Zbyt niskie obroty...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rjxt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:52
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: rjxt » ndz wrz 21, 2008 09:46

MWSAP pisze:Może rjxt zna inną metodę ale proponuję na włączonym zapłonie jedną ręką odciągnąć przepustnicę (tak jakby wcisnąć gaz) a drugą (raczej palcem) wcisnąć lekko ten wystający element w gómowej osłonie (w krokowcu) powinien zacząć się wysuwać i chować.
Tak jak piszesz - dobra metoda.



Paffcio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Paffcio » ndz wrz 21, 2008 11:04

sprawdziłem, cos tam sie porusza, i tak "bzyczy" jak pracuje...

[ Dodano: 21 Wrz 2008 11:09 ]
Jesli to nie krokowy, to co moze byc inna przyczyna? Ten silnik do tej pory wydawał mi sie prostym, łatwym w diagnozie i łatwym w dostepie, ale chyba sie troche przeliczyłem...

skoro zmieniłem sondę, zmieniłem czujnik temperatury, jakies 2-3 miesiące temu miałem zmieniany cały wtrysk (bez krokowego) bo wariował...

moze przewodu WN ? juz wszystkiego sie czepiam, krokowy zamowilem na tej aukcji co kolega rjxt, podał, najwyzej sprzedam jak moj okaze sie w porzadku


VW :)

jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » ndz wrz 21, 2008 13:53

A zapłon masz dobrze ustawiony ? Przy zbyt późnym zapłonie może mieć takie obroty. Zwróć uwagę czy auto rano ciężko nie zapala. Powinien wskoczyć na obroty od razu a nie rosnąć od dołu.

Co do przymulenia to także przy źle ustawionym zapłonie tak się dzieje.

U mnie tak było jak się nagrzał miał obroty 800-850 a po ustawieniu 900-950. Więc sprawdź zapłon.



Paffcio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Paffcio » pn wrz 22, 2008 21:10

sluchajcie juz naprawde nie mam pomysłow :( zmieniłem do tej pory:
sondę lambda
czujnik temperatury
silniczek krokowy

obroty nadal są takie jak były :( pare rano silnik ładnie wkreca sie na 1000 obrotów, ale gdy tylko dotknę pedał gazu juz nie powraca na ten stan tylko spadaja na 800, po rozgrzaniu 600-700, telepie budą :/

macie jeszcze jakies pomysly ?

jak sprawdzic uszczelke pod monowtryskiem ?

[ Dodano: 22 Wrz 2008 21:32 ]
aha i czy po zdjeciu pokrywy wtrysku (przepustnicy) tej plastikowej do ktorej idzie rura od filtra powietrza i odpaleniu auta i gazowaniu powinno cos syczec ? nawet po zalozeniu cos syczy przy gazowaniu jakby powietrze gdzies uciekało :/ moze faktycznie podstawa wtrysku przepuszcza i stad te obroty :/ co mysliscie ?

jak najlepiej i pewnie sprawdzic ta podstawE ?
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 21:16 przez Paffcio, łącznie zmieniany 2 razy.


VW :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 384 gości