Wyciek oleju z pod walka rozrzadu!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sieniac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:59
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Wyciek oleju z pod walka rozrzadu!!

Post autor: sieniac » sob lis 12, 2005 23:10

jak w temacie zauwazylem wyciek oleju z pod walka rozrzadu szeze nie pamietam zeby tam byla jakas uszczelka lub uszczelniacz! co moze byc przyczyno?? niedawno byla robiona usczelka pod glowico! co moze byc nie tak? Pozdrawiam



alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » sob lis 12, 2005 23:16

no chyba tam jest zimering tak mi sie wydaje przynajmniej. niech mnie ktos poprawi jak si emyle



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lis 12, 2005 23:19

Jest i może też lecieć z pod pokrywy zaworów.



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » sob lis 12, 2005 23:24

jest zimmering-koszt około 5 pln


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

sieniac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:59
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: sieniac » sob lis 12, 2005 23:57

dzieki chlopaki za pomoc w przyszłym tygodniu trzeba bedzie usunac usterke bo brzydko wyglada ten cieknacy olej! pozdrowionka



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Kupisz uszczelkę razem z simeringiem

Post autor: Razal » ndz lis 13, 2005 00:29

koszt max chyba 35zł.

Odkręcasz od pokrywy 8 nakrętek, zdejmujesz dekiel + starą uszczelke i simering, wycierasz do sucha, zakładasz nową uszczelke +simering (żadnych silikonów itp. !!!)
skręcasz spowrotem wszystko w całość ( pamiętaj o kolejności dokręcania śrub !!)

Po jakimś czasie jak się wszystko ułoży możesz spróbować lekko dociągnąć pokrywe i po kłopocie - nie będzie ciekło :)

Pozdrooo.


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lis 13, 2005 12:33

Ale wałek teżtrzeba dokręcić odpowiednim momętem.



sieniac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:59
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: sieniac » ndz lis 13, 2005 12:59

a jeszcze male pytanko walek trzreba sciagac?? czy obedzie bez sciagania??



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

NIEEEEEEEEEEEEEE

Post autor: Razal » ndz lis 13, 2005 13:04

Absolutnie NIEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! - wałka nie ruszasz wogóle - sam dekiel 8 śrub (nakrętek M6 - dekiel do góry i wymieniasz uszczelke )


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

sieniac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:59
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: sieniac » ndz lis 13, 2005 16:42

dzieki za rade! pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 193 gości