Problem z silnikiem 1.8 ABS (spadajace obroty)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

siwkins85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 09, 2006 12:52
Lokalizacja: Opole

Problem z silnikiem 1.8 ABS (spadajace obroty)

Post autor: siwkins85 » sob wrz 06, 2008 19:20

Witam,

Posiadam mk3 z 92 roku z silnikiem 1.8 ABS

Problem polega na tym, ze podczas jazdy wciskajac sprzegło (szybko lub wolno) obroty silnika spadaja ponizej 800 i auto zachowuje sie przez jakies 1 - 1,5s tak jakby chcialo zgasnac. Taka sama sytuacja dzieje sie gdy na biegu jalowym dodam pare razy gazu.
Dodam, ze gdy silnik jest zimny lub cieply nie ma zadnego falowania obrotow.

HELP!!!



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob wrz 06, 2008 19:39

Masz LPG?



Awatar użytkownika
darkkrk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 15:25
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: darkkrk » sob wrz 06, 2008 20:06

Podpinam sie pod temat ja mam LPG taki sam silnik 1,8 90km i na benzynie mam taki problem,ze gdy go przegazuje obroty spadaja ponizej 800,wydaje sie ze auto zgasnie ale,nagle same sie podnosza na 800 i jest dobrze na gazie jest ok czy wie ktos co to moze byc ?


Moje byłe mkIII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166720
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06a380425da433fb.html][img]http://images43.fotosik.pl/164/06a380425da433fbm.jpg[/img][/url]

siwkins85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 09, 2006 12:52
Lokalizacja: Opole

Post autor: siwkins85 » sob wrz 06, 2008 20:14

krzycho85 pisze:Masz LPG?
nie mam LPG.

Powiem wiecej, jestem po wymianie calego rozrzadu, szlifie glowicy itd itd.
ale i tak przed wymiana byl ten sam problem.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn wrz 08, 2008 13:14

lewe powietrze lub silniczek krokowy zaczyna nawalac, nie wykluczone ze z przepustnica cos jest moze brudna albo filtr powietrza (kiedy byl wymieniany)


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

siwkins85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 09, 2006 12:52
Lokalizacja: Opole

Post autor: siwkins85 » wt wrz 09, 2008 12:53

filtr powietrza wymienialem 3 dni temu, i dalej nic. co do przepustnicy to do konca nie jestem pewien ale mechaniur chyba czyscil jak cos tam ostatnio robil... a przedmuchow raczej nie ma podstawa gaznika wymieniona, w silniku tez wszystkie uszczelki powymieniane. ;(((

[ Dodano: Wto Wrz 09, 2008 12:55 ]
duzo jest rozbierania zeby ta przepustnice wyczyscic? bo jak nie to sam sobie sprawdze w jakim jest stanie:P aaa i jeszcze jedno... da sie jakos sprawdzic czy silnik krokowy jest ok?



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt wrz 09, 2008 14:53

zeby sciagnac przepustnice to 7 srub sie odkreca, silniczek krokowy mozesz sprawdzic przykladajac napiecie ale to nie zawsze jest wymierne, moj poprzedni dzialal podlaczony do napiecia a w aucie nie dawal sobie rady, wlacz zaplon ale nie odpalaj - podejdz do przepustnicy i otwieraj ja reka i zamykaj do konca powinien bzyczec silniczek krokowy, ale to tez nie jest wymierne, najlepiej podmienic na jakis inny i sprawdzic czy sie poprawi


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

giguss22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 19:28
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: giguss22 » ndz paź 26, 2008 21:59

Witam! podepne się pod temat. Mam problem z moim golfem III 1.8 GT benzyna. Gdy postoi na dworze przez całą noc i jest zimno to rano nie moge go odpalić. Kręce nim prawie aż do wykończenia akumulatora, a on sobie chwyci na obroty wtedy kiedy cały czas kręce silnikiem, a jak jak przekręcam kluczyk to od razu gaśnie. Gdy uda mi się go odpalić to potem mam problemy w jeździe jak dam mu gwałtownie gazu to sie dławi, lub bardzo ale to naprawde bardzo wolno przyśpiesza. Nie kiedy przy 28OO obr, 3000obr zaczyna mi przerywać. Gdy zdejmę nogę z gazu to szczela z tłumika. Spalanie wzrosło mi 3,5 litra więcej. Normalnie to tak palił 7,5 - 8 litrów, a teraz 12



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości