Gasnie po dodaniu gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- SuperBEE
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 16:20
- Lokalizacja: Luboń /Poznań
- Kontakt:
Gasnie po dodaniu gazu
Witam wszystkich ,pomozcie prosze bo ja juz nie mam sil. Golf 2 1.6 RF gaznik 2e2 , nie dawno jechalem do roboty rano to zaczal przerywac przy ruszaniu i rozpedzaniu sie , teraz odpala normalnie ale faluje na wolnych obrotach ,gasnie po dodaniu gazu (coraz bradziej schodzi z obrotow jakby mu brakowalo paliwa albo powietrza ,przed zgasnieciem pracuje bardzo nie rowno ,szarpie).
Wymienione swiece ,kopulka + palec , wymienilem prawie wszystkie wezyki podcisnienia przy gazniku , sprawdzilem pompke przyspieszacza , pompe paliwa ,zaplon. Podstawa pod gaznikiem raczej dobra -uszczelka nie jest popekana itp ,filtr powietrza ok.
Jedyne co zostalo to kable wn ktorych jeszcze nie zmienilem. Regulacja mieszanki sruba regulacyjna nic nie daje. Moje podejrzenie pada jeszcze na dysze moze sie ktoras zapchala?
Wymienione swiece ,kopulka + palec , wymienilem prawie wszystkie wezyki podcisnienia przy gazniku , sprawdzilem pompke przyspieszacza , pompe paliwa ,zaplon. Podstawa pod gaznikiem raczej dobra -uszczelka nie jest popekana itp ,filtr powietrza ok.
Jedyne co zostalo to kable wn ktorych jeszcze nie zmienilem. Regulacja mieszanki sruba regulacyjna nic nie daje. Moje podejrzenie pada jeszcze na dysze moze sie ktoras zapchala?
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Jeż w kolektorze podłączony? Pomaga on w pracy na zimno.SuperBEE pisze:rano to zaczal przerywac przy ruszaniu
Ssanie dobrze ustawione , przypadkiem nie wywalone calkowicie?
Dysza wolnych obrotów , musisz ja przeczyscic. Odkrec jej "maszt" pod nim jest dysza miedziana przedmuchaj ją , wyciagnij za pomoca gumy do zucia. Nie musisz wyjmowac gaznika.SuperBEE pisze:faluje na wolnych obrotach
Jesli przewody sa w złym stanie to musisz je wymienic. Moga byc przebicia i wtedy jest kicha , aloe ty juz sam znasz w jakim sa stanie wiec jak bedziesz mial tak bedziesz jezdził.
Ps troche bez sensu ze wymieniasz najpierw kopułke , palec a przewodów jeszcze nie.
Generalnie sprawdz czy auto nie ma wydmuchów z tłumika jesli ma to warto przeczyscic wspomniana dysze .
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- SuperBEE
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 16:20
- Lokalizacja: Luboń /Poznań
- Kontakt:
Jez podlaczony ,ssanie dziala.Maćkooo pisze:Jeż w kolektorze podłączony? Pomaga on w pracy na zimno.
Ssanie dobrze ustawione , przypadkiem nie wywalone calkowicie?
Czy to ta dysza pod sruba regulacyjna? rozkrecilem gaznik przedmuchalem wszystkie i kazda byla drozna.Dysza wolnych obrotów , musisz ja przeczyscic. Odkrec jej "maszt" pod nim jest dysza miedziana przedmuchaj ją
Dzisiaj odpalilem go jeszcze przed zdemontowaniem gazniora chwile pochodzil i gasl ,musialem mu pulsacyjnie dusic gaz zeby utrzymac go przy zyciu.
Te wydmuchy to chodzi Ci o takie pyrkanie z wydechu? owszem takie cos wystepuje od dawna juz. Kable wn wymienie jutro.Generalnie sprawdz czy auto nie ma wydmuchów z tłumika jesli ma to warto przeczyscic wspomniana dysze .
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Sruba znajduje sie w takim maszcie , musisz go dokrecic i wyjac. Pod nim bedzie cos koloru miedzianego z nacxieciem. Odkrec to śrubokretem i wyjmij dysze przy pomocy gumy do zycia(przylepiajac) . Te dysze przeczysc.SuperBEE pisze:Czy to ta dysza pod sruba regulacyjna?
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to jest własnie dysza składu mieszanki, obroty ustawia sie gdzie indziej. Oczywiście ustawienie składu też wpływa na obroty wolne, dlatego obie regulacje i obrotów i składu przeprowadza się jedmnocześnie, najlepiej na analizatorze spalin.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości