Rozladowuje akumulator
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Rozladowuje akumulator
Silnik 1.8 RP nie wiem ktory rok Wsadzony do MKI cabrio
Jak w temacie
Szukajka przejrzana cala wszystkie rady sprawdzone i ciagle to samo...rozladowuje i nie mozna odpalic
Alternator wymieniony akumulator 3 mies rozrusznik wymieniony i nic
Jak da rade odpalic przejade jakies 5 km to z trudem zakreci jak nie odpali za 1 razem to juz kapota
Brak pradu
Myslalem ze na trasie sie doladuje zrobilem 150 km stanalem po 10 min chce odpalic a tu nic nawet nie obrocilo rozrusznikiem
HELP
Jak w temacie
Szukajka przejrzana cala wszystkie rady sprawdzone i ciagle to samo...rozladowuje i nie mozna odpalic
Alternator wymieniony akumulator 3 mies rozrusznik wymieniony i nic
Jak da rade odpalic przejade jakies 5 km to z trudem zakreci jak nie odpali za 1 razem to juz kapota
Brak pradu
Myslalem ze na trasie sie doladuje zrobilem 150 km stanalem po 10 min chce odpalic a tu nic nawet nie obrocilo rozrusznikiem
HELP
Napiecie ladowania 12.5 V po paru minutach wzrasta do ok 14 po wl wentylatora spada do 12 i tak w kolko
Dzisiaj po nocce probowalem odpalic sprawdzilem aku przed zakreceniem i pokazal 12 zakrecil raz bardzo slabo silnik nie odpalil
Po tym sprawdzilem znowu i bylo juz tylko 7 V
A i jeszce jedno w wiazce do altka ida 3 przewody 1 na + 2 niebieski do wzbudzenia i 3 czerw czarny i tu kur nie wiem do czego zakonczony wsuwka Po przekreceniu kluczyka jest w nim napiecie...
Dzisiaj po nocce probowalem odpalic sprawdzilem aku przed zakreceniem i pokazal 12 zakrecil raz bardzo slabo silnik nie odpalil
Po tym sprawdzilem znowu i bylo juz tylko 7 V
A i jeszce jedno w wiazce do altka ida 3 przewody 1 na + 2 niebieski do wzbudzenia i 3 czerw czarny i tu kur nie wiem do czego zakonczony wsuwka Po przekreceniu kluczyka jest w nim napiecie...
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 00:20 przez osaVWosa, łącznie zmieniany 2 razy.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Bardzo to dziwne. Spróbuj naładować akumulator , potem podłacz go tuz przed rozruchem. Nastepnie niech pochodzi z 5 minut zgas silnik i znów odpal. Jesli nie odpali to nie ma ładowania.osa32osa pisze:pokazal 12 zakrecil raz bardzo slabo silnik nie odpalil
Po tym sprawdzilem znowu i bylo juz tylko 7 V
Tak podsumowując to wymiana alternatora niewiele da gdyz b czesto to alternator jest ok a psuje sie w nim regulator napięcia co objawia sie skokami tegoz napięcia a w koncu wysiada calkowicie. Nowy to koszt ok. 50zł maksymalnie za dobra markę. Wiem że nawet nie musi zaświecic kontrolka a regulator jest zepsuty. Wiec sprawdz miernikiem czy napiecie ładowania jet stabilne oraz właz swiatła i stwierdz czy waha sie ok 13,9-14,4. Jesli jest 12v czy cos takiego to juz wiesz co wymienic.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
nie może..Gallus pisze:jak samochód stoi przez ponad tydzień nieodpalany... czy może paśc akumulator w tym czasie?
masz trzy możliwości:
1) akumulator jest niedoładowany - sprawdzić napięcie na klemach przy odpalonym aucie
2) coś go rozładowuje na postoju - zmierzyć prąd po wyłączeniu
3) akumulator się skończył
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Oczywiście że może się tak stać. Wszystko zależy od stanu akumulatora m.in. wieku. Ale generalnie zaleca się ładowanie akumulatora gdy auto stoi bez uruchamiania po 2-4 tygodniach.Gallus pisze:jak samochód stoi przez ponad tydzień nieodpalany... czy może paśc akumulator w tym czasie?
Zacznij od sprawdzenia miernikiem poboru prądu na postaju. Wynik podaj w amperach bądź miliamperach. Np aby calkowicie rozładowac akumulator 50Ah , a taki stosuje sie w silnikach 1,6cm3 potrzebny jest pobór prądu 0,2-0,3A. Oczywiscie wszytsko to teoria bo wtedy zostanie rozładowany calkowicie a taka sytuacja ma bardzo żadko miejsce.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 10:53 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Po wymianie altka tak zrobilem Pochodzil tak ok 5 min i odpalil bez problemu nawet na wl odbiornikach tj swiatla itpMaćkooo pisze:Bardzo to dziwne. Spróbuj naładować akumulator , potem podłacz go tuz przed rozruchem. Nastepnie niech pochodzi z 5 minut zgas silnik i znów odpal. Jesli nie odpali to nie ma ładowania.
Przed wymiana mrugaly mi swiatla no to wiedzialem na 100% ze regulator padl a teraz to juz dostaje
Najdziwniejsze jest to ze na krotkich dystansach sie laduje a jak przejade troche wiecej km to juz nie odpali...
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 11:57 przez osaVWosa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 16:32
- Lokalizacja: Skarzysko
Stary albo masz zwarcie wez nawet zarowke z dwoma przewodami i podepnij pod kleme i pin akumulatora chyba ze masz naprawde stary akum.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 15:30 przez Golf 2 tuning, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Zmierz napięcie ładowania, ale przy altku - powinno być mniej więcej takie samo jak przy aku, troszkę większe. Napięcie ładowania zmierz przy wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Czarny kabelek przy altku - czy ten altek lub ta wiązka nie jest z diesla? Bo być może ten kabelek jest od obrotomierz, który w dieslu informację pobiera z altka.
Ogólnie to wygląda mi na problem z altkiem.
Zmoierz też na wszelki wypadek pobór prądu z aku na postoju - odłącz klemę + i podłącz do niej i do dodatniego bieguna aku amperomierz - oczywiście wszystko co się da ma być wyłączone. Pobór pradu ma być minimalny - dziesiąte częci ampera.
Czarny kabelek przy altku - czy ten altek lub ta wiązka nie jest z diesla? Bo być może ten kabelek jest od obrotomierz, który w dieslu informację pobiera z altka.
Ogólnie to wygląda mi na problem z altkiem.
Zmoierz też na wszelki wypadek pobór prądu z aku na postoju - odłącz klemę + i podłącz do niej i do dodatniego bieguna aku amperomierz - oczywiście wszystko co się da ma być wyłączone. Pobór pradu ma być minimalny - dziesiąte częci ampera.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości