piszczenie w układzie kierowniczym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paweł89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sie 30, 2008 16:32
Lokalizacja: Krzyż Wielkopolski

piszczenie w układzie kierowniczym

Post autor: paweł89 » wt wrz 16, 2008 13:40

przy mocnym skręcie kołami słychać piski i nienaturalne odgłosy układu kierowniczego ze wspomaganiem,jest to golf4 1,9tdi rok 2003 przebieg133 tys , stan płynu w układzie ok



romanek84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: romanek84 » śr wrz 17, 2008 00:14

ja mam to samo ale u mnie to piszczy pasek wielorowkowy- mam do wymiany prawdopodobnie z napinaczem bo skaka i klekocze.



Awatar użytkownika
paweł89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sie 30, 2008 16:32
Lokalizacja: Krzyż Wielkopolski

Post autor: paweł89 » śr wrz 17, 2008 17:50

romanek84 pisze:ja mam to samo ale u mnie to piszczy pasek wielorowkowy- mam do wymiany prawdopodobnie z napinaczem bo skaka i klekocze.
napisz jak bedzie juz po wymianie ... jakie efekty ...:) THX
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 17:50 przez paweł89, łącznie zmieniany 1 raz.



romanek84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: romanek84 » pn wrz 22, 2008 22:10

Dzisiaj jestem po wymianie napinacza+paska wszystko ustało (jest cisza aż miło) tzn piszczenie przy mocnym skręcie i dziwne odgłosy takiego chrobotania jakby. Koszty jakbyś chciał to napinacz 115zł firmy takiej jak oryginał coś na L... pasek 78zł contitech + wymiana 30zł niechciało mi się samemu grzebać ale da rade to wymienić samemu.
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 22:11 przez romanek84, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
paweł89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sie 30, 2008 16:32
Lokalizacja: Krzyż Wielkopolski

Post autor: paweł89 » wt wrz 23, 2008 15:29

Dzięki za odpowiedź,cieszę się bardzo że u Ciebie wszystkie problemy znikły po wymianie paska i napinacza.Wyobraź sobie że też udałem się do mechanika i"diagnoza''taka jak Twoja.Umówiłem się dzisiaj na wymianę ,ku mojemu zdziwieniu fachowiec zmienił zdanie,teraz uważa że to koło dwumasowe. Tu koszty są dziesięć razy większe.Nie wiem co myśleć chyba trzeba zmienić fachowca. Pozdrawiam



romanek84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: romanek84 » wt wrz 23, 2008 19:05

Sprawdź jeszcze taki objaw na wolny ch obrotach właćz wszystko co możliwe z elektryki, tzn światła krótkie długie, awaryjne, szybe tylną, klime jeśli posiadasz, hamulec naciśnij itp. U mnie tak zrobiłem i właśnie wtedy piszczał pasek bez skręcania (jeżeli będzie piszczał to na 90% pasek) a jak już skręcałem kołami to był okropny pisk. Po prostu daj mu duże obciązenie. spotkałem się tu na forum jak ktoś pisał na piszczenie że to koło zamachowe na którym jest pasek sprawdż czy nie ma bicia?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 108 gości