zmiana silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pozostaje jeszcze kwestia LPG od 1.6 na gaźniku. PF pojdzie na niej? Co trzeba by ewentualnie zmienić?
A co myślicie o silniku 2.0 na gaźniku audi/passat? Mógłby pasować?
A co myślicie o silniku 2.0 na gaźniku audi/passat? Mógłby pasować?
Ostatnio zmieniony pt wrz 19, 2008 21:34 przez hamsteer, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.
P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.
[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.
P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.
[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.
Ostatnio zmieniony pt wrz 19, 2008 23:05 przez Gangst3R, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
to zobaczymy ile Ci pociągnie to sprzęgło z 1.6 w GU- niedawno zmieniałem tacie sprzęgło w GU i jakoś dziwnie jest takie samo jak w PF- PB- też 210 mm, a na pewno nikt tam nie kombinował, jeśli mowa o montażu wtryskowca w miejsce gaźnikowca to poza wiązką silnikową potrzebna jeszcze jest pompa paliwa i jej elektryka, w GU chyba jest już większa średnica wydechu niż w 1.6- za portkami, kolektor ssący i wydechowy na 90% to samoGangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.
P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.
[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.
jeśli mowa o LPG- w PB, PF- wymiana parownika na odpowiednią wydajność, mikser- inny, poczytać co pisze o tym PawełMarek w różnych tematach w dziale LPG, lub BLOS- poczytać opinie- ja doradzam, odcięcie paliwa zaworkiem przerobić na odcięcie wtrysku- dość proste w PB
w GU- zapewne parownik na taki przynajmniej do 100 koni- tato ma do 100 kW, co do miksera polecałem gdzieś wyrób od RYBACKIEGO- chyba nazywał się MEMPHIS- fajny dwupalnikowy mikser, łatwy w montażu, nie zamula tak silnika i jest oszczędny
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Umiesz czytać?t-tas pisze:to zobaczymy ile Ci pociągnie to sprzęgło z 1.6 w GU- niedawno zmieniałem tacie sprzęgło w GU i jakoś dziwnie jest takie samo jak w PF- PB- też 210 mm, a na pewno nikt tam nie kombinował, jeśli mowa o montażu wtryskowca w miejsce gaźnikowca to poza wiązką silnikową potrzebna jeszcze jest pompa paliwa i jej elektryka, w GU chyba jest już większa średnica wydechu niż w 1.6- za portkami, kolektor ssący i wydechowy na 90% to samoGangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.
P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.
[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.
jeśli mowa o LPG- w PB, PF- wymiana parownika na odpowiednią wydajność, mikser- inny, poczytać co pisze o tym PawełMarek w różnych tematach w dziale LPG, lub BLOS- poczytać opinie- ja doradzam, odcięcie paliwa zaworkiem przerobić na odcięcie wtrysku- dość proste w PB
w GU- zapewne parownik na taki przynajmniej do 100 koni- tato ma do 100 kW, co do miksera polecałem gdzieś wyrób od RYBACKIEGO- chyba nazywał się MEMPHIS- fajny dwupalnikowy mikser, łatwy w montażu, nie zamula tak silnika i jest oszczędny
W którym miejscu napisałem, że mam sprzęgło 190mm?Gangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Silnik zakupiłem razem ze sprzęgłem 210mm. Jak ktoś sprzedaje silnik to nie bawi się w odkręcanie sprzęgła od silnika, tylko sprzedaje je w komplecie z silnikiem.
Piszesz czystą teorię, a ja Ci piszę jak jest w rzeczywistości, co pasuje, a co nie (jestem po swapie PN na GU).
Średnica układu wydechowego w 1.6 (PN, RP) jest identyczna jak w 1.8 GU.
[ Dodano: 20 Wrz 2008 01:30 ]
Kolektor wydechowy różnia się w PN i GU. W Pn jest miejsce na sondę lambda. W GU tego nie ma. Ssący również w GU jest pozbawiony jednego czujnika w porównaniu do PN.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
synek, czytać to ja umiem, i pogrubiłem Ci słowo, które zdecydowały o treści mojej wypowiedzi, dotyczącej sprzęgła, i nie wal mi tu o teorii, bo wrzuciłem do mk1 silnik zbudowany na bloku z całym dołem od 2 litrowego ADY, głowicy z 1.8 RP, wałkiem pośrednim od gaźnikowego 1.5, aparatem zapłonowym najpierw z gaźnikowego 1.5 na przerywaczu, następnie z 1.8 cabrio na mechanicznym wtrysku, kolektorach z 1.5 i gaźniku z poloneza+ zasilanie LPG, następnie jednostkę modernizowałem, przez wywalenie zasilania benzyną(gaźnik vek), kolektory ssący i wydechowy z PF, przebudowa wydechu na odpowiednią średnicę, zmiana sposobu zasilania LPG na BLOS, sprzęgło silnik posiada 210 mm, ale zamach jest lżejszy o ok kilogram- zamiast z 2.0 pochodzi z 1.8,- silnik ponoć nie miał chodzić, aparat zapłonowy wymagał tylejowania bloku, trzeba było zaślepić odmę dolną i jakoś osadzić pompkę mechaniczną benzyny, współpracowałem też przy kilku SWAPach kolegów- zapytaj gumiś- u niego były ze 3 swapy- i nie chwalę się tu- nie pisz mi o teoretyzowaniuGangst3R pisze:Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami.
guti już potwierdził moje zdanie o średnicach wydechu w 1.6 i 1.8, a faktycznie RP to 1.8 na monowtrysku, co do różnic w kolektorach lub ich braku- 1.6 to nie tylko PN gdzie jest sonda, czy jakiś dodatkowy czujnik potrzebny do sterowania super wymyślnego gaźnika 2EE, były też 1.6 na gaźniku 2E2, kiedyś nawet były na 1B3, były na Zenithach czy Solexach i tam to były inne kolektory
pozdrawiam
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Jeszcze czymś się chcesz pochwalić? Zwykła literówka, miało być RF.
[ Dodano: 20 Wrz 2008 09:51 ]
I nie jestem Twoim synkiem !!
[ Dodano: 20 Wrz 2008 10:03 ]
PN i GU mają te same średnice wydechu. Przynajmniej mój PN miał taką samą.
[ Dodano: 20 Wrz 2008 09:51 ]
I nie jestem Twoim synkiem !!
[ Dodano: 20 Wrz 2008 10:03 ]
PN i GU mają te same średnice wydechu. Przynajmniej mój PN miał taką samą.
Ostatnio zmieniony sob wrz 20, 2008 10:05 przez Gangst3R, łącznie zmieniany 2 razy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości