silniczek krokowy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rjxt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:52
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

silniczek krokowy?

Post autor: rjxt » czw wrz 11, 2008 08:51

Mam taki problem: po dłuższej jeżdzie powyżej 100km na benzynie auto potrafi samoistnie zgasnąć i nie da się go już uruchomić co najwyżej na 2 sek. nierównej pracy i znowu gaśnie. Problem znika kiedy auto całkowicie ostygnie (co trwa niestety kilka godzin).
I tu moje pytanie czy wadliwy silniczek krokowy może wpływać na uruchomienie motoru czy też jego brak nie wpływa na uruchomienie? Z logiki wynika,że służy on jedynie do stabilizacji obrotów biegu jałowego co też, czyni gdy autem nie przekroczę więcej niż 100km, nie pojawiają się wady typu falowanie obrotów auto poprostu gaśnie. Może się mylę, ale im bardziej zagłębiam się w ten nurtujący mnie problem, tym jestem coraz bardziej głupszy.
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 09:09 przez rjxt, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » czw wrz 11, 2008 11:03

Ja bym zaczął od czujnika halla w aparacie zapłonowym


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw wrz 11, 2008 11:05

Popieram wypowiedź wyżej.



rjxt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:52
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: rjxt » czw wrz 11, 2008 11:08

danioo pisze:Ja bym zaczął od czujnika halla w aparacie zapłonowym
czujnik halla jest sprawny na lpg zawsze odpala i nie ma problemów



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw wrz 11, 2008 11:11

Nikt ci nie pisze, że masz dobry, a ty masz błędne pojęcie o działaniu tego ustrojstwa. Gdy auto się nagrzewa, a hall ma już swoje lata to potrafi zgubić iskrę i dlatego auto gaśnie i da się jo uruchomić dopiero po ostygnięciu.



rjxt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:52
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: rjxt » czw wrz 11, 2008 11:43

TAZ pisze:Nikt ci nie pisze, że masz dobry, a ty masz błędne pojęcie o działaniu tego ustrojstwa. Gdy auto się nagrzewa, a hall ma już swoje lata to potrafi zgubić iskrę i dlatego auto gaśnie i da się jo uruchomić dopiero po ostygnięciu.
No tak, tylko gdy silnik jest mocno nagrzany i nie da się go już uruchomić na benzynie to na lpg odpala bez problemów dowodem tego jest sprawny czujnik halla inaczej również na lpg by nie odpalał. (lpg I generacji na podciśnienie a więc nie współpracuje z krokowcem obroty regulowane są śrubą na wężu)
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 11:44 przez rjxt, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw wrz 11, 2008 14:26

pompa paliwa, filtr paliwa, wtryskiwacz, sprawdzales?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » czw wrz 11, 2008 14:46

T.O.B.I. pisze:...pompa paliwa, filtr paliwa, wtryskiwacz, sprawdzales?...
Zgadzam się. Wygląda to na kończącą się pompę paliwa. Może autko odpala po wystudzeniu pompy paliwa i samego paliwa w zbiorniku? Jeśli tak jest to zatankuj pod korek, a dystans bez opisanych objawów powinien się wydłużyć.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw wrz 11, 2008 15:58

Jak nie chce odpalać spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa i zobacz czy nie "syknie" zasysane powietrze. Sprawa może być błaha - podciśnienie w baku.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
MWSAP
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 14, 2008 06:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MWSAP » czw wrz 11, 2008 18:08

Mogą to też być tzw.zimne luty w kompie od benzynki,spotkałem ostatnio taki przypadek,objawy identyko! :bigok:


Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 11, 2008 18:23

rjxt, jeszcze taka propozycja: znajdź kabel zasilający wtryskiwacz benzyny. Będzie przecięty a oba odgałęzienia idą do instalki LPG, może być do tego zewnętrzny przekaźnik. W momencie jak nie będzie palił na benie połącz te dwa przecięte końce i próbuj odpalić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

rjxt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:52
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: rjxt » pt wrz 12, 2008 09:15

Dziękuję za porady, na pewno spróbuję jedno jest pewne to nie krokowiec wymieniłem już go przejechałem niecałe 100km i ponowne trudy odpalenia na benzynie bo na gazie odpala jak trzeba.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 415 gości