Problem z gaśnięciem silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

nondescript
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 20:15
Lokalizacja: Paprotki

Problem z gaśnięciem silnika

Post autor: nondescript » ndz wrz 21, 2008 20:48

Witam.
Mam problem z silnikiem. Gaśnie nie regularnie podczas jazdy lub, jak ostatnio, po zatrzymaniu się i wyłączeniu go, po chwili nie można go uruchomić. Potrafi na odcinku 12km zgasnąć nawet trzy razy, a bywa, że przez kilka dni jest spokój. Jeżeli zgaśnie, na tablicy rozdzielczej wszystkie kontrolki, które powinny świecą, a gdy chce go odpalić to rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala.
Samochód posiada, pełną elektronikę (szyby, lusterka, dach), alarm z odcięciem zapłonu, stacyjkę z immobilizerem w kluczyku. Zmieniłem kluczyk na zapasowy, bo myślałem, że może czytnik gubi kod z klucza, ale nie pomogło.
Wymieniłem również: kostkę stacyjki, przewody podciśnienia i cewkę zapłonową - nic nie pomogło.
Kolega podłączył się do komputera i komputer zwrócił "Uszkodzony główny moduł" - pokazał ten błąd, ale go nie potwierdził.
Proszę o pomoc, bo już mi ręce opadają.
PS.
Myślę, że może to być jeszcze wina przekaźnika pompki paliwowej, ale mam już dość i na razie tak jeżdżę. Jak tak dalej pójdzie, to dojdzie do tego, że wymienię wszystkie części na nowe albo go sprzedam ;P
Pozdrawiam
J.M.
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 20:53 przez nondescript, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz wrz 21, 2008 20:50

napisz co to za MK3 )silnik)

[ Dodano: Nie Wrz 21, 2008 20:51 ]
a sprawdzałes iskrę ?? gdy silnika nie mozna odpalić ????



Awatar użytkownika
wojtek98
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lip 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Dolnyslask-Nord / Milicz
Kontakt:

Post autor: wojtek98 » ndz wrz 21, 2008 21:25

Podmien cewke !


Niema jak to stary dobry VW !

Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » ndz wrz 21, 2008 21:43

Cewka do naprawy. Zdejmij, rozbierz, umyj, wysusz. Po złożeniu oklej taśmą izolacyjną najlepiej samowulkanizującą 3M palec przewodu główmego i będzie git. :bigok:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » ndz wrz 21, 2008 21:46

wojtek98 pisze:Podmien cewke !
lasot pisze:Cewka do naprawy.
nondescript pisze:Wymieniłem również: kostkę stacyjki, przewody podciśnienia i cewkę zapłonową - nic nie pomogło.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

nondescript
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 20:15
Lokalizacja: Paprotki

Post autor: nondescript » ndz wrz 21, 2008 22:31

cewke zmieniłem na nową - prosto z hurtowni :/



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 21, 2008 22:41

nondescript, poszukaj spokojnie po forum tematów o usterkach immobilajzera i czujnika halla lub czujnika obrotów wału. A najpierw rzecz najprostsza i najważniejsza: zrób co dziejo radzi. A jeszcze ważniejsze: napisz typ silnika w profilu i temacie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tigerdj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: śr lis 07, 2007 10:27
Lokalizacja: biskupiec
Kontakt:

Post autor: tigerdj » ndz wrz 21, 2008 22:46

a sprawdzales alternator ??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177740/][size=159][b]Gofer bY Tiger ;} Sprzedam [/b][/size][/url]
[size=92] Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki a cuda zajmują mi trochę czasu[/size]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

nondescript
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 20:15
Lokalizacja: Paprotki

Post autor: nondescript » pn wrz 22, 2008 11:02

Typ silnika: ABU 0355 923
1,6 benzyna/75KM/55KW
rok produkcji 09.1994
wymieniony został też filtr paliwa
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 11:15 przez nondescript, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wojtek98
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lip 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Dolnyslask-Nord / Milicz
Kontakt:

Post autor: wojtek98 » pn wrz 22, 2008 20:17

Jeszcze troche to wymiennisz wszystko , a na koncu okaze sie ze to jakis piedr ! :D

Moze brak masy na silniku ? Zobacz na palec w aparacie .


Niema jak to stary dobry VW !

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 262 gości