Napięcie na kablu sygnału sondy, Digifant i 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Nashi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt maja 16, 2008 16:11
Lokalizacja: Wrocław

Napięcie na kablu sygnału sondy, Digifant i 2E

Post autor: Nashi » sob wrz 13, 2008 19:35

Witam,

Mam dość krótkie pytanie: włączam zapłon, czy przy odłączonej sondzie lambda, na kablu sygnału sondy od strony instalacji auta (ten przewód który łączy czarny przewód sondy czteroprzewodowej z ECU) powinno się pojawić napięcie?

Podpiąłem sobie wskaźnik AFR i zastanawiało mnie dlaczego juz po wlaczeniu zapłonu pokazuje mi wskazania sondy na poziomie 0,4V (czyli lamda zbliżona do 1) kiedy ja jeszcze nawet silnika nie włączyłem. No i doszedłem do tego że to z ECU idzie to napięcie i zastanawia mnie czy to normalne. Tak wiec zna ktos odpowiedź lub mógłby dla mnie to sprawdzić? (wystarczy odpiąc sondę od instalacji, wziac woltomierz i wtyczke z instalacji w reke, odpalic zapłon i sprawdzić jakie jest napiecie miedzy kablem sygnału (ten "osobny") a masa silnika)

Bede bardzo wdzieczny, pozdro
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 10:44 przez Nashi, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 14, 2008 11:46

tak właśnie jest.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości