[MK2] Twardy pedał hamulca z abs jakby nie działała wspoma

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

languś

[MK2] Twardy pedał hamulca z abs jakby nie działała wspoma

Post autor: languś » sob lis 05, 2005 16:36

Witam wszystkich posiadam glfa II 1,8 z ABS a własciwie to chyba bez ABS bo ono nie działa a nie działa chyba dlatego ze pedał hamulca jest twardy i nie działa w nim wspomaganie nie posiada on serwa tylko jakas pompke hydrauliczną . Czy ktos wie jaka bedzie to przyczyna elektryczna czy mechaniczna . Moze wymienic na zwykłą pompe z serwem tylko ze bedzie bez ABS-u :(( niema on serwa takiego jak przy innych golfach działających na zasadzie podcisnienia tylko pompa hamulcowa z ABS-em
Ostatnio zmieniony śr lis 22, 2006 22:56 przez languś, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » sob lis 05, 2005 19:48

Coś mi się nie chce wierzyć że nie ma serwa. :?:



languś

Post autor: languś » pn lis 07, 2005 17:40

naprawde jest pompa z abs-em leczniema serwa jak to jest przy innych golfach niewiem na jakiej zasadzie ma wspomagac hamulec by sie lekko naciskało



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » pn lis 07, 2005 17:53

tomyart pisze:Coś mi się nie chce wierzyć że nie ma serwa. :?:
bo nie ma , jest pompa elektryczna wspomagająca

[ Dodano: Pon Lis 07, 2005 16:56 ]
languś pisze:naprawde jest pompa z abs-em leczniema serwa jak to jest przy innych golfach niewiem na jakiej zasadzie ma wspomagac hamulec by sie lekko naciskało
prawdopodbnie nie masz zasilania na pompie - trzeba sprawdzić czy jest podawany + i - na pompę - wtyk z grubym czerwonym i brązowym kablem - może padł bezpiecznik - są 2 montowane nad przekaźnikami 179 i 79 (takie dokładane - zresztą był dziś temat maglowany pare wątków temu)



languś

Post autor: languś » wt lis 08, 2005 20:34

wiec to jest taka pompa jak mówisz sprawdze te bezpieczniki a to zasilanie jak ma byc podawane przy włączonym zapłonie , na odpalonym silniku czy gdy jest naciskany pedał hamulca i jakie powinno byc napiecie . Serdeczne dzieki za rade :)) a czy jest mozliwe ze jest walniety przekaznik ?



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt lis 08, 2005 20:41

możliwość jest - znajdź te 2 kable (trzeba wyjąć zbiorniczek wyrównawczy) , podłącz "na krótko z akumulatora - jeśli zadziała tzn że coś ze sterowaniem - ogólnie pompa ma zadziałać zaraz po włączeniu zapłonu , nawet przed odpaleniem silnika - pompuje do uzyskania odp ciśnienia , potem w trakcie jazdy dopompowuje - średnio po 2-3 naciśnięciach hamulca "dobija"


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

languś

Post autor: languś » śr lis 09, 2005 13:52

diagnoza chyba jest stwierdzona sprawdziłem bezpieczniki jest ok. sprawdziłem pompe na krótko jet ok. działała natomiast jest brak zasilania które dochodzi do pompy czyli pozostała mi wizyta u elekrtyka ? i jaki moze byc koszt takiej naprawy ?



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr lis 09, 2005 16:20

Mialem dokladnie to samo, pomogla wymiana przekaznika. Mam nawet nr. 191 927 841 koszt 42 zl w serwisie



Awatar użytkownika
ezomezo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:28
Lokalizacja: ELbląg
Kontakt:

Post autor: ezomezo » śr lis 09, 2005 17:39

Witam
mam dokladnie ten sam problem na krotko wszystko dziala w kablu do silniczka nie dochodzi prad bezpieczniki sa ok wiec chyba i umnie poszedl przekaznik czy mozna go jakos sprawdzic ?
pozdro napisz jak wymienisz przekaznik czy wszystko wrucilo do normy
:okej: :okej: :okej:

[ Dodano: Sro Lis 09, 2005 16:42 ]
a i który to przekaznik moze jaka fote ktos ma rok golfera to 89

[ Dodano: Czw Lis 10, 2005 12:25 ]
dzieki sprawdzilem umnie byl to jedna spalony przekaznik byl to przekaznik nr 78 a numer katalogowy to 191 927 843 koszt niewielki :grin: 46zł a wszystko dziala jak powinno
wielkie dzieki za pomoc P :hmm: ozdrawiam :okej:



languś

Post autor: languś » czw lis 10, 2005 19:54

gdzie taki przekaznik dostane czy u zwykłego elektryka samochodowego cz moze serwis ???



Awatar użytkownika
ezomezo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:28
Lokalizacja: ELbląg
Kontakt:

Post autor: ezomezo » pt lis 11, 2005 02:39

ja polecam serwis dostalem od reki mieli go nawet na stanie jakis zamiennik napewno jest w motoryzacyjnych ale polecam orginal cena niewiele wieksza a jakosc o wiele wieksza
pozdro dla golfiarzy :pub:



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lis 22, 2006 22:35

languś pisze:diagnoza chyba jest stwierdzona sprawdziłem bezpieczniki jest ok. sprawdziłem pompe na krótko jet ok. działała natomiast jest brak zasilania które dochodzi do pompy czyli pozostała mi wizyta u elekrtyka ? i jaki moze byc koszt takiej naprawy ?
a gdzie te bezpieczniki sprawdzaleś w którym miejscu ?
bo wiem czemu Ci nie działa, jakbyś wpadł do mnie to byśmy zrobili to
prawdopodobnie w kilka kilkanascie minut , albo przekaźnik albo bezpiecznik 30A :-)
w samej pompie z tym ustrojstwem to prawie nie ma co się psuć :-)

[ Dodano: Sob Lis 25, 2006 21:18 ]
tomyart pisze:Coś mi się nie chce wierzyć że nie ma serwa. :?:
ma tylko to wygląda zupełnie inaczej niż zapewne u Ciebie :okej: :jezor:
u niego jest taka gruszka/jabłko wielości niewielkiego jabłka ...

[ Dodano: Sob Lis 25, 2006 21:20 ]
syncro2 pisze:
tomyart pisze:Coś mi się nie chce wierzyć że nie ma serwa. :?:
bo nie ma , jest pompa elektryczna wspomagająca
taka grucha spełania role tradycyjnego serwa ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

jettaUSA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lip 10, 2007 22:30
Lokalizacja: Wawa

Post autor: jettaUSA » wt lip 10, 2007 22:43

Pomocy!!! U mnie też jest twardy pedał ale bezpieczniki są całe a przekaźniki pykają czyli chyba też są całe. Coś jest nie tak bo jak wyjmę te bezpieczniki i przekaźniki to pedał jest taki sam jak z nimi. Ma ktoś jakąś propozycje na rozwiązanie tego problemu?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 366 gości