dla pewności jak chcesz zapodaj skany albo daj link do isntrukcji jak masz, ale z reguły używa się właśnie schematu sterowanie plusem. Z tym że jeśli masz szyby elektryczne, to można jeszcze inaczej: otwieranie jak w schemacie sterowanie plusem a zamykanie i domykanie szyb za pomocą kabla komfort poprzez przerzutnikse@l pisze:nie wiem, zgłupiałem bo w moim alarmie jest instrukcja a w niej 4 podschematy,
sterownia (-), sterowanie (+), potem właśnie (+) i (-) i jest napisane że to do golfa III i na końcu bezposrednio do siłowników.
Ale chyba z tego co widze wpinac sie na sterownie plusem dwa impulsy i olac co oni napisali.
Montaż alarmu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ktoś mnie wyręczył ?
Oto moje schematy o których mówiłem:
No i też mi się wydaje że powinno być schemat 2 a nie 3 jak oni piszą.
Szybki idą innym wyjściem, pytałem o to w innym wątku (ten jest o sterowaniu centralnym).
Pozdr
EDIT
No i zrobiłem wg schematu na plusach pozdr
Oto moje schematy o których mówiłem:
No i też mi się wydaje że powinno być schemat 2 a nie 3 jak oni piszą.
Szybki idą innym wyjściem, pytałem o to w innym wątku (ten jest o sterowaniu centralnym).
Pozdr
EDIT
No i zrobiłem wg schematu na plusach pozdr
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 03:40 przez se@l, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdr se@l
Auta:
Golf MK3 1.4 AEX z podtlenkiem LPG '96
Jetta II 1.6 D '89
Vectra X20DTH '00
www.vectra-unlimited.pl
Auta:
Golf MK3 1.4 AEX z podtlenkiem LPG '96
Jetta II 1.6 D '89
Vectra X20DTH '00
www.vectra-unlimited.pl
Odświeżam
Panowie mam pytanie następujące :
Ponieważ centralke alarmu wraz z wszystkimi czujnikami oraz centralnym zamkiem już zamontowałem pozostał mi tylko jeden istotny dosyć detal.
Potrzebuje zamontować syrene tylko jeśli ktoś mógł by mi pomoc w określeniu jak pociągnąć 2 przewody ze środka do komory silnika ? ( jeden od syreny , zaś drugi od czujnika podniesienia klapy)
z góry dzięki .
Panowie mam pytanie następujące :
Ponieważ centralke alarmu wraz z wszystkimi czujnikami oraz centralnym zamkiem już zamontowałem pozostał mi tylko jeden istotny dosyć detal.
Potrzebuje zamontować syrene tylko jeśli ktoś mógł by mi pomoc w określeniu jak pociągnąć 2 przewody ze środka do komory silnika ? ( jeden od syreny , zaś drugi od czujnika podniesienia klapy)
z góry dzięki .
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
razem z oryginalnymi kablami, przez gumowe przelotki w blasze. Albo nieelegancko - przebijasz gumę z boku i przeciągasz kable, albo elegancko - wycigasz gumę z blachy, wtedy dostaje luzu koło kabli i uzywając jakijeś szprychy rowerowej na przykład przeciągasz je z jej pomocą obok oryginalnych kabli. Kabelek który przeciągasz mocujesz na końcu szprychy zaginając ją na końcu i zaklepując lub zaciskając kombinerkami.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Tak. Łatwo nie jest bo trzeba się dostać ręką za skrzynkę albo ją opuścić po wypięciu z zaczepów. Ale przecież nie będziesz wiercił nowych dziur czy ciągnął kabli przez okno. Montażyści LPG czy alarmów najczęściej wybierają łatwiejszy wariant i nacinają te gumy z boku od przechodzących przez nie wiązek, ale mnie się to nie podoba.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- daro81
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
- Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
- Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
- Silnik: AQN
- Kontakt:
Male odswieżenie.
Bede montowal alarm ze sterowaniem centralnego zamka na pilota.W zestawie dostalem takie schematy jak se@l i wykaz kabli jak seba_m .Czy wedlug tych schematow bedzie dobrze?? Bo mój golf jest listopad 94' a instrukcja kabli(kolory) jest rocznik 95' i dalej.I czy do pneumatycznego wybrac schemat nr3 tak jak oni podaja w instrukcji?Model alarmu to "STIG 06".Dodam ze w golfie jest alarm fabryczny chyba,bez sterowania pilotami.czy to nie bedzie kolidowac ze soba?Moze ma ktos wykaz kolorow kabli do mk3 gti 2,0(2E) ,jaki kolor do czego jest w wiazkach zeby podlaczyc wszystko dobrze.
Bede montowal alarm ze sterowaniem centralnego zamka na pilota.W zestawie dostalem takie schematy jak se@l i wykaz kabli jak seba_m .Czy wedlug tych schematow bedzie dobrze?? Bo mój golf jest listopad 94' a instrukcja kabli(kolory) jest rocznik 95' i dalej.I czy do pneumatycznego wybrac schemat nr3 tak jak oni podaja w instrukcji?Model alarmu to "STIG 06".Dodam ze w golfie jest alarm fabryczny chyba,bez sterowania pilotami.czy to nie bedzie kolidowac ze soba?Moze ma ktos wykaz kolorow kabli do mk3 gti 2,0(2E) ,jaki kolor do czego jest w wiazkach zeby podlaczyc wszystko dobrze.
nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości