Dymi po wymontowaniu reduktora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
axel1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr maja 07, 2008 18:01
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Dymi po wymontowaniu reduktora

Post autor: axel1989 » pn wrz 08, 2008 19:55

Drodzy koledzy!

Otóż tak: wcześniej samochodem jeździłem tylko na gazie. Ggdy coś się zaczęło psuć przeszedłem na benzynę. Na benzynie zrobiłem ok 500km i z powodu oszczędności postanowiłem naprawić instalacje lpg. Zacząłem od reduktora. Odkręciłem wszystkie przewody itd. i potem zamknąłem obieg płynu chłodzącego (waż dochodzący z płynem do reduktora podłączyłem do miejsca gdzie był podłączony przewód z płynem za reduktorem) i odpaliłem samochód. Gdy tak sobie chodził na wolnych (włączyłem aby odpowietrzyć układ chłodzenia) zauważyłem białą chmurę za samochodem i nie wiem teraz gdzie ten płyn chłodzący przedostaje się do paliwa. Macie może jakieś propozycje? Czy może to normalne zjawisko gdy układ chłodzący się zapowietrzy.

I mam jeszcze jedno pytanko, a mianowicie: gdzie jest czujnik temperatury odpowiadający na wskaźnik w liczniku, jaki ma kolor i jak go sprawdzić?



Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » pn wrz 08, 2008 20:19

za wskaźnik odpowiada czarny czujnik na króćcu przy głowicy. Sprawdzić trzeba jego oporność. Było o tym wiele razy na forum - poszukaj!


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

Awatar użytkownika
axel1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr maja 07, 2008 18:01
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: axel1989 » pn wrz 08, 2008 21:30

chodziło mi jak sprawdzić wskaźnik czy pokazuje tez dobrze. a ma ktoś pomysły co do dymienia...?



Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » pn wrz 08, 2008 22:06

wskaźnik sprawdź wkładając termometr do zbiorniczka wyrównawczego - jak wskażnik jest wpołowie skali temp mierzona w zbiorniczku powinna mieć 90 st. C, a przy około 92-95 powinien ci sie wlaczyć wentylator przy chlodnicy


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 343 gości