da się zainstalować mocniejszy układ chamulcowy ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » pn sie 25, 2008 23:43

Fahoo,
Fahoo pisze:admin gdzie jestes???????
norek111 pisze:pamiętasz jak napisałeś (szambo norek)
[ Dodano: 25 Sie 2008 23:13 ]
ja pamiętam
chłopaki robicie OT!! takie dyskusje na PW!


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Viking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob paź 27, 2007 22:02
Lokalizacja: Pszczyna

Re: da się zainstalować mocniejszy układ chamulcowy ??

Post autor: Viking » wt wrz 09, 2008 21:31

djgrzesiek pisze:jestem młodym, niedoświadczonym posiadaczem od niedawna gofra 3D 1.6 GTD i troszke mam zamiar go zmodernizować, chamulce mam do kitu i zamaist kupować taki sam zestawu zamienny chcialbym sie zapytac was czy podeszly jakieś większe tarcze z większymi zaciskami lub z wieksza ich ilością z modelu GTI lub 16V ??

na dniach bede mial poszerzane staluweczki "14" przód 7,5 195/40 a tyl 9 195/45 i glebe chce zrobic bo gwincik juz siedzi :okej: bo napewno felgi beda mialy wpływ na to jakie moge hamulce na przodze zainstalować

Przepraszam,że odgrzałem kotleta, ale będę przerabiał uprade hamulców w mk3. Otóż mam gofra 1.6 ABU 1994 z maleńkimi niewentylowanymi tarczami. Kupiłem już zwrotnice z piastami, tarczami wentylowanymi , zaciskami z passata b3 2.0. Czy ktoś już przerabiał taki upgrade ? Czy przegub zewnętrny z golfa będie pasować do piasty z passata ?



Robmot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn kwie 25, 2005 18:38
Lokalizacja: Łęczna

Post autor: Robmot » wt wrz 09, 2008 23:43

Viking pisze:Przepraszam,że odgrzałem kotleta, ale będę przerabiał uprade hamulców w mk3. Otóż mam gofra 1.6 ABU 1994 z maleńkimi niewentylowanymi tarczami. Kupiłem już zwrotnice z piastami, tarczami wentylowanymi , zaciskami z passata b3 2.0. Czy ktoś już przerabiał taki upgrade ? Czy przegub zewnętrny z golfa będie pasować do piasty z passata ?
Robiłem identyczną przeróbkę, Girlingi z B3 (plus tarcze na tył, też z B3), będzie pasować.
Przydała by się jeszcze pompa ham. Ta do Girlingów ma większą średnicę tłoczka i oczywiście wydajność.



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: da się zainstalować mocniejszy układ chamulcowy ??

Post autor: lwlw » śr wrz 10, 2008 00:32

Viking pisze:
djgrzesiek pisze:jestem młodym, niedoświadczonym posiadaczem od niedawna gofra 3D 1.6 GTD i troszke mam zamiar go zmodernizować, chamulce mam do kitu i zamaist kupować taki sam zestawu zamienny chcialbym sie zapytac was czy podeszly jakieś większe tarcze z większymi zaciskami lub z wieksza ich ilością z modelu GTI lub 16V ??

na dniach bede mial poszerzane staluweczki "14" przód 7,5 195/40 a tyl 9 195/45 i glebe chce zrobic bo gwincik juz siedzi :okej: bo napewno felgi beda mialy wpływ na to jakie moge hamulce na przodze zainstalować

Przepraszam,że odgrzałem kotleta, ale będę przerabiał uprade hamulców w mk3. Otóż mam gofra 1.6 ABU 1994 z maleńkimi niewentylowanymi tarczami. Kupiłem już zwrotnice z piastami, tarczami wentylowanymi , zaciskami z passata b3 2.0. Czy ktoś już przerabiał taki upgrade ? Czy przegub zewnętrny z golfa będie pasować do piasty z passata ?
Powiedz jeśli możesz - ile Cię to kosztowało? Bo moje heble raczej takie średnie są, więc może też bym się skusił na takie rozwiązanie...



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » śr wrz 10, 2008 18:25

memekk222 pisze:ciekawe ja tez bym jeszcze zmienil moze pompe ale jaki jest mumer seri z gti czy bedzie pasowala do seryjnego serwa z 16 pn. moze serio bedzie dobry efekt z hamowaniem
pompa pod serwo spokojnie podejdzie ,z tym ,że wlaściwie sie nie do końca dobrze wypowiedziałem,bowiem oprócz pompy mam serwo także z GTI
oto różnica
Obrazek
wlaściwie sama pompa z tego co mi wiadomo była w GTI i nawet w serii ,byla to pompa z oznaczeniem 22 chyba czy 21,więc cały power robi serwo tworząc większe podcisnienie.
memekk222 pisze:co do tarcz wentylowanych nie dadza ci mocniejszego hamulca ja zalozylem je tylko dla tego zeby sie nie grzały .. srednice masz przeciez ta sama tarcza grubsza ale klocki cenkie
niby tak ale szybsze odprowadzenie ciepla z hamulcy to lepsze hamowanie,mniejsza podatnośc na fading,choc na to również ma wpływ stan płynu ,stąd zaleca sie go raz na 2 lata zmienic


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Viking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob paź 27, 2007 22:02
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Viking » pt wrz 12, 2008 09:20

Robmot pisze:
Viking pisze:Przepraszam,że odgrzałem kotleta, ale będę przerabiał uprade hamulców w mk3. Otóż mam gofra 1.6 ABU 1994 z maleńkimi niewentylowanymi tarczami. Kupiłem już zwrotnice z piastami, tarczami wentylowanymi , zaciskami z passata b3 2.0. Czy ktoś już przerabiał taki upgrade ? Czy przegub zewnętrny z golfa będie pasować do piasty z passata ?
Robiłem identyczną przeróbkę, Girlingi z B3 (plus tarcze na tył, też z B3), będzie pasować.
Przydała by się jeszcze pompa ham. Ta do Girlingów ma większą średnicę tłoczka i oczywiście wydajność.

Czy pasowały Ci przeguby zewnętrzne z 1.6 ABU do piast z passata ? Jaki to był dokładnie passat ? (silnik oczywiście). Boję się, że będę musiał przekładać piasty z golfa do zwrotnic z passata....


Przy okazji -jaka jest minimalna dopuszczalna grubość tarczy wentylowanej po przetoczeniu ?



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1489
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » śr mar 25, 2009 20:33

odswieze temat.kupilem dzisiaj zaciski od golfa 3 gti na tarcze 280.myslalem ze wejda do golfa 2 1.8 na seryjne zwrotnice.mam fajer z silnikiem 1.8 90 koni.wystarczy zmienic same zwrotnice na te zaciski.cala reszta bedzie pasowac.oczywiscie rozstaw zostawiam 4x100.od czego zwrotnice beda pasowac???

[ Dodano: Sro Mar 25, 2009 19:46 ]
http://moto.allegro.pl/item581209445_zw ... 256mm.html
cos takiego


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 401 gości