Zacina sie 1 i 2 bieg

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Zacina sie 1 i 2 bieg

Post autor: ksiadzt » pt wrz 19, 2008 19:54

witam pisze trochę nie o tym aucie co powinienem ale mechanik zna sie na każdym aucie a na pewno znajdzie sie tu wielu którzy robili takie coś jest to cinquecento 700 97r mianowicie chodzi oto ze biegi w trakcie zakupu wszystkie sie zacinały gosc powiedział ze wystarczy wymienic pare gumek w koszyku od drążka zmiany biegów pod autem gumki wymienione i jest lepiej bo 3,4 i wsteczny jest ok ale 1 i 2 sie zacina jak by o coś sie obcierała ale nie stale tylko jak jej sie zachce albo jak mocniej sie ruszy i pytanie brzmi czy to skrzynia cos w niej jest walnięte czy to cos w tym koszyku od zmiany biegów bo ktos mnie postraszył ze to w skrzyni jakis plastykowy kwadrat czy cos prosze poradzcie
Ostatnio zmieniony sob wrz 20, 2008 21:20 przez ksiadzt, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pt wrz 19, 2008 21:01

ja bym stawial na mechanizm nie moze byc tam zadnego luzu ani w koszyku ani na walku wybieraka (krzyzak) idacym do skrzyni bo inaczej wlasnie sie biegi zacinaja a jezeli jest wszystko ok to trzeba to dobrze wyregulowac
Reguluje sie to w koszyku od dolu po przez poluzowanie dwoch srob na ampul i obrotem walka w lewo badz w prawo
pozdrawiam.



krzysztof w
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
Lokalizacja: na odludziu
Kontakt:

Post autor: krzysztof w » pt wrz 19, 2008 21:07

Szpecem od skrzyń to nie jestem ale możliwe jest to że poprzedni właściciel jeżdżąc w ten sposób mógł uszkodzić synchronizatory. Ale to tylko przypuszczenia. Może wystarczy tylko mała regulacja drążka od lewarka. Nie wiem jak to wygląda w Cincuecento akurat.



Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » pt wrz 19, 2008 21:10

jesli chodzi o regulację drążka w prawo -lewo to robiłem to i nic ale dzieki za propozycje


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob wrz 20, 2008 02:18

Napisz do użytkownika Krzysiek82 on dobże zna tą marke i Ci pomorze jak znajdzie czas


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

greg

Post autor: greg » sob wrz 20, 2008 08:51

ksiadzt pisze:wsteczny jest ok ale 1 i 2 sie zacina jak by o coś sie obcierała ale nie stale tylko jak jej sie zachce albo jak mocniej sie rus
lepiej sprawdź poduszki podtrzymujące silnik i skrzynie - bo objaw opisany przez ciebie na to wskazuje



Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » sob wrz 20, 2008 10:58

dzięki dodam ze sie zacina ale idzie wkleszczyc bieg tylko ciężko dzieki wam za rade

[ Dodano: 20 Wrz 2008 16:11 ]
panowie dzisiaj odkręciłem cały koszyk z dzwignią i jak sie nim bawiłem było ok na rurke która wystaje z skrzyni założyłem klucz i próbowałem zmieniać biegi i 3 i 4 normalnie choć nie lekko :hmm: przy kręceniu tą rurką w boki czuć jak by o coś haczyła i 1 i 2 gorzej to pewnie będzie synchronizator 1 i 2 zgadza sie?? naj gorsze obawy zaczynają sie sprawdzać dzieki wszystkim za pomoc ale piszcie jeszcze czy mam racie

[ Dodano: 20 Wrz 2008 16:12 ]
a poduszki sprawdzałem bo jedna od skrzyni była wymieniana nadawała sie na śrubki :hmm:

[ Dodano: 20 Wrz 2008 19:43 ]
bede plakal bylem u mechanika i twierdzi ze skrzynia a za to sie nie biore dzieekii wam pozdro


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob wrz 20, 2008 21:17

Podstawa to sprawdzenie poduszek, ten silnik ma tylko dwa cylindry więc jego kultura pracy jest jaka jest a co z tym związane wibracje spore co sprzyja wybijaniu się poduszek. Wybierak pracuje bez oporów? Częstym problemem jest także element wybierania biegów przy lewarku ale jeśli to wymienione to szukaj przyczyny właśnie w elementach wymienionych wcześniej.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » sob wrz 20, 2008 21:44

lewarek odłączony chodzi ok ale jak jest podpięty to z oporem mechanik powiedział ze cos w skrzyni byc moze synchronizator 1 i 2 biegu a koles który rozbierał pare razy skrzynie twierdzi ze pewnie sie zapiekła dolali olei i sprzedali :grrr: niestety koles siedzi za granicą i stwierdził to przez tel


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz wrz 21, 2008 02:03

proponuje na spokojnie wyjąć skrzynie biegów i rozebrc zobaczyc co sie stalo



Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » ndz wrz 21, 2008 09:07

tak zrobił bym to ale jeszcze tego nie robiłem i pewnie łatwo nie będzie boje sie że jak rozbiorę to nie zetknę tego zaś :grin:

[ Dodano: 30 Paź 2008 18:40 ]
no i okazalo sie ze jakies sprężynki byly do d... ale dalismy ciala bo moglismy wymienic jeszcze synchronizator bo zgrzyta przy redukcji z 3 na 2 dzieki wam pozdro
Ostatnio zmieniony czw paź 30, 2008 19:41 przez ksiadzt, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości