zmiana silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » sob wrz 20, 2008 10:30

a pomierzyłeś sobie cały wydech, czy tylko przednią część??
PN
http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(lqpb2 ... jfb0xzwk45))/FullPhoto.aspx?img=930526S.jpg&EinspNr=69&St=
GU
http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(lqpb2 ... jfb0xzwk45))/FullPhoto.aspx?img=930712S.jpg&EinspNr=69&St=
i to tyle w temacie wydechu, mam słabe serce, a zgubiłem numer do kardiologa- nie będę sobie na darmo ciśnienia niepotrzebnie podnosił durną kłótnią
i też się nie chwalę- w VW jest dużo rzeczy zamiennych, z których jak z klocków można składać nowe wynalazki


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » sob wrz 20, 2008 11:07

Panowie ,po co się kłócić ze swapami nie ma w cale takiego wielkiego problemu :grin: bo w VW przeważnie wszystko pasi :hmm: ja wkładałem do MKI PL i robiłem to sam wydech miałem na początku z 1,6 i terz miał kopa i jezdził ,do pompy paliwa jest jeden przekaznik i pare kabelków[przedszkolak ze schematem by podłączył] a co do sprzęgła to choćby nawet śr 190mm była to by jezdził ja tak miałem w MKII GTI KR i rok wytrzymało ostre butowanie [jak sprzedałem kumplowi to po puł roku siadło] wiec poco się kłócić niepotrzebnie wszystko idzie zrobić i przerobić ,nie ma rzeczy niemożliwych

pozdraVWiam :okej:


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » sob wrz 20, 2008 12:09

t-tas, Aż poszedłem i pomierzyłem z ciekawości i wymiary zgadzają mi sie z tymi w GU. Mozliwe, że ktos coś kombinował przy nim zanim go kupiłem. Nie ważne, wkurza mnie tylko jak ktoś mnie zaczyna krytykować za coś czego nie napisałem.
Koniec, bo nie mam zamiaru komuś tematu zaśmiecać. Napisałem tylko swoje spostrzeżenia po dokonanym swapie.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

hamsteer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 12:47
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: hamsteer » sob wrz 20, 2008 16:13

Gangst3R a skrzynia z PN podeszła do GU? Jeżeli kupiłbym kompletny GU czekałyby mnie jakieś przeróbki czy po prostu wsadzenie GU w miejsce PN?

Co do PB: w co, poza silnikiem, musiałbym się zaopatrzyć? Mam na myśli wiązke, komputer, skrzynie (czy może ta z PN będzie pasowała?) i na jakie ewentualne przeróbki musiałbym się przygotować?

Niestety nie znalazłem na forum informacji o przekładce z 1.6 na 1.8.

Z waszych dotychczasowych wypowiedzi (za które dziękuje :D ) wynika, że jednak łatwiej będzie wstawić GU.



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » sob wrz 20, 2008 16:59

Skrzynia będzie pasowała (są identyczne w tych silnikach).
Musisz kupić silnik ze sprzęgłem ew. kolektorami jeśli chcesz zastosować gaźnik 2e2 z GU. Ja bym jednak proponował Ci zostawić ten gaźnik, który masz w PN i odejdzie Ci robota z elektryką i instalacją gazową. Wtedy tylko wkładasz silnik GU i porzekładasz do niego kolektor wydechowy (z sądą lambda) i ssący z podstawą pod gaźnik 2EE. Wkładasz swój gaźnik do tego wszystkiego i ma chodzić. Nie będziesz musiał nawet miksera ruszać przy instalacji gazowej.
Wszystki łapy silnika pasują, półosie również. Alternator, rozrusznik, pompa wodna, te wszystkie rzeczy pasują. Jedyne co nie jestem pewien to pompy paliwa (podobno jest taka sama).


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

hamsteer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 12:47
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: hamsteer » ndz wrz 21, 2008 12:21

Dzięki Gangst3R za info odnośnie GU! W tym temacie chyba wszysko jasne.

Mógłby ktoś jeszcze napisać jak wyglądałby swap w przypadku PB/PF? Jakies nowe Informacje? Może jakiś inny pomysł?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 283 gości