawej stronie jak spojrzysz pod maskę na gaźnik. nazywa sie to dokładnie nastawnik przepustnicy.). Mi się udało kupic na szrocie cały taki gaźnik za 120zł. Na razie "gra i buczy". Ale może faktycznie łapie lewe powietrze na tej gumie...
Pozdrawiam



Jacenty80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
Kontakt:

Post autor: Jacenty80 » ndz lis 13, 2005 22:17

Moze przewody idace od kompa do tego silownika padly...sprawdz...i sprawdz jeszcze ten czujnik niebieski temperatury przy glowicy



cosmaty1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 23:31
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: cosmaty1986 » pn lis 14, 2005 23:20

Gosc na srocie polecal zamiast elektronicznego Pierburga zwykly gaznik od Sierry z automatycznym ssaniem (70-80 zl.) Mowil ze Pierburga nie oplaca sie naprawiac bo to drogie jest w utrzymaniu a czesci sa praktycznie dostepne tylko w ASO i do tego sa okropnie drogie. Gaznik ten byl montowany tylko 2 lata stad te klopoty z uzywanymi czesciami.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn lis 14, 2005 23:34

To piu bur 2 e-e to poprostu model gażnika pierburg 2e-e czyli ta część (cały gażnik)



Awatar użytkownika
Adam1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr mar 30, 2005 00:21
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Adam1 » pn lis 14, 2005 23:44

nie dawaj się ładować w gazniki od sierry najpewniej padł Ci elektro zawór nastawiania przepustnicy ew teżmasz nieszczelny którys z przewodów podciśnieniowyck ...polecam uruchom silnik i po kolei odłączaj od niego wszystko az dojdziesz przyczyny. Większośc mechaników ma w dupie gażnik 2EE miałem ten problem w serwisie VW powiedzieli mi żebym gażnika szukał a tu okazało siętak jak mówisz że kiedy ręką zamykałemprzepustnice to byłooka jak puściłem to głupiał...Przyczyna była nieszczelna membrana w elektrozaworze. nowy kosztował 800 zł a regererowany 150 i ma gwarancje na rok więc po co płacić za starego rupa jak dobre było to co miałeś ...Napraw zawór tj. oddaj go do regeneracji lepsze to jak rzeżby wstawiać
a samochodu nie oszukasz jak się psuje to trzeba naprawić...
:hmm:



Awatar użytkownika
rudy102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw paź 27, 2005 12:58
Lokalizacja: Warmia

Post autor: rudy102 » wt lis 15, 2005 00:18

Korzystając z okazji iż podobny problem tzn. z obrtotami mam pytanko>
W moim Golfie mk2 1.8 GU na jałowym biegu , na niskich obrotach autko dostaje zaje...stych
wibracji, aż radio mi wypada :grin: Na obrotomierzu wskazuweczka poniżej 800.
Wiem ,że powinna być prawie pod 1000 na wolnych i kiedy delikatnie nacisnę pedał gazu wibracje ustają. Oczywiście na benzynie.
Jak wtakim przypadku podkręcić obroty na wolnych,, tzn. czy zrobię to sam i jak czy też tylko mechanior i w takim przypadku ile mnie skasuje!!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 301 gości