Jakie skutki żle założonego paska o 1, 2 zęby?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
rozebrałem pól auta:) cały rozrzad posprawdzałem ustawiałem gmp itp, teraz po złozeniu wydaje sie być o niebo równiejszy od tego co było, a jest na 100% dobrze rozrząd juz ustawiony, jedynie co to troche jeszcze mi falują te ogroty, tak w granicach +/-50obr.
dzieki za wszelakie pomocne informacje:)
dzieki za wszelakie pomocne informacje:)
Mk3 GTI 16V ABF
czy podczas ustawiania paska rorzadu patrzycie na znak na kole zamachowym?? bo podobno tam jest. Mam III silnik abd, i nie wiem jak ustawic gorny martwy punkt, jak ustawilem na znak na kole zamachowym to tlok nie jest wysuniety do konca!! brakuje mu z 10 mm. Sa jeszcze znaki na kole pasowym i na kole rozrzadu i nie wiem po chyba mam tez pasek przesuniety o 1 zabek. dzieki
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
ja najpierw ustawiłem wszystko bez zedjmowania paska zeby sprawdić, i u mnie wychodzi ze po ustawieniu wszystkiego dobrze tak jak na znakach na kole zamachowym obudowa pokazuje miedzy takim cyckiem wystajacym, a miedzy taka jakby nawiercona kropką. ten wystajacy cycek to z tego co sie orientuje to gmp, ale za cholere nie jest idealnie równo jak ustawiam na znaki na kole pasowym wału korbowego wałku rozrządu itp.
Mk3 GTI 16V ABF
rozebrałem pól auta:) cały rozrzad posprawdzałem ustawiałem gmp itp, teraz po złozeniu wydaje sie być o niebo równiejszy od tego co było, a jest na 100% dobrze rozrząd juz ustawiony, jedynie co to troche jeszcze mi falują te ogroty, tak w granicach +/-50obr.
A teraz pora na ustawienie zapłonu. W 1.6 PN - o ile się nie mylę w MK2 jest b. podobny do 1.8 RP/ABS/AAM - aparat zapłonowy jest napędzany z wałka pośredniego. Przy jakielkolwiek ingerencji w rozrząd, tzn. pasek, koła, napinacz (nawet wymianie paska) zalecane jest ustawienie zapłonu (zmienia się nieco wzajemne położenie kół, zwłaszcza, jeżeli miałeś przesunięcie)[/i]
A teraz pora na ustawienie zapłonu. W 1.6 PN - o ile się nie mylę w MK2 jest b. podobny do 1.8 RP/ABS/AAM - aparat zapłonowy jest napędzany z wałka pośredniego. Przy jakielkolwiek ingerencji w rozrząd, tzn. pasek, koła, napinacz (nawet wymianie paska) zalecane jest ustawienie zapłonu (zmienia się nieco wzajemne położenie kół, zwłaszcza, jeżeli miałeś przesunięcie)[/i]
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 07:33
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Kontakt:
W moim tdi jak cos spie... przy wymianie rozrzadu mialem klopot z odpalaniem. Rano zapalal jak mlockarnia i jak zaj... chmure dymu to nie widzialem osob stojacych za samochodem.
Auto pojechalo do poprawki i na szczescie jest ok.
A glupi mechanik mowi, że po wymianie rozrzadu to tak jest... mowi, ze trzeba 2, 3 razy czasami przyjechac na poprawke... co za debil...
Auto pojechalo do poprawki i na szczescie jest ok.
A glupi mechanik mowi, że po wymianie rozrzadu to tak jest... mowi, ze trzeba 2, 3 razy czasami przyjechac na poprawke... co za debil...
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
mam do was takie pytanie apropo zapłonu
po zdjeciu obudowy rozdzielacza na palcu jest nafrezowany rowek i na dolnej obudowie rozdzielacza też. tak jak na zdjęciu ze strony http://www.szorka1.republika.pl/rozrzad.htm tam jest pokazany palec rozdzielacza i na obudowie rozdzielacza taki frez.
Pytanie moje jest takie, czy jak obruce tak zeby ten frez był o 18stopni przesunięty w lewo(według kontomierza) to to odpowiada wyprzedzeniu zapłonu o 18 stopnii?? czy musze jechac i ustawiać według lampy?
bede wdzieczny za informacje, i prosze sie nieśmiać jeżeli palnełem głupstwo bo sie na zapłonie zabardzo nieznam.
po zdjeciu obudowy rozdzielacza na palcu jest nafrezowany rowek i na dolnej obudowie rozdzielacza też. tak jak na zdjęciu ze strony http://www.szorka1.republika.pl/rozrzad.htm tam jest pokazany palec rozdzielacza i na obudowie rozdzielacza taki frez.
Pytanie moje jest takie, czy jak obruce tak zeby ten frez był o 18stopni przesunięty w lewo(według kontomierza) to to odpowiada wyprzedzeniu zapłonu o 18 stopnii?? czy musze jechac i ustawiać według lampy?
bede wdzieczny za informacje, i prosze sie nieśmiać jeżeli palnełem głupstwo bo sie na zapłonie zabardzo nieznam.
Mk3 GTI 16V ABF
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr wrz 10, 2008 12:16
- Lokalizacja: poznan
Mam również klopoty z obrotami w silnikuPN1.6.po tym jak nawalil mi silnik krokowy mechanik wmontowal mi jakis czeski gaznik.Auto przebiera na wolnych obrotach pluje w rure i sie trzesie jak by nie palil na jeden gar.Wymienilem juz kopulke palec filtr pow. swiece i kable wymieniłem w zeszłym roku kompresja po 11 na gar,rozrzad ok. glowica robiona.co jeszcze musze zrobic.Gaznik jest po regeneracjiPODOBNO. HELP
slawutek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 333 gości