Jakie najlepsze swiece do LPG
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie najlepsze swiece do LPG
witam wszystkich.
jak sadzicie które świece są lepsze do gazu NGK czy ISKRY zielone
jak sadzicie które świece są lepsze do gazu NGK czy ISKRY zielone
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 10:05 przez herflik95, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem zdecydowanie za iskami i do tego zwykłymi, a nie jakimiś guwnianymi zielonymi, albo innymi do gazu. Miałem dużego fiata z instalacją gazową i jeździłem 30000 na zwykłych iskrach. Po tym przebiegu stwierdziłem że wypada zmienić świece bo już troche za długo. Zmieniłem na NGK, wywaliłem po dwóch tygodniach (nierówna praca problemy z odpalaniem), założyłem iskry do gazu (żadnej poprawy, założyłem boscha dwuelektrodowe (też jakieś kupa), i założyłem te stare wyjeżdżone iskry i wszystkie złe objawy jak ręką odjął. Jak sprzedałałem kańcioka to na tych iskrach miał 70000 zrobione (może trafiłem wyjątkowo dobrą partie, a pozostałe jakieś trefne, ale i tak będe obstaawał za zwykłymi iskrami. (nawet mam je założone w Yamaha XJ 650 i nie miałem do tej pory żądnych problemów))
pozdrowienia el Kopyto
proponuje uzyc opcji ________SZUKAJ_________ bo doslownie pare dni temu mowa byla o tym a tu masz link i wiele ciekawych info o tym http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42391
pozdrawiam
pozdrawiam
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
Dokladnie to samo od swojego mechaniora slyszalem. Kazal mi do swojego golfika zalozyc swiece ISKRY od Poloneza, mowil ze sa nie do zjezdzenia.el Kopyto pisze:Jestem zdecydowanie za iskami i do tego zwykłymi, a nie jakimiś guwnianymi zielonymi, albo innymi do gazu. Miałem dużego fiata z instalacją gazową i jeździłem 30000 na zwykłych iskrach. Po tym przebiegu stwierdziłem że wypada zmienić świece bo już troche za długo. Zmieniłem na NGK, wywaliłem po dwóch tygodniach (nierówna praca problemy z odpalaniem), założyłem iskry do gazu (żadnej poprawy, założyłem boscha dwuelektrodowe (też jakieś kupa), i założyłem te stare wyjeżdżone iskry i wszystkie złe objawy jak ręką odjął. Jak sprzedałałem kańcioka to na tych iskrach miał 70000 zrobione (może trafiłem wyjątkowo dobrą partie, a pozostałe jakieś trefne, ale i tak będe obstaawał za zwykłymi iskrami. (nawet mam je założone w Yamaha XJ 650 i nie miałem do tej pory żądnych problemów))
A najlepiej 3 elektrodowe.
Ludzie w sklepie cholernie sie dziwili jak prosilem Iskre od poloneza do Golfa.
Ostatecznie kupilem Brisk bo nie mieli nigdzie kompletu Iskry (tez mi polecil do silnika 1.3 MPI do skody) i jestem bardzo zadowolny, wszak dostalem do 1.6AEE ale taki mam dokladnie silnik. To ze na swiecach bylo napisane ze do LPG to szczegol, bo i tak na wszystkich to pisza i to nie ma znaczenia.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
U mnie na 1.6 AEE sytuacja podobna. około 4 miesiące jeździłem na świecach NGK po czym nagle odmówiły posłuszeństwa [problemy z odpalaniem i nierówna praca silnika.
Szwagier poratował mnie nowymi świecami firmy Brisk [co prawda dedykowanymi Skodzie i jednoelektrodowymi ale..
Silniczek chodzi pieknie i nie mam zamiaru ich zmieniać. pozdr.
Szwagier poratował mnie nowymi świecami firmy Brisk [co prawda dedykowanymi Skodzie i jednoelektrodowymi ale..
Silniczek chodzi pieknie i nie mam zamiaru ich zmieniać. pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 291 gości