Jak przerobic PF na PB?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak przerobic PF na PB?
Witam
Oddzis mam PF'a i chciałbym go przerobic na PB.
Co mi potrzeba i czy jest sens? W autku bedzie gaz...
Oddzis mam PF'a i chciałbym go przerobic na PB.
Co mi potrzeba i czy jest sens? W autku bedzie gaz...
sterownik + wycięcie katalizatora , o 5 KM nie wiem czy warto kombinować ale :
jeśli chodzi o gaz to wg przepisów jeżeli silnik jest "regulowany sondą lambda "(PF) to jest wymagana elektronika sterująca do instalacji gazowej , jeśli nie ma sondy (czyli PB) to na legalu kładziesz instalke za 1400 zl na śrubkę a nie za jakieś 2000 zl , a chodzi tak samo
jeśli chodzi o gaz to wg przepisów jeżeli silnik jest "regulowany sondą lambda "(PF) to jest wymagana elektronika sterująca do instalacji gazowej , jeśli nie ma sondy (czyli PB) to na legalu kładziesz instalke za 1400 zl na śrubkę a nie za jakieś 2000 zl , a chodzi tak samo
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Musisz wywalić katalizator i sondę lambda no i oczywiście sterownika, który znajduje się na podszybiu.
Nie wiem czy jest sens - mocą różniły się tylko o 5KM. Poza tym w karcie pojazdu masz wpisane że jest to PF. No i na bloku silnika też.
Pozdrawiam
Nie wiem czy jest sens - mocą różniły się tylko o 5KM. Poza tym w karcie pojazdu masz wpisane że jest to PF. No i na bloku silnika też.
Pozdrawiam

[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
dodatkowo w PBku nie ma filtra weglowego paliwa a co za tym idzie innaczej jest podcisnienie troche - jest mniej rurek. Ale nie wiem czy ma to wplyw na moc...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Nie wiem też czy silniki te nie różnią się także kolektorem wydechowym, ale pewien nie jestem.MaLiBU pisze:dodatkowo w PBku nie ma filtra weglowego paliwa a co za tym idzie innaczej jest podcisnienie troche - jest mniej rurek. Ale nie wiem czy ma to wplyw na moc...
Pozdrówka.
[ Dodano: Czw Lis 10, 2005 12:30 pm ]
W PB najlepszą sprawą jest to że bez problemu można zamontować BLOSa - auto nie ma sondy lamba i niektórzy mówią że można zrobić to wręcz legalnie. Tyle tylko że nie jestem pewien czy teraz można w silniku na wielopunkcie można legalnie zamontować instalację bez sterownika i silnika krokowego.melon pisze:no ale co ma to do tego za na bloku jest PF i za w karcie pojazdu jest PF? Co to ma za znaczenie?
Poprostu zastanawiam sie z którą instalacją gazową bedzie mniej problemów czy na PF czy PB... a regulator wolnych obrotów zostaje ?
Pozdrawiam

[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości