problem z czujnikami oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

problem z czujnikami oleju

Post autor: wojteo CK » sob wrz 13, 2008 16:24

mam problem ze swoim golfem:(otoz zaczela mi swiecic kontrolka cisnienia oleju po przejechaniu kilku kilometrow, swiecila tylko chwilami niezaleznie od obrotow,czasem przez pol minuty i przestawala na chwile a pozniej znowu:/wymienilem wczoraj czujniki i teraz po przekreceniu kluczyka kontrolka miga caly czas.dzieje sie tak tez podczas jazdy...powoli zaczyna mnie to denerwowac:(czy ktos wie co sie dzieje z moim golfem??to nie beda panewki bo nie slychac zeby cos sie grzechotalo a olej byl wymieniany miesiac temu wraz z filtrem oleju.olej to castrol magnatec 15w40
pozdrawiam:))



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob wrz 13, 2008 17:39

Stawiam na zamienione miejscami czujnkiki i słabej jakości filtr oleju. Załóż stare czujniki i zmień filtr na jakiś markowy.



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » sob wrz 13, 2008 19:16

wojteo CK, podstawowa kwestia - jakie jest pomierzone ciśnienie oleju??



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » sob wrz 13, 2008 21:04

O! Ja stawiam na filtr oleju. Pewnie zakręcili ci Filtrona... wymień filtr na Mann'a i będzie ok.
A czujniki niepotrzebnie pewnie wymieniałeś - tak jak ja kiedyś :grin:
Ostatnio zmieniony sob wrz 13, 2008 21:06 przez DrLupus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » sob wrz 13, 2008 21:50

Jak dla mnie to najpierw diagnoza - później naprawa, nie odwrotnie..



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » ndz wrz 14, 2008 09:07

Jakieś trzy lata temu gdy kupiłem swojego Golfika również zmagałem się z problemem migającej (i wyjącej) kontrolki oleju i paroma innymi pierdółkami... powiem tylko tyle - żaden mechanik nie był mi w stanie wtedy wyjaśnić dlaczego ta kontrolka miga gdy przejadę dystans klikunastu km. Wymieniony był olej, filtr no i w końcu czujniki i dalej to samo... kontrolka sobie mrygała lub nie, niezależnie od wszystkiego. Dopiero na forum znalazłem interesujące mnie tematy, kupiłem odpowiedni filterek, wymieniłem i jest ok. Radzę spróbować zrobić to samo - koszt niewielki: 20 zł.



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz wrz 14, 2008 09:22

DrLupus, Nie mówię ,że nie ,tylko że ja dotąd właśnie na filtronach jeździłem i mi nic nie mruga, więc za nim się zacznie cokolwiek kupować sprawdziłbym jakie jest realne ciśnienie oleju - tyle mojego..



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » ndz wrz 14, 2008 09:33

Ja także stawiam na filtr oleju...

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » ndz wrz 14, 2008 10:03

Matador pisze:DrLupus, Nie mówię ,że nie ,tylko że ja dotąd właśnie na filtronach jeździłem i mi nic nie mruga
Może niektóre Golfy są po prostu na to wrażliwe? Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje, ale w moim przypadku fakty mówią same za siebie. Filtr oleju jest w moim aucie jedynym, który nie pochodzi spod znaku Filtrona... I do dzisiejszego dnia zakładam wyłącznie Mann'a - dla świętego spokoju.


W 2010 założę sobie elektryczne szyby...

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » ndz wrz 14, 2008 11:36

cisnienie zmierze w ciagu dwoch najblizszych dni i Wam powiem co i jak:)nie wiem czy ma to znaczenie ale do czujnikow odchodza 2 kable no i jest jeszce jakis trzeci ktory jest niepodpiety do niczego i po prostu tak sobie wisi:)i jednak kontrolka pulsuje po przekroczeniu 2 tys obrotow...
pozdrawiam

[ Dodano: 14 Wrz 2008 11:38 ]
a co do zamiany czujnikow to ja juz kupilem tego golfa z podlaczonymi w ten sposob czujnikami:bialy przy podstawie glowicy a czarny przy filtrze oleju.filtr firmy filtron wymieniany razem z olejem

[ Dodano: 14 Wrz 2008 11:41 ]
stonefree pisze:Stawiam na zamienione miejscami czujnkiki i słabej jakości filtr oleju. Załóż stare czujniki i zmień filtr na jakiś markowy.
a jakie to sa markowe filtry??jakich firm??


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » ndz wrz 14, 2008 12:06

wojteo CK pisze:a jakie to sa markowe filtry??jakich firm??
Filtr MANN W719/5 - będziesz miał prawdopodobnie właśnie taki jak ja. Co do czujników to mają być dwa. U mnie też kontrolka dawała znać od 2000 obr. w górę.


W 2010 założę sobie elektryczne szyby...

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » ndz wrz 14, 2008 12:09

DrLupus a wiesz moze do czego sluzy ten trzeci kabelek ktory jest niepodlaczony???


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » ndz wrz 14, 2008 12:13

wojteo CK pisze:DrLupus a wiesz moze do czego sluzy ten trzeci kabelek ktory jest niepodlaczony???
Nie wiem bo nie pamiętam czy u mnie też taki jest czy nie... sprawdzę to i dam znać.


W 2010 założę sobie elektryczne szyby...

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » ndz wrz 14, 2008 12:14

ok:)jesli nie bedziesz wiedzial o ktory chodzi to Ci zdjecie zrobie jak chcesz

[ Dodano: 14 Wrz 2008 12:18 ]
a czy kontrolka pulsowala ci rowniez po przekreceniu kluczyka na zaplon??u mnie tak jest:(


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 421 gości