Problem z podciśnieniem w 1.6 AFT
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z podciśnieniem w 1.6 AFT
Witam
Do tematu załączyłem fotkę z pourywanymi wężykami od podciśnienia. Wie ktoś może gdzie one maja iść? 1 prawdopodobnie ma iść tam gdzie zaznaczyłem a 2 gdzie ?
Do tematu załączyłem fotkę z pourywanymi wężykami od podciśnienia. Wie ktoś może gdzie one maja iść? 1 prawdopodobnie ma iść tam gdzie zaznaczyłem a 2 gdzie ?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 21:56 przez Dyguś, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dyguś, masz klimę? Te oba urwane chyba są od regulacji klapy w nawiewie i do siebie mają iść, 2 jest jak ma być od serwa hamulców (musi być szczelne!). prześledź i napisz gdzie leci ten urwany 2 za zbiorniczkiem płynu.
[ Dodano: Sro Wrz 10, 2008 6:32 pm ]
albo patrz jeszcze czy masz krócieć na taki weżyk przy wezach nagrzewnicy i czy na nim coś jest założone
[ Dodano: Sro Wrz 10, 2008 6:32 pm ]
albo patrz jeszcze czy masz krócieć na taki weżyk przy wezach nagrzewnicy i czy na nim coś jest założone
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 18:28 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Tak mam klime.
Założyłem 1do 1 w tym ze tam ten kruciec był nadłamany i musialem skleić a 2 do takiego malego otworku koło cewki po lewej stronie tam też były dwa grube węże z plynem chlodzącym. 1 idzie do takiego małego niebieskiego walca widoczny na zdięciu a z tego do takiego rozgałenzienia na 3 wężyki jeden to ten kródki szary koło 2 za zbiorniczkiem wyrównawczym a drógi idzie takim cieniutkim białym wężykiem gdzieś pod akumulator. Jak założyłem to tak jak pisze cos piszczy albo ten niebieski walec albo to co jest połączone 2 i szary wężyk
Założyłem 1do 1 w tym ze tam ten kruciec był nadłamany i musialem skleić a 2 do takiego malego otworku koło cewki po lewej stronie tam też były dwa grube węże z plynem chlodzącym. 1 idzie do takiego małego niebieskiego walca widoczny na zdięciu a z tego do takiego rozgałenzienia na 3 wężyki jeden to ten kródki szary koło 2 za zbiorniczkiem wyrównawczym a drógi idzie takim cieniutkim białym wężykiem gdzieś pod akumulator. Jak założyłem to tak jak pisze cos piszczy albo ten niebieski walec albo to co jest połączone 2 i szary wężyk
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
http://www.vagcat.com/p/B121/820400.png
musisz chyba najpierw się zarejestrować żeby to otworzyć na vagcat, masz tu rozrysowane, 6 to węzyk w króciec koło nagrzewnicy
musisz chyba najpierw się zarejestrować żeby to otworzyć na vagcat, masz tu rozrysowane, 6 to węzyk w króciec koło nagrzewnicy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wężykiem koło nagrzewnicy podawane jest podciśnienie sterujące klapą w układzie kanałów od nawiewu schłodzonego powietrza wewnątrza auta. Jakakolwiek neszczelność może dać piuszczenie - czyli świst zasysanego powietrza. Musisz się wsłuchać i naprawić. O szczegółach wewnątrz auta jak tam się dobrać nie napiszę, nie miałem jeszcze potrzeby się tam dobierać.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 453 gości