ABF gasnie na PB i LPG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr wrz 10, 2008 09:57

Podejrzana ta skrzynka, w MK2 na gruby wałek (16v) były tylko 5-ki, nie wiem jak w dieslach (jeśli tam był gruby wałek to być może jakaś z diesla).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr wrz 10, 2008 10:22

Zależy co chcesz wiedzieć.
ABF to 2.0 16v, moc 150 KM, moment 180Nm, wtrysk sekwencyjny Motronic.................


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » śr wrz 10, 2008 10:25

http://mk2.vwgolf.pl/sil_abf.html
utaj dowiesz sie co nieco



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr wrz 10, 2008 10:49

Rutek11, daruj sobie tego golfa bo sie wpakujesz w kupa i kasy pojdize drugie tyle .... Widać ze to jest popieprzone cos tam jak mozna do tego było dać skrzynie 4 i ten gaz !!
To na pewno jest ABF ??



jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » śr wrz 10, 2008 11:47

Nie wiem być może sprzedawca zrobił was w konia. Bo mi się wydaje że tam siedzi KR albo PL .

Pokaż foty tego motoru, albo prościej jaki to ma wtrysk elektroniczny czy mechaniczny. Choć jak z życia wiemy to można digi dołożyć... ale przynajmniej już jakiś trop będzie.

To co ja bym zrobił to wy*%$#( ten silnik z auta albo ogarnął to wszystko wymienił skrzynię na 5 biegową. Albo skrzynia 5 biegowa jest tylko 5 jest wysrana :roll: I zrobił porządek posprawdzał poustawiał i musi chodzić.

Jak jest instalacja pierwszej generacji to coś mi śmierdzi tu mechanicznym wtryskiem. Choć nie znam się dobrze na gazie to tak mi się zdaje. A K-jet nie lubi się z gazem...

Odczytaj oznaczenie silnika na bloku przynajmniej będziemy myśleć.



jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » śr wrz 10, 2008 12:08

No to jest tam jakaś niezła rzeźba.
To co ja bym zrobił to zobaczył w jakiej kondycji jest silnik i powoli robił z tym porządek. Sprawdził skrzynie co z nią. Jeśli to jest skrzynia 4 biegowa to wypad i montować 5.
Jeśli chodzi o gaz to już lepiej coś z II generacji albo wyżej.

Prawda jest taka że za 2000 zł nikt nie sprzedaje dobrej 16... Więc pewnie trzeba włożyć 2 razy tyle żeby ten samochód zaczął jakoś chodzić.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr wrz 10, 2008 13:44

Witam
Juz widac ze to jakis (szrotownik) jakich nie malo u nas narazie to zdejmij przewod idacy od pompy paliowa do listwy wtryskowej i zobacz czy paliwo leci wogule jezeli nie to zobacz czy jest zasilanie na pompie i czy filtr nie jest zatkany a i jeszce zobacz czy jest paliwo w zbiorniku jak auto dlugo nie jezdzilo na benzynie to moga byc tez wtryski zastane zrob narazie bezyne bo na gazie to nie jazda po pierwsze jest mixer (zweszka ) a po drogie to moze byc gas ustawiony ekonomicznie.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » śr wrz 10, 2008 13:52

Pisałes ze jeden z wtryskow poszedł reką.ABF ma listwe plastikową i wychodzi w całosci a nie wtryski pojedynczo. Zmierz manometrem cisnienie.Zdejmij przewod zasilający z listwy i mozna zmierzyc bez problemu cisnienie.
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 13:53 przez Andrzej32, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 259 gości