problem z czujnikami oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz wrz 14, 2008 12:24

wojteo CK, jaki masz silnik bo w profilu widzę ABE - albo ja mam zaćmę albo takiego nie ma..



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » ndz wrz 14, 2008 12:37

To chyba literówka... chyba chodzi o ABF...



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » ndz wrz 14, 2008 13:29

ABE F804

[ Dodano: 14 Wrz 2008 13:31 ]
tak wnioskuje po tabliczce znamionowej pod maska ale moze sie myle:(


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 14, 2008 13:33

wojteo CK pisze:do czego sluzy ten trzeci kabelek
zapewne do czujnika temperatury oleju do MFA, którego nie masz
wojteo CK pisze:bialy przy podstawie glowicy a czarny przy filtrze oleju.
na odwrót załóż

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 1:34 pm ]
wojteo CK pisze:ABE F804
to nie jest typ silnka, masz na wklejce w bagażniku lub w ksiażce serwisowe daj fotki, albo powrównaj z fotkami typów silników z FAQ
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 13:35 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » ndz wrz 14, 2008 13:35

wojteo CK pisze:wnioskuje po tabliczce znamionowej pod maska ale moze sie myle
na wlepie w bagażniku sprawdź albo na naklejce na słonie paska rozrządu


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » ndz wrz 14, 2008 13:39

Paweł Marek pisze:zapewne do czujnika temperatury oleju do MFA, którego nie masz
a ten czujnik temp. oleju jest bardzo istotny??


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » ndz wrz 14, 2008 13:45

też stawiam na filtr oleju


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 14, 2008 13:47

potrzebny jak masz MFA (do wskazań temperatury oleju na wyświetlaczu). Jeśli nie masz MFA to czujnik nie był montowany, ale kabel do niego owszem więc wisi wolny. Poza tym bez znaczenia dla pracy silnika i kontrolek na liczniku. Skup się na zamienionych czujnikach bo to będzie powód wszystkiego

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 1:48 pm ]
To znaczy tak sobie myślę że przy zmianie odwrotnie je wkręciłeś. Albo kupiłeś niewłaściwe.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » ndz wrz 14, 2008 14:06

podczasz zamiany sugerowalem sie ich dotychczasowym polozeniem a wiec zalozylem nowe wg starych...;)ale jutro zamienie i Wam powiem czy sie cos zmienilo...a przed zamiana czujnikow wraz z kontrolka cisnienia oleju zalaczal sie brzeczyk a teraz nie...w sumie to dobrze bo by mnie ch... strzelil jakby mi to badziewie brzeczalo:))


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 14, 2008 14:18

Jeszcze dla jasności: czujniki oleju to są jeden włącznik a drugi wyłącznik. Czyli konkretnie.
Ten u podstawy filtra na zgaszonym silniku nie przewodzi prądu, po włączeniu silnika przewodzi, jeśli jest ciśnienie.
Ten przy głowicy odwrotnie - na wyłączonym przewodzi prąd, po włączeniu przestaje (jeśli jest ciśnienie i czujniki sa sprawne ).
Sprawdź sobie to bo a nóż masz jakieś inne czujniki innej firmy z innymi kolorami, a istotne jest tylko to żebyś rozwiernego nie podłączył w miejsce zwiernego.

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 2:15 pm ]
A jeśli dalej będa kłopoty to już nic nie kombinuj tylko jedź sprawdzić ciśnienie oleju u mechanika.
_________________


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » ndz wrz 14, 2008 14:28

wojteo CK pisze:ok:)jesli nie bedziesz wiedzial o ktory chodzi to Ci zdjecie zrobie jak chcesz

[ Dodano: 14 Wrz 2008 12:18 ]
a czy kontrolka pulsowala ci rowniez po przekreceniu kluczyka na zaplon??u mnie tak jest:(
Ok, sprawdziłem. Mam luźny kabelek w białej osłonce obok czujników oleju i chyba, tak jak ktoś już zauważył, służy do podpięcia do dodatkowego komputerka (MFA). Czujniki: ten bliżej silnika jest biały, a ten bliżej filtra czarny - obydwa były przeze mnie wymieniane (tzn. w warsztacie). Co do kontrolki to po przekręceniu zapłonu nie pulsuje tylko świeci, natomiast po odpaleniu gaśnie i lubi czasem jeszcze mrygnąć raz lub dwa, potem spokój.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 14:29 przez DrLupus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rafal914
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 11:42
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Post autor: rafal914 » ndz wrz 14, 2008 14:43

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186966 panowie jak byscie mogli zerknijcie na moj problem i powiedzcie czy to wina tego filtra filtrona??? pozdrawiam



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » ndz wrz 14, 2008 14:52

rafal914 pisze:panowie jak byscie mogli zerknijcie na moj problem i powiedzcie czy to wina tego filtra filtrona???
Raczej nie, pisałem o tym post wyżej. Tak jest i już...


W 2010 założę sobie elektryczne szyby...

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » ndz wrz 14, 2008 15:53

DrLupus pisze:zujniki: ten bliżej silnika jest biały, a ten bliżej filtra czarny
tez mam tak zalozone czujniki:)
DrLupus pisze:Co do kontrolki to po przekręceniu zapłonu nie pulsuje tylko świeci,
a u mnie pulsuje i po odpaleniu silnika tez;((

[ Dodano: 17 Wrz 2008 19:08 ]
cisnienie zmierze jutro...:)a jeszcze pojawil sie inny problem...:(otoz akumumulator mi sie sam rozladowuje:/dzis rano odpalilem bez problemu a gdy chcialem wrocic do domu z pracy nie moglem odpalic samochodu, wyswietlacz zgasl...stalo sie tak trzeci raz:(a za pierwszym razem naladowalem prostownikiem akumulator a na drugi dzien znowu mi padla bateria.naciag paska klinowego jest dobry... i nie swieci tea lampka ladowania...


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 447 gości