Przegrzewający się nawiew

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

contradanzaX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:30
Lokalizacja: Polska

Przegrzewający się nawiew

Post autor: contradanzaX » czw wrz 11, 2008 19:51

Witam,

mam problem z przegrzewającym się nawiewiem. Objawy:

1. Po włączeniu na 1,2,3 lub 4 bardzo nagrzewa się ta metalowa blaszka przewodząca prąd pod plastikowym pokrętłem, co z kolei powoduje nagrzewanie się i roztapianie plastikowego pokrętła (podginałem blaszke i nadal bez zmian)
2. Bezpiecznik termiczny i rezystor (to coś umieszczone za deską od strony pasażera) też się bardzo nagrzewa napewno ma ponad 100 stopni C, zresztą pokrętło i bezpiecznik robią się tak gorące że nie idzie ich dotknąć)

Proszę o pomoc



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » czw wrz 11, 2008 20:26

Slniczek elektrowentylatora do wymiany. Pobiera zbyt dużo prądu.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

kari-001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: kari-001 » czw wrz 11, 2008 20:34

ja stawiam na zaśniedziałe styki we wtyczce do pokretla co od spodu wchodzi...



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » czw wrz 11, 2008 20:40

kari-001 pisze:...ja stawiam na zaśniedziałe styki we wtyczce do pokretla co od spodu wchodzi...
Jest to możliwe, ale gdyby to było tylko to, to nie grzały by się tak strasznie rezystory w tunelu. Chyba, że styki w ich wtyczce też zaśniedziały. Trzeba to sprawdzić.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

contradanzaX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:30
Lokalizacja: Polska

Post autor: contradanzaX » czw wrz 11, 2008 20:43

AFN140KM pisze:Slniczek elektrowentylatora do wymiany. Pobiera zbyt dużo prądu.
styki rezystorów w tunelu są ok.

Dzięki, jeśli można to proszę o jakieś dodatkowe info :) A gdzie ten silniczek się znajduje? Czy można go samemu zmienić? Jak można sprawdzić czy to napewno silniczek? Ile taki siliczniczek może kosztować?
kari-001 pisze:ja stawiam na zaśniedziałe styki we wtyczce do pokretla co od spodu wchodzi...
jutro sprawdze styki od spodu pokrętła, dzięki :)
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 20:44 przez contradanzaX, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » czw wrz 11, 2008 20:44

A masz klimę?


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

contradanzaX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:30
Lokalizacja: Polska

Post autor: contradanzaX » czw wrz 11, 2008 20:45

AFN140KM pisze:A masz klimę?
nie nie mam



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » czw wrz 11, 2008 20:49

Pod nogami pasażera:
Obrazek

Numer OE: 1H1819021
Cena za nowy z zamiennika w sklepie: ok. 220 zł.
Na allegro znalazłem takie coś: http://www.allegro.pl/item418769399_gol ... 9_021.html


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

contradanzaX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:30
Lokalizacja: Polska

Post autor: contradanzaX » czw wrz 11, 2008 20:56

AFN140KM pisze:Pod nogami pasażera:
Numer OE: 1H1819021
Cena za nowy z zamiennika w sklepie: ok. 220 zł.
Na allegro znalazłem takie coś: http://www.allegro.pl/item418769399_gol ... 9_021.html
Dzięki bardzo, czyli jeśli to silniczek to przewód zasilający do silniczka też powinien być gorący?



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » czw wrz 11, 2008 21:00

Teoretycznie tak, ale przeczyść najpierw wszystkie styki i się zobaczy.

[ Dodano: 11 Wrz 2008 21:07 ]
Teraz mi przyszła do głowy jeszcze jedna rzecz: sprawdź, czy silniczek się obraca i zobacz, czy filtr kabinowy nie jest zapchany na amen :grin:


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

contradanzaX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:30
Lokalizacja: Polska

Post autor: contradanzaX » czw wrz 11, 2008 21:28

[ Dodano: 11 Wrz 2008 21:07 ]
Teraz mi przyszła do głowy jeszcze jedna rzecz: sprawdź, czy silniczek się obraca i zobacz, czy filtr kabinowy nie jest zapchany na amen :grin:
Ale, przecież nawiew działa idealnie na każdym biegu, przy nieobracającym się silniczku lub zapchanym filtrze powinien nie nawiewać lub słabiej nawiewać?
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 21:30 przez contradanzaX, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 356 gości