Passat B5 1.8 20v dziwny dzwiek silnika, klekocze jak diesel

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Patriko_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
Kontakt:

Passat B5 1.8 20v dziwny dzwiek silnika, klekocze jak diesel

Post autor: Patriko_GTI » śr wrz 17, 2008 00:36

witam wszystkich od niedawna mam passata z silnikiem 1.8 20v w automacie, wszytko bylo w ok z ta jednostaka ale dzsiaj zauwazylem ze silnik zaczoł "klekotac" :hmm: prawie jak diesel!!! czasami ciszej czasami bardzo głosno co to moze byc i jakie bylyby koszty naprawy mniej wiecej??? olej wyminiany regularnie, ostatnio poprzedni własciciel dal troche za duzo oleju myslałem zeby upuscic go troche ale zwlekałem z tym, na miarce bylo go 3-5mm powyzej górnego zagiecia miarki, auto oleju nie bierze, nie kopci jest dynamiczne silnik jest suchy, odpala bez problemu, prosze o pomoc i zgóry dzekuje...
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 08:03 przez Patriko_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +


**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK

Awatar użytkownika
venomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 09:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: venomek » śr wrz 17, 2008 08:25

Pewnie samoregulatory luzów zaworowych. Sprawdź poziom oleju, ew. wymień jak czas.


Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr wrz 17, 2008 08:50

jaki filtr oleju autko posiada (filtron)

[ Dodano: 17 Wrz 2008 09:00 ]
szwagierek ma ten sam motor ADR tylko w audi A4 klekotał przy odpalaniu na filtronie

[ Dodano: 17 Wrz 2008 09:07 ]
ale filtrona to chyba tam nie montowali jesli kupione w Islandi


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Patriko_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
Kontakt:

Post autor: Patriko_GTI » śr wrz 17, 2008 14:19

venomek pisze:Pewnie samoregulatory luzów zaworowych. Sprawdź poziom oleju, ew. wymień jak czas.
olej wyminiany na czs ostatni 4 tys km temu lecz tak jak pislaem jets go za duzo ole to 10w40 shela i taki by lany przez prawie 100 tys km wymieniany regularnie co 10 tys km, ten dzwiek jest dziwny takie brzeczenie jak wrocilem z trasy otworzlem maske to prawie zagluszalo to dzwiek silnika doslownie chodzi jak diesel


MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +


**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK

Andrzej1963
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Andrzej1963 » śr wrz 17, 2008 15:48

norek111 pisze:jaki filtr oleju autko posiada (filtron)
co wspólnego może mieć filtr oleju do jakiegoś stukania??
Kolego sprawdż sobie czy napinacz paska Ci nie hałasuje,gdy się kończy lubi wydawać właśnie takie dżwięki jak mniej więcej opisujesz.


Andrzej

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr wrz 17, 2008 16:02

Andrzej1963 pisze:
norek111 pisze:jaki filtr oleju autko posiada (filtron)
co wspólnego może mieć filtr oleju do jakiegoś stukania??
Kolego sprawdż sobie czy napinacz paska Ci nie hałasuje,gdy się kończy lubi wydawać właśnie takie dżwięki jak mniej więcej opisujesz.
no ma filtr do klekotania ale widze ze nie warto ci tłumaczyć



Awatar użytkownika
Patriko_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
Kontakt:

Post autor: Patriko_GTI » śr wrz 17, 2008 20:51

filtr jest boscha, nadal nie wim co zrboic moze to kwesti oleju?


MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +


**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr wrz 17, 2008 21:02

możesz próbować na oleju 10W40 zawsze to taniej jak remoncik


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Patriko_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
Kontakt:

Post autor: Patriko_GTI » śr wrz 17, 2008 21:41

wlasnie bylem u mechanika i stwierdzil ze to popychacze ale nie jest wcale źle i kazal tylko wymienic olej na gestszy pozatym powiedziel ze rolki i paski sa do wymiany wiec najpierw to zrobie...
ma ksizke serwisowa w ktorej jest wypisana kazda wymina oleju i od 80 tys km auto jedzi na shelu 10w40 wymiany co 10 tys km myslałem nad wymiana za okolo 6 tys km na 15 w40


MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +


**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr wrz 17, 2008 21:45

jesli latał na 10W40 to tylko zmiana na 15W40 coś może zmienić
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 21:46 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 320 gości