Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » ndz wrz 07, 2008 12:41

napisze tutaj moze ktos akurat szuka

SPRZEDAM MANETKE POD KOMPUTER PRAWA, W ŚWIETNYM STANIE Z AUTA O PRZEBIEGU 20tys za 5 dyszek oddam :)



Awatar użytkownika
damianp
Bora Power
Bora Power
Posty: 120
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
Kontakt:

.

Post autor: damianp » pn wrz 08, 2008 08:46

Dzis bede podłączał sie pod Vaga, jak poznam że błędnie wpisane jest kodowanie licznika, i jak to zmienic?Czy jest możliwe że po wpisaniu błędnego kodowania nie działa komputer? nie pokazuje mi żadnych funkcji mimo że jak pisalem wcześniej na manetce mam przyciski?
Czy moze znasz kogoś z Warszawy i okolic kto tym się zajmuje?



greg

Post autor: greg » pn wrz 08, 2008 11:34

damianp pisze:Czy jest możliwe że po wpisaniu błędnego kodowania nie działa komputer?
nie
damianp pisze:nie pokazuje mi żadnych funkcji mimo że jak pisalem wcześniej na manetce mam przyciski?
a manetka podłaczona kablami?



Awatar użytkownika
damianp
Bora Power
Bora Power
Posty: 120
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: damianp » pn wrz 08, 2008 12:52

greg, niestety jeszcze nie mialem okazji rozebrac licznika,

a czy po odczycie z Vaga będzie możliwe odczytanie czy licznik jest ok i czy kodowanie jest ok. i skąd mam wiedziec że kodowanie jest poprawne,
powiem szczeże że zagubilem sie juz zaclkowicie w tym temacie



Olito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 08:41
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Olito » pn wrz 08, 2008 15:33

Witam, kupiłem licznik z passata b5 919 pełny fis:) Po małych przeróbkach wsadziłem go w oryginalną obudowę licznika polo 6n - bo do takiego auta go montuje. Elsa mówi, że piny w niebieskiej kostce passata to to samo co polo. W sumie mogę już go podłączyć 1:1 tyle, że na zielonej kostce, której ja nie mam występują m.in.:

przełączanie i reset funkcji - to rozwiązałem manetką z lupo 3L
temp zewnętrzna i poziom płynu spryskiwaczy - też nie problem, kwestia czujników.

Natomiast pin 32 w zielonej kostce to sygnał spalania. Jakiś pomysł skąd go mogę w polo wytrzasnąć?


A tak wygląda mój rarytas :D

Obrazek



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » pn wrz 08, 2008 15:40

Olito, tez na takie poluje. Zdradzisz ile zaplaciles?
damianp pisze:Czy moze znasz kogoś z Warszawy i okolic kto tym się zajmuje?
Moge pomoc. Przerabialem u siebie montaz komputera, wiec powinnismy dac rade rozkminic co jest nie tak.
A z kodowaniem, to do Grega, ja z nim konsultowalem co wpisac.



Olito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 08:41
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Olito » pn wrz 08, 2008 16:12

270zł + prawie zrujnowane małżeństwo przez permanentne przesiadywanie na allegro :D



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » pn wrz 08, 2008 16:35

Olito, Tanio!!! Od kogo brales? Moze ma jeszcze jakis.



greg

Post autor: greg » pn wrz 08, 2008 18:11

Olito pisze:Jakiś pomysł skąd go mogę w polo wytrzasnąć?
pewnie - z komputera silnika jesli tylko nie masz na gaźniku

[ Dodano: Pon Wrz 08, 2008 6:16 pm ]
damianp, może inaczej - wydłub licznik - dostań się do wtyczki niebieskiej - jeśli brak kabelków w pinach 23, 24 i 25 to wiadomo czemu nie działa
potem VAG i odczyt kodowania licznika (17) - podaj jaki jest kodowanie + kod licznika (numer)



Olito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 08:41
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Olito » pn wrz 08, 2008 21:51

Podpiąłem zegary na razie bez żadnego kombinowania. Wszystkie kontrolki ładnie pogasły oprócz immo ale to oczywiste. Natomiast chyba jest różnica w jednym pinie, zaciągnięcie ręcznego powoduje komunikat braku płynu hamulcowego.

A tak wyglądają w nocy:

Obrazek

cinek2004, ja kupiłem od babki co miała jednego passata na części.



Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ThoMass » pn wrz 08, 2008 22:02

Olito pisze:Podpiąłem zegary na razie bez żadnego kombinowania. Wszystkie kontrolki ładnie pogasły oprócz immo ale to oczywiste.
Fajnie ten pelen fis wyglada :). Zycze zebys dogral wszystko do konca. Pozdr. :bajer:


Just like that... :okej:

Olito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 08:41
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Olito » wt wrz 09, 2008 00:28

Mam takie pytanie jedno czy przełączanie funkcji mfa góra, dół oraz reset to po prostu zwarcie odpowiednich pinów z zielonej kostki do masy?

Co do kontrolki płynu hamulcowego to już ją opanowałem :)



greg

Post autor: greg » wt wrz 09, 2008 08:45

Olito pisze:Mam takie pytanie jedno czy przełączanie funkcji mfa góra, dół oraz reset to po prostu zwarcie odpowiednich pinów z zielonej kostki do masy?
tak
Olito pisze:Co do kontrolki płynu hamulcowego to już ją opanowałem :)
w jaki sposób?



Olito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 08:41
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Olito » wt wrz 09, 2008 09:37

greg pisze:w jaki sposób?
po prostu przepiałem sygnał idący na ten pin w prawidłowe miejsce w zielonej kostce no ale to dotyczy polo.

[ Dodano: 09 Wrz 2008 15:37 ]
A opracował już ktoś sposób na gasnące linie na wyświetlaczu? Mam taką jedną co czasem gaśnie. W internecie jest pełno ofert naprawy tego ale ceny są zaporowe i podejrzewam, ze trochę naginane - tak jaki kiedyś zmiana przebiegu licznika. Nigdzie nikt wprost nie mówi jaka to jest technika, ale wszędzie piszą, że naprawa robiona jest na poczekaniu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 448 gości