Problem z podciśnieniem w 1.6 AFT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Dyguś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Problem z podciśnieniem w 1.6 AFT

Post autor: Dyguś » śr wrz 10, 2008 10:28

Witam
Do tematu załączyłem fotkę z pourywanymi wężykami od podciśnienia. Wie ktoś może gdzie one maja iść? 1 prawdopodobnie ma iść tam gdzie zaznaczyłem a 2 gdzie ? Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 21:56 przez Dyguś, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
CzapCzap
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
Lokalizacja: Athlone
Kontakt:

Post autor: CzapCzap » śr wrz 10, 2008 17:25

Jedynka ze znakiem zapytania jest poprawnie.

Reszty u siebie nie widze
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 18:31 przez CzapCzap, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek <--------

Golf 3 GL 1.6 AFT - sprzedany :(
Golf 4 GTI 1.8T AGU - Jest :)
Jetta 2 CL 1.6D - Jest :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr wrz 10, 2008 18:28

Dyguś, masz klimę? Te oba urwane chyba są od regulacji klapy w nawiewie i do siebie mają iść, 2 jest jak ma być od serwa hamulców (musi być szczelne!). prześledź i napisz gdzie leci ten urwany 2 za zbiorniczkiem płynu.

[ Dodano: Sro Wrz 10, 2008 6:32 pm ]
albo patrz jeszcze czy masz krócieć na taki weżyk przy wezach nagrzewnicy i czy na nim coś jest założone
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 18:28 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr wrz 10, 2008 19:14

x2 do 1?

[ Dodano: 10 Wrz 2008 19:15 ]
powinien tam byc taki króciec na zaworku 1?
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 19:17 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr wrz 10, 2008 19:34

No bo widzę tam chyba na fotce zaworek od klimy za zbiorniczkiem, ale chodzi mi o krócieć koło wejść węży do nagrzewnicy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Dyguś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Dyguś » ndz wrz 14, 2008 21:45

Tak mam klime.
Założyłem 1do 1 w tym ze tam ten kruciec był nadłamany i musialem skleić a 2 do takiego malego otworku koło cewki po lewej stronie tam też były dwa grube węże z plynem chlodzącym. 1 idzie do takiego małego niebieskiego walca widoczny na zdięciu a z tego do takiego rozgałenzienia na 3 wężyki jeden to ten kródki szary koło 2 za zbiorniczkiem wyrównawczym a drógi idzie takim cieniutkim białym wężykiem gdzieś pod akumulator. Jak założyłem to tak jak pisze cos piszczy albo ten niebieski walec albo to co jest połączone 2 i szary wężyk



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 14, 2008 21:49

To co idzie pod aku nie ma iść pod aku tylko do błotnika tam ba być zbiorniczek plastykowy służący jako rezerwuar podciśnienia


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Dyguś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Dyguś » ndz wrz 14, 2008 21:49

czyli co dobrze to podpiołem?

[ Dodano: 14 Wrz 2008 21:52 ]
idzie pod aku ale dalej nie wiem pewnie jak mówisz wchodzi w błotnik



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 14, 2008 21:56

http://www.vagcat.com/p/B121/820400.png
musisz chyba najpierw się zarejestrować żeby to otworzyć na vagcat, masz tu rozrysowane, 6 to węzyk w króciec koło nagrzewnicy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Dyguś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Dyguś » ndz wrz 14, 2008 22:07

dzięki wielkie na to wygląda ze dobrze podpiąłem. A za co jest odpowiedzialny ten cały ukłan na schemacie co mi wysłałeś ? dlaczego mi to piszczy na włączonym silniku ? jakie są obiawy jak to jest zle podpięte?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 14, 2008 22:11

wężykiem koło nagrzewnicy podawane jest podciśnienie sterujące klapą w układzie kanałów od nawiewu schłodzonego powietrza wewnątrza auta. Jakakolwiek neszczelność może dać piuszczenie - czyli świst zasysanego powietrza. Musisz się wsłuchać i naprawić. O szczegółach wewnątrz auta jak tam się dobrać nie napiszę, nie miałem jeszcze potrzeby się tam dobierać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Dyguś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Dyguś » ndz wrz 14, 2008 22:22

ale świst wydaje 8 albo 9(schemat ten co mi wysłałeś). wsłuchiwałem sie dziś i nie wydaje mi się żeby te dzwięki były z środka auta. A co sugerujesz ze nieszczelności mogą być w tym zbiorniczku w błotniku?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 321 gości