Wysokie obroty gdy się rozgrzeje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

leon08
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 13:37
Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny

Wysokie obroty gdy się rozgrzeje

Post autor: leon08 » pn wrz 22, 2008 13:58

Posiadam Golfa 1.6B na gażniku i mam nastepujacy problem.Gdy silnik jest zimny to ma dobre obroty a gdy sie nagrzeje to ma wysokie obroty ok 2000-3000.Przez to pali mi bardzo duzo i stracil moc nie ma juz prawie przyspieszenia.Strasznie sie dusi gdy dodam gazu.Moze miał ktoś podobny proplem i potrafi mi pomoc.Z gory dziekuje.dodam jeszcze za spalil mi 13-14 l na 100km w cyklu mieszanym wczsniej pali ok 8-10
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 15:49 przez leon08, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn wrz 22, 2008 15:45

leon08 pisze:wysokie obroty ok 2000-3000
Zawór termiczno czasowy jest niesprawny. Weź skombinuj 2 śrubki średnicy gwintu
2-3mm. Po lewej stronie gaznika jest czrna okrągłe małe pierdólko, przychodza do niego 2 wezyki. Wyjmij je i zaślep. Teraz obroty napewno nie przekrocza 2000. Jesli dalej pozstana dosc wysoki (1000-2000) to musisz naprawic tzw wax element(element woskowy) badz wyregulowac na siłowniku 3 położeniowym. Nie bez powodu podałem nazwy gdyz wspisujac je w wyszukiwarke będziesz wszystko wiedział jak i co.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 22, 2008 16:11

leon08, najpierw napisz rodzaj gaźnika (Pierburg 2EE czy 2E2) jeśli nie wiesz daj fotki lub porównaj sobie w necie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mateez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 21:55
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: mateez » pn wrz 22, 2008 20:16

Maćkooo, powiedz mi czy Twój opis jest do gaźnika 2EE czy 2E2, czy ten osprzęt jest taki sam? Bo mam bardzo podobne objawy co kolega, początkowo myślałem, że to ten niebieski czujnik temp. padł, ale dzisiaj go sprawdzałem i wydaje się być ok czyli muszę szukać dalej :/



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 22, 2008 20:27

mateez, kolega Maćkooo, pisze o 2E2, temat o 2EE znajdziesz duży, użyj wyszukiwarki u dołu strony


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt wrz 23, 2008 15:04

mateez pisze:powiedz mi czy Twój opis jest do gaźnika 2EE czy 2E2
Moj opis jest do gaznika 2e2. Ale co do twojego problemu to zerknij tutaj>>>
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt wrz 23, 2008 15:07 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 260 gości