Problem z wyborem tarcz hamulcowych!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- VRedny
- VR6
- Posty: 225
- Rejestracja: pn lut 25, 2008 14:48
- Lokalizacja: Luyksgestel,Nord Brabant
- Kontakt:
Jakie tarcze hamulcowe
Co do ATE są to tarcze i klocki na tzw.pierwszy montaż do wielu marek europejskich. Ja zrobiłem dopiero 9000 , ale tak jak pisałem wcześniej w warunkach dość trudnych. Bez problemów.
ATE Power Disc hmm kolega miał je w ibizie 1,4 99r. +Ferrodo i nie byl za bardzo zadowolony
po pierwsze to te naciecia wpierniczaja klocek w oczach
strasznie sie pyli i całe koło jes uwalone w pyle z klocka
bardzo szybko sciera sie sam klocek jak i tarcza,bicia po kilkudziesieciu tys Km brak
mimo wszystko powrocił do seryjnych tarcz ATE juz nie nacinanych.
Ja swoje tarcze z klockami sprzedałem gosciowi ktory kupil odemnie ibize bo moje na aucie byly jeszcze ok i nie zmieniałem nie miałem okazji testowac.
Po naczytaniu sie opini w necie raczej odradze stosowanie sportowych tarcz nacinanych bądz nawiercanych w seryjnym aucie
Klocki Ferrodo mozna brac do klasycznych tarcz bo to dobre zestawienie mniej syfi fele i lepiej hamuje
po pierwsze to te naciecia wpierniczaja klocek w oczach
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
bardzo szybko sciera sie sam klocek jak i tarcza,bicia po kilkudziesieciu tys Km brak
mimo wszystko powrocił do seryjnych tarcz ATE juz nie nacinanych.
Ja swoje tarcze z klockami sprzedałem gosciowi ktory kupil odemnie ibize bo moje na aucie byly jeszcze ok i nie zmieniałem nie miałem okazji testowac.
Po naczytaniu sie opini w necie raczej odradze stosowanie sportowych tarcz nacinanych bądz nawiercanych w seryjnym aucie
Klocki Ferrodo mozna brac do klasycznych tarcz bo to dobre zestawienie mniej syfi fele i lepiej hamuje
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 20:54 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.
Ostatnio zmieniałem klocki i tarcze (wentylowane) w swoim aucie. Wybór padł na firmę Jurid. Jestem zadowolony z tego zestawu. Polecam.
Ostatnio zmieniałem klocki i tarcze (wentylowane) w swoim aucie. Wybór padł na firmę Jurid. Jestem zadowolony z tego zestawu. Polecam.
Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Ja mam Ate PD tarcze i klocki tez Ate i naprawdę polecam. Nic nie bije a hamulce hamują bardzo dobrze tez miałem dylemat co kupić. Wybrałem Ate i nie żałuje.
A przejechałem z 10 tys może więcej i wszystko gra.
Trochę długo klocki z tarczami się docierały ze bylem zaniepokojony bo chyba z 600-700 km
A przejechałem z 10 tys może więcej i wszystko gra.
Trochę długo klocki z tarczami się docierały ze bylem zaniepokojony bo chyba z 600-700 km
1.9 TDI 110 PS i 247 Nm. ( + wtryski 216)
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601
Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601
Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930
Klocki ATE+tarcze ATE i niestety spaliłem je po niespełna 15tyś km. W poniedziałek zmieniam zestaw i teraz sprawdzę TEXTAR'a (kpl. tarcze+klocki 450zł). TEXTAR'a miałem w Mercku i spisywały się świetnie. Zobaczymy jak zachowa się zestawik do AFN'a kombi.
Może ktoś z forum już śmiga na takim komplecie. Jeśli tak to proszę podzielić się "doznaniami"![food :food:](./images/smilies/food.gif)
Może ktoś z forum już śmiga na takim komplecie. Jeśli tak to proszę podzielić się "doznaniami"
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
140KM / 317NM...i wreszcie bez lęku zerkam w stronę lewego pasa:)
- Drozu
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:50
- Lokalizacja: Ostrzeszów/Opole
- Kontakt:
Wiosna wymieniłem tarcze na wentylowane brembo i do tego klocki bosha i nie narzekam, zrobiłem już na tym zestawie około 7 tyś km i wszystko w jak najlepszym porządku, hamowanie jak dla mnie bomba.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/336190.html][img]http://images.spritmonitor.de/336190.png[/img][/url] LPG
Nie wiem czy kolega już wybrał producenta, czy nie..ale muszę napisać krótkie sprostowanie. Pisałem, że spaliłem zestaw ATE - otóż NIE !!! Producentem spalonego zestawu ukazało się...tfu tfu tfu TRW.
Miałem zmieniać na TEXTAR'a, ale jak sprawa wyszła na jaw to zdecydowałem się założyć zachwalane i "sprawdzone przez wielu" ATE. Od poniedziałku zrobiłem 2tyś. km i jest naprawdę spoko. Trasa to było 30% autostrady, 25% expresu i reszta to nasze polskie "bujaki". Przy hamowaniu z dużych prędkości jak i częstym dohamowywaniu nie zauważyłem zmęczenia hamulców. W porównaniu z TRW klocki praktycznie nie brudzą felg (nadmieniam, że poprzedni zestaw też był dobierany z katalogiem).
Jednym słowem nie żadne nacinane, "turbo-hiper wydziwiane" cudaki, ale dobre wentylowane tarcze i równie dobre klocki. Jak dla mnie 5![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Miałem zmieniać na TEXTAR'a, ale jak sprawa wyszła na jaw to zdecydowałem się założyć zachwalane i "sprawdzone przez wielu" ATE. Od poniedziałku zrobiłem 2tyś. km i jest naprawdę spoko. Trasa to było 30% autostrady, 25% expresu i reszta to nasze polskie "bujaki". Przy hamowaniu z dużych prędkości jak i częstym dohamowywaniu nie zauważyłem zmęczenia hamulców. W porównaniu z TRW klocki praktycznie nie brudzą felg (nadmieniam, że poprzedni zestaw też był dobierany z katalogiem).
Jednym słowem nie żadne nacinane, "turbo-hiper wydziwiane" cudaki, ale dobre wentylowane tarcze i równie dobre klocki. Jak dla mnie 5
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
140KM / 317NM...i wreszcie bez lęku zerkam w stronę lewego pasa:)
witam ja od dłuższego czasu jeżdze na tarczach mikody z początku byłem do nich sceptycznie nastawiony ale niska cena i siedziba firmy w częstochowie przekonała mnie do zakupu jestem zadowolony hamują bardzo dobrze nic nie drga podczas jazdy i przy hamowaniu ścieralność też jest ok do tego stosuje tylko klocki ferodo pozdrawiam
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
![dol :dol:](./images/smilies/dol.gif)
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- felicjator
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
- Lokalizacja: 3M
- Kontakt:
Mam tarcze 239 mm niewentylowane.
Czy przy wymianie mogę założyć o takim samym rozmiarze ale wentylowane?
Przy pełnych tarczach ich grubośc to 12 mm minimalna 10 mm a całkowita grubiść/wysokość to 35 mm, klocek jest 19 mm
Przy wentylowanych grubośc tarczy 20 mm, minimalna 18, a całkowita grubość/wysokośc tarczy to 39 mm, klocek powinien być 16 mm?
Róznice na kolckach mamy 3mm a na grubości/wysokości ca 4 mm.
Czy wobec powyższego da radę wymienić pełne tarcze na wentylowane?
Czy przy wymianie mogę założyć o takim samym rozmiarze ale wentylowane?
Przy pełnych tarczach ich grubośc to 12 mm minimalna 10 mm a całkowita grubiść/wysokość to 35 mm, klocek jest 19 mm
Przy wentylowanych grubośc tarczy 20 mm, minimalna 18, a całkowita grubość/wysokośc tarczy to 39 mm, klocek powinien być 16 mm?
Róznice na kolckach mamy 3mm a na grubości/wysokości ca 4 mm.
Czy wobec powyższego da radę wymienić pełne tarcze na wentylowane?
auta kwitnące wiśnią
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości