1.6 ABU nie odpala ....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 ABU nie odpala ....
Witam, wsiadam dziś do samochodu odpalam bez problemów ruszam i właśnie zaczyna przerywać. W zakresie 1800-2500 dusi się, przerywa, nie da się jechać. Silnik nie gaśnie na luzie ma 900obrotów/minute. Po dodaniu gazu zaczyna przerywać ale im wyższe obroty tym chodzi lepiej. Dzieje się tak na ciepłym i zimnym silniku. Nie da się jechać. Przy szybkim wdepnięciu gazu tak samo. Dodam że padł mi akumulator i 1,5 tygodnia samochód stał nie jeżdżony pod dachem tylko po założeniu nowego akumulatora odpaliłem go na chwile.
Od czego zacząć? Jak zdiagnozować co jest nie tak. Czujnik temperatury już wymieniłem. Wcześniej wszystko działało bez problemów.
Od czego zacząć? Jak zdiagnozować co jest nie tak. Czujnik temperatury już wymieniłem. Wcześniej wszystko działało bez problemów.
Ostatnio zmieniony wt wrz 23, 2008 19:47 przez spec, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
myślę zę to wina układu zasilania tzn. nie dostaje dostatecznej dawki paliwa .
proponuję ( okres jesienno zimowy ) zadbać o układ paliwowy zmienić filtr paliwa przeczyścic wtrysk
np użyć specyfiku absorbującgo wodę -wilgoć w paliwie
nie zaszkodzi również przeczyścić kopułke - palec (ogólnie układ zapłonowy sprawdzić !!)
proponuję ( okres jesienno zimowy ) zadbać o układ paliwowy zmienić filtr paliwa przeczyścic wtrysk
np użyć specyfiku absorbującgo wodę -wilgoć w paliwie
nie zaszkodzi również przeczyścić kopułke - palec (ogólnie układ zapłonowy sprawdzić !!)
- piekarnik-84
- LpG PoVWeR
- Posty: 113
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 20:58
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
No właśnie nic. Samochód stał z 1/3 baku paliwa. Nic w nim nie ruszałem. Samochód stoi pod zadaszeniem ale cały czas pada więc może wilgoć się gdzieś dostała i robi przebicie. Z silnikiem nigdy nie było problemu, zawsze palił za pierwszym razem zresztą teraz też pali.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
odlacz jeszcze raz akumulator po 10 min odopal auto i czekaj az sie rozgrzeje bez dotykania gazu do wlaczenia wentylatora, jesli to nie pomorze to albo uklad paliwowy albo lewe powietrze albo sada lambda nawala, ja tak mialem jak wymienilem przepustnice i w niej byl wtryskiwacz o innym numerze niz ten orginalny
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Poszedłem dziś to w ogóle nie zapalił. Po kilku próbach zaczęła świecić kontrolka oleju i ładowania. Odłączyłem akumulator zobaczy czy to to. Czy przy zakładaniu akumulatora mógł się spalić czy coś komputer? Założyłem akumulator Centry 62Ah 520A czy to może mieć jakiś negatywny wpływ na działanie silnika?
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 14:16 przez spec, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
troche za duzy ten akumulator 62Ah do tego silnika, nic nie powinno sie stac, ale jak podlaczyles go na chwile odwrotnie biegunami to mogles cos upalic? jesli podlaczyles poprawnie to musisz szukac w tych rzeczach co napisalem, jesli ci dzis nie odpalil to musisz sprawdzic czy jest iskra jak krecisz i czy podaje paliwo
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
No wcześniej był 63Ah i działało wszystko dobrze. Biegunów na pewno nie pomyliłem jedynie to zaiskrzyło przy zakładaniu klemy i tyle ale to chyba normalne. OD czego zacząć sprawdzanie czy jeżeli świece będą mokre to wystarczy żeby stwierdzić że paliwo dochodzi?
Jak sprawdzić czy kable są dobre?
Jak sprawdzić czy kable są dobre?
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
zeby sprawdzic czy podawane jest paliwo wystarczy sciagnac obudowe wtrysku i przy uruchamianiu powinna pojawic sie mgielka z wtryskiwacza, a zeby sprawdzic czy jest iskra trzeba wykrecic swiece zalozyc na nia kabel i przytknac druga elektroda do silnika, to metody sprawdzania w dwie osoby, kable i swiece mozna tak sprawdzic wszystkie
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
No to tak byłem dziś i niby iskra jest (sprawdziłem na świecach). Po odkręceniu świeca była czarna a kręciłem silnikiem trochę wcześniej więc pewnie paliwo nie dochodzi. A która część to obudowa wtrysku (masz jakieś fotki)? Odkręciłem tylko ten plastik z góry co do niego jest przyłączana rura od filtra powietrza (nad przepustnicą) i ciężko było zauważyć czy paliwo jest.
Jutro kupię filtr paliwa i zobaczę bo może jest zapchany.
Jutro kupię filtr paliwa i zobaczę bo może jest zapchany.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
- DaimonFrey
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr cze 25, 2008 10:46
- Lokalizacja: Giżycko
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości