a pomierzyłeś sobie cały wydech, czy tylko przednią część??
PN
http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(lqpb2 ... jfb0xzwk45))/FullPhoto.aspx?img=930526S.jpg&EinspNr=69&St=
GU
http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(lqpb2 ... jfb0xzwk45))/FullPhoto.aspx?img=930712S.jpg&EinspNr=69&St=
i to tyle w temacie wydechu, mam słabe serce, a zgubiłem numer do kardiologa- nie będę sobie na darmo ciśnienia niepotrzebnie podnosił durną kłótnią
i też się nie chwalę- w VW jest dużo rzeczy zamiennych, z których jak z klocków można składać nowe wynalazki
zmiana silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
- Kontakt:
Panowie ,po co się kłócić ze swapami nie ma w cale takiego wielkiego problemu bo w VW przeważnie wszystko pasi ja wkładałem do MKI PL i robiłem to sam wydech miałem na początku z 1,6 i terz miał kopa i jezdził ,do pompy paliwa jest jeden przekaznik i pare kabelków[przedszkolak ze schematem by podłączył] a co do sprzęgła to choćby nawet śr 190mm była to by jezdził ja tak miałem w MKII GTI KR i rok wytrzymało ostre butowanie [jak sprzedałem kumplowi to po puł roku siadło] wiec poco się kłócić niepotrzebnie wszystko idzie zrobić i przerobić ,nie ma rzeczy niemożliwych
pozdraVWiam
pozdraVWiam
MK III >> mój zielony dupoVWóz
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
t-tas, Aż poszedłem i pomierzyłem z ciekawości i wymiary zgadzają mi sie z tymi w GU. Mozliwe, że ktos coś kombinował przy nim zanim go kupiłem. Nie ważne, wkurza mnie tylko jak ktoś mnie zaczyna krytykować za coś czego nie napisałem.
Koniec, bo nie mam zamiaru komuś tematu zaśmiecać. Napisałem tylko swoje spostrzeżenia po dokonanym swapie.
Koniec, bo nie mam zamiaru komuś tematu zaśmiecać. Napisałem tylko swoje spostrzeżenia po dokonanym swapie.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
Gangst3R a skrzynia z PN podeszła do GU? Jeżeli kupiłbym kompletny GU czekałyby mnie jakieś przeróbki czy po prostu wsadzenie GU w miejsce PN?
Co do PB: w co, poza silnikiem, musiałbym się zaopatrzyć? Mam na myśli wiązke, komputer, skrzynie (czy może ta z PN będzie pasowała?) i na jakie ewentualne przeróbki musiałbym się przygotować?
Niestety nie znalazłem na forum informacji o przekładce z 1.6 na 1.8.
Z waszych dotychczasowych wypowiedzi (za które dziękuje ) wynika, że jednak łatwiej będzie wstawić GU.
Co do PB: w co, poza silnikiem, musiałbym się zaopatrzyć? Mam na myśli wiązke, komputer, skrzynie (czy może ta z PN będzie pasowała?) i na jakie ewentualne przeróbki musiałbym się przygotować?
Niestety nie znalazłem na forum informacji o przekładce z 1.6 na 1.8.
Z waszych dotychczasowych wypowiedzi (za które dziękuje ) wynika, że jednak łatwiej będzie wstawić GU.
Skrzynia będzie pasowała (są identyczne w tych silnikach).
Musisz kupić silnik ze sprzęgłem ew. kolektorami jeśli chcesz zastosować gaźnik 2e2 z GU. Ja bym jednak proponował Ci zostawić ten gaźnik, który masz w PN i odejdzie Ci robota z elektryką i instalacją gazową. Wtedy tylko wkładasz silnik GU i porzekładasz do niego kolektor wydechowy (z sądą lambda) i ssący z podstawą pod gaźnik 2EE. Wkładasz swój gaźnik do tego wszystkiego i ma chodzić. Nie będziesz musiał nawet miksera ruszać przy instalacji gazowej.
Wszystki łapy silnika pasują, półosie również. Alternator, rozrusznik, pompa wodna, te wszystkie rzeczy pasują. Jedyne co nie jestem pewien to pompy paliwa (podobno jest taka sama).
Musisz kupić silnik ze sprzęgłem ew. kolektorami jeśli chcesz zastosować gaźnik 2e2 z GU. Ja bym jednak proponował Ci zostawić ten gaźnik, który masz w PN i odejdzie Ci robota z elektryką i instalacją gazową. Wtedy tylko wkładasz silnik GU i porzekładasz do niego kolektor wydechowy (z sądą lambda) i ssący z podstawą pod gaźnik 2EE. Wkładasz swój gaźnik do tego wszystkiego i ma chodzić. Nie będziesz musiał nawet miksera ruszać przy instalacji gazowej.
Wszystki łapy silnika pasują, półosie również. Alternator, rozrusznik, pompa wodna, te wszystkie rzeczy pasują. Jedyne co nie jestem pewien to pompy paliwa (podobno jest taka sama).
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 429 gości