Kopci na biało
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kopci na biało
Witam
Poradzcie mi prosze co to moze byc ze moj golf kopci mi białym dymem z rury.Normalnie chmura dymu(nie smierdzacego).Czy to wina uszczelki pod głowicą?
Poradzcie mi prosze co to moze byc ze moj golf kopci mi białym dymem z rury.Normalnie chmura dymu(nie smierdzacego).Czy to wina uszczelki pod głowicą?
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 21:30 przez marhiw, łącznie zmieniany 1 raz.
róznica temperatur
a teraz konkrety ubywa płynu chłodz ? ??
lub oleju w silniku ?
czy te spaliny są widoczne na zimnym ?? czy ciepłym silniku??
a teraz konkrety ubywa płynu chłodz ? ??
lub oleju w silniku ?
czy te spaliny są widoczne na zimnym ?? czy ciepłym silniku??
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 17:20 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
no przyznam ze zauwazyłem ze ubywa tego płynu.Ale nie tak szybko...Po miesiacu mozna zaobserwowac róznice stanu.Spaliny sa zarówno na zimnym jak i cieplym silniku.Oleju nie ubywa.Ale ten płyn to faktycznie.Przeciez nie powinien az tak szybko ubywac...Jakies dwa trzy miesiace temu kupiem litre i wlałem był stan.Teraz jakies trzy cm ponizej minimum juz...
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 17:24 przez marhiw, łącznie zmieniany 1 raz.
dalczego zakl;adasz tak od razu czarny scenariusz ?marhiw pisze:A takie ubywanie to oznaka uszkodzonej uszczelki pewnie
mozesz mieć gdzieś minimalny wyciek nawet tego nie zauwazysz płyn szybko odparowuje ale i zostawia ślady w postaci sproszkowanego nalotu (gdzieś na bloku - głowicy - połaczeniach węza np z króćcem termostatu
[ Dodano: Sro Wrz 17, 2008 17:48 ]
ok a co np z korkiem wlewu oleju niema tam przypadkiem nadmiernej ilości serowatej substancji ?
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 18:25 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
To zależy kiedy kopci. Sprawne auto będzie kopciło w niskiej tamp na biało. To poprostu para wodna.marhiw pisze:Czy to wina uszczelki pod głowicą?
Jesli kopci cały czas i w zbiorniczku od płynu sa tłuste oczka to uszczelka pod głowcią. A gdy było ciepło tez tak dymiło bo jesli nie to myslę że nie ma sie czym martwic.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
nie chcę cię martwić, ale twój silnik prawdopodobnie spala płyn chłodniczy na którymś z cylindrów...
Sam tak miałem - normalnie zasłona dymna za tobą z białego dymu
Najczęstsza przyczyna takiego zachowania to walnięta uszczelka pod głowicą - na 99,9%
tak więc nie szukaj sobie niczego innego tylko kup dobrą uszczelkę i do wymiany
Pamiętaj też żeby kupić uszczelkę o odpowiedniej grubości - znaczone są nawierconymi otworkami na niej lub wyciętymi ząbkami - nie wiem jak to jest u Ciebie ale u mnie to znaczki te widać na uszczelce z przodu silnika (mniej więcej pośrodku ) jest takie wysunięte pole uszczelki i w nim właśnie są wiercone otworki
Sam tak miałem - normalnie zasłona dymna za tobą z białego dymu
Najczęstsza przyczyna takiego zachowania to walnięta uszczelka pod głowicą - na 99,9%
tak więc nie szukaj sobie niczego innego tylko kup dobrą uszczelkę i do wymiany
Pamiętaj też żeby kupić uszczelkę o odpowiedniej grubości - znaczone są nawierconymi otworkami na niej lub wyciętymi ząbkami - nie wiem jak to jest u Ciebie ale u mnie to znaczki te widać na uszczelce z przodu silnika (mniej więcej pośrodku ) jest takie wysunięte pole uszczelki i w nim właśnie są wiercone otworki
ludu boży, każdemu na zimnym silniku w takich temperaturach jak teraz mamy na dworze silnik bedzie kopcił na biało/szaro to wina skraplania się pary wodnej a nie uszczelnaiczy.
Uszczelnaicze to ja mam do wymiany, go odpalam go po nocy naprzykład, zakopci mi na NIEBIESKO, i po chwili przestanie.
A ten ubytek jest zbyt mały by Ci tak kopcił - to normalne raczej, myśle ze masz gdzies jakis malenki wyciek z ktoregoś kruća/chłodnicy..
Uszczelnaicze to ja mam do wymiany, go odpalam go po nocy naprzykład, zakopci mi na NIEBIESKO, i po chwili przestanie.
A ten ubytek jest zbyt mały by Ci tak kopcił - to normalne raczej, myśle ze masz gdzies jakis malenki wyciek z ktoregoś kruća/chłodnicy..
- Dehumanizer
- Shadow Man
- Posty: 188
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
u mnie przy zuzytych uszczelniaczach kopci w korku jak silnik sie nagrzeje na zimnym nie...w zime bardzo mało..a przy odpalaniu zimnego w ogóle nie kopci...z tym ze ja mowie o niebieskim dymiechosen pisze:ludu boży, każdemu na zimnym silniku w takich temperaturach jak teraz mamy na dworze silnik bedzie kopcił na biało/szaro to wina skraplania się pary wodnej a nie uszczelnaiczy.
Uszczelnaicze to ja mam do wymiany, go odpalam go po nocy naprzykład, zakopci mi na NIEBIESKO, i po chwili przestanie.
A ten ubytek jest zbyt mały by Ci tak kopcił - to normalne raczej, myśle ze masz gdzies jakis malenki wyciek z ktoregoś kruća/chłodnicy..
natomiast jak koledze dymi na rozgrzanym silniku na biało to ja obstawiałbym uszczelke
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 20:46 przez Dehumanizer, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dehumanizer
- Shadow Man
- Posty: 188
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 345 gości