Problem z silnikiem POMOCY !!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z silnikiem POMOCY !!
Witam. Jestem nowym uzytkownikiem forum takze ze wszystkimi sie serdecznie WITAM!!
Mam problem z moim silnikiem przy Golfie II. Zawsze było ok, a od pewnego czasu cos jest nie tak, mam nadzieje ze pomozecie! Silnik 1.8i (jednopunktowy wtrysk) zawsze chodził równo i pięknie, ale od czasu gdy brat wykrecił świece, umył silnik i gaźnik... właśnie od tego czasu po gwałtownym naciśnieciu pedału gazu silnik jakby sie dławił i strasznie szarpie autem :/ Moze miał ktoś podobny problem i potrafi pomoc ?? A i jeszcze jedno pytanko, do czego jest drugi rządek diód (dolny) na tablicy rozdzielczej ?? Zawsze świeci mi się tylko górny rzad.
Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!
Mam problem z moim silnikiem przy Golfie II. Zawsze było ok, a od pewnego czasu cos jest nie tak, mam nadzieje ze pomozecie! Silnik 1.8i (jednopunktowy wtrysk) zawsze chodził równo i pięknie, ale od czasu gdy brat wykrecił świece, umył silnik i gaźnik... właśnie od tego czasu po gwałtownym naciśnieciu pedału gazu silnik jakby sie dławił i strasznie szarpie autem :/ Moze miał ktoś podobny problem i potrafi pomoc ?? A i jeszcze jedno pytanko, do czego jest drugi rządek diód (dolny) na tablicy rozdzielczej ?? Zawsze świeci mi się tylko górny rzad.
Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!
sas_gti, no racja, mialby problemy z odpaleniem ... ale z ta rozna dlugoscia kabli to mnie zaskoczyles... jezdzilem kiedys Kadettem ( zmienialem kable ) teraz MK3 i zawsze kable wszystkie sa takiej samej dlugosc ... no chyba ze MK2 ma inaczej, to przepraszam ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nawet jesli woda stala to juz chyba by odparowala, no chyba ze przez dzien dwa jak elektryka byla zamoczona zaoksydowaly kable
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nawet jesli woda stala to juz chyba by odparowala, no chyba ze przez dzien dwa jak elektryka byla zamoczona zaoksydowaly kable
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kurde w escorcie mialem rozne dlugosci, w golfie na 90 % jestem pewien ze tez tak jest, dzis sie upewnie
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 16:24 ]
szybkie foto
![Obrazek](http://img194.imageshack.us/img194/6985/13090520527vk.jpg)
sa rozne, moze nie we wszytkich wersjach bo tego nie mam jak sprawdzic ale w g60 na pewno, gti 8v tez czyli w reszcie pewnie tez, tak przypuszczam,
Natomiast musze ci powiedziec ze ja to sie pierwszy raz spotykam ze kable sa tej samej dlugosci hehe , ajt
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 16:24 ]
szybkie foto
![Obrazek](http://img194.imageshack.us/img194/6985/13090520527vk.jpg)
sa rozne, moze nie we wszytkich wersjach bo tego nie mam jak sprawdzic ale w g60 na pewno, gti 8v tez czyli w reszcie pewnie tez, tak przypuszczam,
Natomiast musze ci powiedziec ze ja to sie pierwszy raz spotykam ze kable sa tej samej dlugosci hehe , ajt
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Proponuje zacząć od..
sprawdzenia aparatu załonowego - czy nie ma w nim wilgoci, woda skierowana na silnik z dodatkowym ciśnieniem wnika we wszystkie możliwe szczeliny, a wiadomo jak to działa na elektrykę i elektronikę pojazdu
.
Raczej nie odstawiam złego podpięcia przewodów.
Spotkałem się już kiedyś z takim przypadkiem u znajomego - przeczyściliśmy aparat zapłonowy, wszystkie ważniejszcze styki kabli w okolicy silnika (były pośniedziałe
), dodatkowo oczywiście cewka zapłonowa.
Na koniec kuracja na części elektryczne preparatem usuwającym wilgoć (np.CX90) i był spokój. Szkoda że nie osłoniliście chociażby aparatu zapłonowego i cewki jakimiś workami przed myciem - może było by mniej problemów
Tak czy inaczej polecam wyżej opisany zabieg - powinno pomóc
Pozdrawiam i powodzenia...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Raczej nie odstawiam złego podpięcia przewodów.
Spotkałem się już kiedyś z takim przypadkiem u znajomego - przeczyściliśmy aparat zapłonowy, wszystkie ważniejszcze styki kabli w okolicy silnika (były pośniedziałe
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Na koniec kuracja na części elektryczne preparatem usuwającym wilgoć (np.CX90) i był spokój. Szkoda że nie osłoniliście chociażby aparatu zapłonowego i cewki jakimiś workami przed myciem - może było by mniej problemów
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Tak czy inaczej polecam wyżej opisany zabieg - powinno pomóc
Pozdrawiam i powodzenia...
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 259 gości