Prędkość na drugim biegu ... GTI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Wuefista
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 910
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Biskupiec
Kontakt:

Post autor: Wuefista » ndz wrz 14, 2008 20:31

piotr2,
No to pisałem wyzej że cisnę go na drugim biegu i jak wskakuje 60 to już się kończy moc,a na obrotomierzu jest 3,5 tyś. i wówczas trójkę zapina.
I dlatego sie pytam o co kamon, od czego mam zaczac i co może być ewentualną przyczyną,proste.


[b][size=200][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3611552#3611552]JebiZa TDI[/url][/size][/b]
[img]http://images23.fotosik.pl/66/3a9002da24aef60e.jpg[/img][img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz wrz 14, 2008 20:43

Wuefista pisze:i wówczas trójkę zapina
to automat?



Awatar użytkownika
Wuefista
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 910
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Biskupiec
Kontakt:

Post autor: Wuefista » ndz wrz 14, 2008 20:56

piotr2,
Nie gdzie,ja zapinam trójkę hehe.


[b][size=200][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3611552#3611552]JebiZa TDI[/url][/size][/b]
[img]http://images23.fotosik.pl/66/3a9002da24aef60e.jpg[/img][img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz wrz 14, 2008 21:08

czyli jak jedziesz te 60/3500obr noga w podlodze ale niechce isc wiecej.poprostu jedzie tą predkoscia 60km/h i koniec?szarpie jak przy odcieciu czy nic? moze
Paweł Marek pisze:może leci w trybie awaryjnym
pod kompa go.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz wrz 14, 2008 23:19

Wuefista, w ogole nie patrz na predkosc tylko patrz na obroty i prekosc. Na dwojce pociągnij go do konca i wtedy zoabcz ile ma obrotów i jaka to prędkosć .
Nie kojarze teraz predkosci maks na jedynce. Za to na dwojce to zwykle miedzy 90-100 kmh (zalezy od skrzyni), i to odpowiada obrotom miedzy 6300 a 7000 (zalezy od silnika)



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » ndz wrz 14, 2008 23:43

z tego co ja rozumiem mimo wszystko ze kolega ma problem z przekazaniem informacji drogą pisaną to chodzi mu o to ze przy 60 km na 2 biegu silnik ma 3.5 tys i nie wkreca sie dalej(nie ma zadnej odcinki), problem lezy w trybie awaryjnym silnika moze,



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn wrz 15, 2008 10:54

lukjar7, dobrze to ująłeś. Też tak to rozumiem...



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn wrz 15, 2008 17:14

no ja tez tak do konca niekapuje :) ale dzis swoim na dwujce miedzy swiatlami mialem 110 i 7000 jak odcielo,specjalnie sprawdzilem przy okazji pokazalem dla mitsubishi colta(kierowca bialy dres czapka z trzema paskami i barbi z boku) gdzie raki zimuja :grin:
Ostatnio zmieniony pn wrz 15, 2008 17:15 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pn wrz 15, 2008 19:43

sas_gti pisze:lukjar7, dobrze to ująłeś. Też tak to rozumiem...
Tak mnie na wyznania wzięło :helm:

[ Dodano: 15 Wrz 2008 19:43 ]
piotr2 pisze:no ja tez tak do konca niekapuje :) ale dzis swoim na dwujce miedzy swiatlami mialem 110 i 7000 jak odcielo,specjalnie sprawdzilem przy okazji pokazalem dla mitsubishi colta(kierowca bialy dres czapka z trzema paskami i barbi z boku) gdzie raki zimuja :grin:
ja na 2 u siebie nie sprawdzałem ale na trojce tylko do 120 :kac:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn wrz 15, 2008 19:55

ja na 3 jechalem 160 :grin: kiedys nawet wiecej udalo mi sie chyba dlatego ze mialem paliwo shela(zwykle 95)nawet jeszcze raz sprawdzilem niedawno na dwujce ile pujdzie i wyszlo tyle.trochu niewyrazne ale...czekamy az kolega autko zarejestruje i zobaczymy co napisze



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn wrz 15, 2008 20:13

piotr2 pisze:ja na 3 jechalem 160 kiedys nawet wiecej udalo mi sie chyba dlatego ze mialem paliwo shela(zwykle 95)
oj ale paliwo to przelozneia w skrzyni przeciez nie zmiania :bajer:



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pn wrz 15, 2008 20:30

sas_gti pisze:
piotr2 pisze:ja na 3 jechalem 160 kiedys nawet wiecej udalo mi sie chyba dlatego ze mialem paliwo shela(zwykle 95)
oj ale paliwo to przelozneia w skrzyni przeciez nie zmiania :bajer:
moze tak go power z benzyny pchał do przodu ze jak silnik złapał odcinke to samochód jeszcze pedem leciał do przodu i zanim wychamował to zdobył kilka km wiecej :helm:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn wrz 15, 2008 20:32

fakt predkosc max na piatym biegu moze sie zmienic jesli bedzie lepsze paliwo bo tam niedasz rady do odciecia pojechac(na piatce)na 3 da rade ale taki akurat przypadek mialem.bralem sie z kolegi vectra i na 3 wydusilem ponad 165 teraz jak sprawdzalem z 2 razy 160 i odcina.dlatego tak napisalem :jezor:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn wrz 15, 2008 20:51

piotr2, dokladnie , zdrowy ABF zamknie obrotomierz na trójce niezależnie od paliwka (w granicach rozsądku oczywiscie)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości