silniczek krokowy??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
silniczek krokowy??
Witam
Mam prośbe czy jesteście mi w stanie określić na podstawie fotek gdzie dokładnie znajduje się silniczek krokowy?silnik 1.8 RP mi sie wydaje że to na tej focie poniżej
no i reszte fotek
Mam prośbe czy jesteście mi w stanie określić na podstawie fotek gdzie dokładnie znajduje się silniczek krokowy?silnik 1.8 RP mi sie wydaje że to na tej focie poniżej
no i reszte fotek
Ostatnio zmieniony pn wrz 15, 2008 00:04 przez sewooo, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Zaznaczyłem go kolorem czerwonym , masz jakiś problem z nim? , taka moja rada wywal ten filtr stożkowy bo na gazie to roczej sam syf ciągnie.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
GMS, grandilodz, dzięki
akurat filtr mało tu ma do znaczenia chodzi o silniczek krokowy już wczoraj buszowałem na forum i szukałem jakiegoś tematu konkretnego ale wszyscy tylko opisują że obroty nie takie że wyczyścić że coś tam , mam to samo wieszają mi się obroty na jałowym biegu same opadają i znowu same wzrastają nie ma rady zbieram info i zabierama się do foto porady na swoim przykładzie
akurat filtr mało tu ma do znaczenia chodzi o silniczek krokowy już wczoraj buszowałem na forum i szukałem jakiegoś tematu konkretnego ale wszyscy tylko opisują że obroty nie takie że wyczyścić że coś tam , mam to samo wieszają mi się obroty na jałowym biegu same opadają i znowu same wzrastają nie ma rady zbieram info i zabierama się do foto porady na swoim przykładzie
Problem falowania obrotów w RP-ku właśnie warto rozpocząć od sprawdzenia silnika krokowego. Czyszczenie raczej nie pomoże gdyż w środku jest on bardzo prosto zbudowany- mały silniczek i plastikowa zębatka. Dobrze by było gdybyś miał jak sprawdzić na innym gdyż trochę drogi on jest. Nowy zamiennik koło 100zł ale ja polecałbym raczej oryginał Bocha.
Niebiesku czujnik temperatury sprawdzałeś już? Problemy z obrotami cały czas czy tylko po odpaleniu? Jak tam uszczelka pod mono wtryskiem? Nie łapie może powietrza?
A na pierwszej fotce zaznaczyłeś czujnik położenia przepustnicy czyli TPS.
[ Dodano: 02 Wrz 2008 22:46 ]
Tak gwoli dodania, do stożka musi być odpowiednio ukształtowany dolot gdyż teraz bierze Ci dużo ciepłego powietrza znad bloku silnika a lpg lubi wiele bardziej zimne.
Niebiesku czujnik temperatury sprawdzałeś już? Problemy z obrotami cały czas czy tylko po odpaleniu? Jak tam uszczelka pod mono wtryskiem? Nie łapie może powietrza?
A na pierwszej fotce zaznaczyłeś czujnik położenia przepustnicy czyli TPS.
[ Dodano: 02 Wrz 2008 22:46 ]
Tak gwoli dodania, do stożka musi być odpowiednio ukształtowany dolot gdyż teraz bierze Ci dużo ciepłego powietrza znad bloku silnika a lpg lubi wiele bardziej zimne.
gailbraith, he he wiem stożek jest bardziej eksperymentalnie założony- wszystkich rusza hehe a wracając do tematu to obroty cały czas falują nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły raz się uda że przez chwile chodzi normalnie a raz nie, kiedyś było tak że czasem tylko wskakiwał na wysokie obroty ale w tej chwili jest masakra potrafi się zawiesić nawet na 4000 - 5000 obrotów. Z niczym nie ma problemów w tym silniku jak z obrotami.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
To jest TPS a nie silniczek krokowyGMS pisze:pierwsze zdjecie to pudlo to co zaznaczyles
Po drugie tych silniczków się nie czyści
Po trzecie proponuje restart komputera na benzynie nie na gazie i zobaczymy jak się zachowa.
PO czwarte kiedys też miałem eRPka i nadal mi chodzi po głowie
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
kup od razu drugi mówie z własnego doświadczenia, jak rozebrałem i wyczyściłem to po takim zabiegu zgłupiał kompletnie i obroty same wzrastały od 1000 do 2000 i cofanie silniczka nie pomogło. Kupiłem używany za 40pln od renault 17... ponoć. I działa jak trzeba.sew1 pisze:czyści się nie czyści napewno rozbiore i się sam przekonam
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
o to mnie zaskoczyłeś teraz z Renaulta pasuje silniczek?? już myślałem o używanym ale korci mnie żeby mimo wszystko poznać sposób działania tego urządzenia.Superbeasto pisze:kup od razu drugi mówie z własnego doświadczenia, jak rozebrałem i wyczyściłem to po takim zabiegu zgłupiał kompletnie i obroty same wzrastały od 1000 do 2000 i cofanie silniczka nie pomogło. Kupiłem używany za 40pln od renault 17... ponoć. I działa jak trzeba.sew1 pisze:czyści się nie czyści napewno rozbiore i się sam przekonam
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
a proszę:
http://moto.allegro.pl/item426107079_si ... ok_gw.html
http://moto.allegro.pl/item419904990_si ... ugeot.html
ten co ja mam to ponoć w renówce jeździł. Ale ile w tym prawdy to nie wiem? Ważne, że działa i nic się nie dzieje złego z nim.
[ Dodano: 07 Wrz 2008 22:57 ]
hmm? sposób działania? silniczek elektryczny, jak w samochodzikach na baterie, dwa tryby jak w samochodzikach na baterie, nic więcej... w środku nie ma cudów
[ Dodano: 07 Wrz 2008 22:58 ]
a chodziło mi o renault 19
[ Dodano: 07 Wrz 2008 22:58 ]
ale to nie było z 19;) z jakiejś innej renutki.
http://moto.allegro.pl/item426107079_si ... ok_gw.html
http://moto.allegro.pl/item419904990_si ... ugeot.html
ten co ja mam to ponoć w renówce jeździł. Ale ile w tym prawdy to nie wiem? Ważne, że działa i nic się nie dzieje złego z nim.
[ Dodano: 07 Wrz 2008 22:57 ]
hmm? sposób działania? silniczek elektryczny, jak w samochodzikach na baterie, dwa tryby jak w samochodzikach na baterie, nic więcej... w środku nie ma cudów
[ Dodano: 07 Wrz 2008 22:58 ]
a chodziło mi o renault 19
[ Dodano: 07 Wrz 2008 22:58 ]
ale to nie było z 19;) z jakiejś innej renutki.
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
Miałem ten sam problem obroty skakały. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowań potrafił sam dodawać gazu. Wskakiwał na wysokie obroty i zawieszał się nawet na 4000 - 5000 obrotów
Wymieniałem niebieski czujnik bo chciałem jak najtaniej naprawić - tylko szkoda czasu. Wymiana silniczka krokowego (mechanik mówił że to regulator obrotów) zakończyła ciągłą walkę z silnikiem.
Wymieniałem niebieski czujnik bo chciałem jak najtaniej naprawić - tylko szkoda czasu. Wymiana silniczka krokowego (mechanik mówił że to regulator obrotów) zakończyła ciągłą walkę z silnikiem.
Po co daleko szukać. Ten silniczek krokowy pasuje z Poloneza po 97r. z wtryskiem jednopunktowym Boscha.sew1 pisze:...o to mnie zaskoczyłeś teraz z Renaulta pasuje silniczek??...
O ilę dobrze widzę, na drugim zdjęciu to na silniczku masz numer Bosch'a 0132008600, więc wszystko się zgadza - pasuje z Poloneza.
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 152 gości