Jakie skutki żle założonego paska o 1, 2 zęby?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt cze 24, 2005 17:43

rozebrałem pól auta:) cały rozrzad posprawdzałem ustawiałem gmp itp, teraz po złozeniu wydaje sie być o niebo równiejszy od tego co było, a jest na 100% dobrze rozrząd juz ustawiony, jedynie co to troche jeszcze mi falują te ogroty, tak w granicach +/-50obr.

dzieki za wszelakie pomocne informacje:)


Mk3 GTI 16V ABF

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pt cze 24, 2005 23:57

czy podczas ustawiania paska rorzadu patrzycie na znak na kole zamachowym?? bo podobno tam jest. Mam III silnik abd, i nie wiem jak ustawic gorny martwy punkt, jak ustawilem na znak na kole zamachowym to tlok nie jest wysuniety do konca!! brakuje mu z 10 mm. Sa jeszcze znaki na kole pasowym i na kole rozrzadu i nie wiem po chyba mam tez pasek przesuniety o 1 zabek. dzieki :)



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » sob cze 25, 2005 11:43

ja najpierw ustawiłem wszystko bez zedjmowania paska zeby sprawdić, i u mnie wychodzi ze po ustawieniu wszystkiego dobrze tak jak na znakach na kole zamachowym obudowa pokazuje miedzy takim cyckiem wystajacym, a miedzy taka jakby nawiercona kropką. ten wystajacy cycek to z tego co sie orientuje to gmp, ale za cholere nie jest idealnie równo jak ustawiam na znaki na kole pasowym wału korbowego wałku rozrządu itp.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn cze 27, 2005 10:34

rozebrałem pól auta:) cały rozrzad posprawdzałem ustawiałem gmp itp, teraz po złozeniu wydaje sie być o niebo równiejszy od tego co było, a jest na 100% dobrze rozrząd juz ustawiony, jedynie co to troche jeszcze mi falują te ogroty, tak w granicach +/-50obr.

A teraz pora na ustawienie zapłonu. W 1.6 PN - o ile się nie mylę w MK2 jest b. podobny do 1.8 RP/ABS/AAM - aparat zapłonowy jest napędzany z wałka pośredniego. Przy jakielkolwiek ingerencji w rozrząd, tzn. pasek, koła, napinacz (nawet wymianie paska) zalecane jest ustawienie zapłonu (zmienia się nieco wzajemne położenie kół, zwłaszcza, jeżeli miałeś przesunięcie)[/i]


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

mihau
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt maja 06, 2005 07:33
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Post autor: mihau » pn cze 27, 2005 12:21

W moim tdi jak cos spie... przy wymianie rozrzadu mialem klopot z odpalaniem. Rano zapalal jak mlockarnia i jak zaj... chmure dymu to nie widzialem osob stojacych za samochodem.
Auto pojechalo do poprawki i na szczescie jest ok.
A glupi mechanik mowi, że po wymianie rozrzadu to tak jest... mowi, ze trzeba 2, 3 razy czasami przyjechac na poprawke... co za debil...



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pn cze 27, 2005 12:29

mam do was takie pytanie apropo zapłonu
po zdjeciu obudowy rozdzielacza na palcu jest nafrezowany rowek i na dolnej obudowie rozdzielacza też. tak jak na zdjęciu ze strony http://www.szorka1.republika.pl/rozrzad.htm tam jest pokazany palec rozdzielacza i na obudowie rozdzielacza taki frez.

Pytanie moje jest takie, czy jak obruce tak zeby ten frez był o 18stopni przesunięty w lewo(według kontomierza) to to odpowiada wyprzedzeniu zapłonu o 18 stopnii?? czy musze jechac i ustawiać według lampy?
bede wdzieczny za informacje, i prosze sie nieśmiać jeżeli palnełem głupstwo bo sie na zapłonie zabardzo nieznam.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn cze 27, 2005 13:09

:panna: lampa.... lampa.... lampa.... :panna:


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pn cze 27, 2005 13:41

tak myslalem, tylko łudziłem sie ze jest też inny "domowy sposób:)


Mk3 GTI 16V ABF

slawek3710
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 12:16
Lokalizacja: poznan

Post autor: slawek3710 » pt wrz 12, 2008 13:52

Mam również klopoty z obrotami w silnikuPN1.6.po tym jak nawalil mi silnik krokowy mechanik wmontowal mi jakis czeski gaznik.Auto przebiera na wolnych obrotach pluje w rure i sie trzesie jak by nie palil na jeden gar.Wymienilem juz kopulke palec filtr pow. swiece i kable wymieniłem w zeszłym roku kompresja po 11 na gar,rozrzad ok. glowica robiona.co jeszcze musze zrobic.Gaznik jest po regeneracjiPODOBNO. HELP


slawutek

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt wrz 12, 2008 20:58

wymień gaźnik to chyba logiczne
daj zwykły gaźnik bez sterownika


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 333 gości