Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jester
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 00:34
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: jester » pn sie 25, 2008 19:26

Marcinek, jaki masz licznik .. napisz model .. w a wysle Ci odpowiedniego Dumpa ...



Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » wt sie 26, 2008 00:41

no licznik mam taki jak w pierwszym poscie

Obrazek

1J5 920 946 C

lub

1J5 920 945 C
Ostatnio zmieniony wt sie 26, 2008 00:48 przez Marcinek, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » wt sie 26, 2008 09:50

Marcinek, to w końcu który numer? z końcówką 5 czy 6? adres mail na pw daj



Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » wt sie 26, 2008 12:42

idzs postaram sie wyjac zegary to obadam jaka koncowka bo wygaldaja identyko ;)

[ Dodano: Czw Sie 28, 2008 10:35 am ]
juz wiem

1J5 920 946 C



Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ThoMass » czw sie 28, 2008 18:04

jester pisze:jaki masz licznik .. napisz model .. w a wysle Ci odpowiedniego Dumpa ...
Kolego moze moglbys mi podpowiedziec jakiego szukac licznika z 1/2 fis lub caly fis. Obecnie mam taki model zegarów: 1J0 920 806 G



Awatar użytkownika
jester
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 00:34
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: jester » czw sie 28, 2008 18:21

ThoMass,

Ja polecam 1J5 920 846Cz pelnym Fis .. To taki jak ja mam ..
Mozesz zalozyc z passata ale musisz zmienic obudowe przednia i eeproma .. reszta taka sama ..

Jesli chcesz 1/2 fis to 1J0 920 826C i ja mam takie zegary na sprzedaz ... z R32 wiec benzyna i mam tez do diesel-a 1J0 920 826.
Jesli masz jakies pytania co do ceny pisz na gg , jestem wieczorami..

Pozdraiwam ADAM



Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » śr wrz 03, 2008 00:37

No wiec dzisiaj po konsultacjach i wskazówkach Grega (za co mu serdecznie dziękuje :pub:), w koncu wpakowalem licznik do mojego auta. Nie posiadam szyny CAN, auto jest z '99 roku licznik 919 z MFA. Podłączyłem sobie licznik na CAN'ie o nr "1J5 920 825 A" posiada on 1/2FIS, gdzie zaznaczam ze w aucie nie mam takiej szyny. Generalnie co dziwne działa wszystko (procz oczywiscie Airbaga) obrotomierz, ABS i cała reszta pierdołek, zużycie klockow cos piszczało ale sie wyłączyło. Softcoding nowego licznika ustawiony na 04102 obecnie, przed zmianą było 05123. Jednak pojawił sie problem postaci takiej, że nie działa średnie i chwilowe spalanie ma wyświetlaczu Fis - średnia prędkość, przejechane km itd. wszystko działa. Jakieś pomysły czemu to może nie trybić ?

I jeszcze jedno pytanko - czy w liczniku z 1/2 FIS istnieje jakaś możliwość włączenia tej funkcji co by pokazywał ile km na baku jeszcze zostało do przejechania ? Czy to tylko na full FIS'ie :)



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

jaki licznik?

Post autor: wladek78 » śr wrz 03, 2008 13:37

witram

koledzy jkiamoge załozyc licznik do mojego auta

mam golfa z 98 roku i komputer mam nie na srodku ale po bokach

moge z duzym fisem licznik wsadzic


nie znam sie na tym i pytamm

no i czy wogole jest sens zakładac inny?

pozdrawiam



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » śr wrz 03, 2008 16:12

wladek78, albo adapter i licznik jaki chcesz, albo szukaj bez CAN (srodkowe cyfry 919) z 1/2FIS lub caly ale znalezienie takiej szafy graniczy z cudem :)



Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » czw wrz 04, 2008 01:15

jester, gdzie ten Dump :bigok:



Awatar użytkownika
damianp
Bora Power
Bora Power
Posty: 120
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
Kontakt:

Pomocy!!!

Post autor: damianp » czw wrz 04, 2008 11:12

Podłacze sie pod temat

To mój pierwszy post na forum wiec prosze o wyrozumiałość.

Mam problem z licznikiem w Borze 2.3 v5, obroty jak i prędkośc są przekałmywane (prawdopodbnie wszytskie wskazania sa błędne)oraz nie działa komputer.Dodam że samochod jest z 1998 ,

Moim zdaniem , ktoś zmienil licznik na niewłaściwy, ale nie wiem jak to sprawdzic.Gdzie powinien zajdowac sie wyświetlacz komputera, cetralny czyli chyba FIS czy może w liczniku czyli MFA
Dlatego prosze o pomoc, jak moge w łatwy sposób zewryfikowac co tak naprawde jest z licznikiem, jesli jest z niewłaściwego samochodu, to jaki powinien byc czy np. z 2.8 będzie pasował czy wchodzi w gre tylko 2,3v5.A może problem tkwi w czyms innym?


Proszę o pilna pomoc
Z gory dzieki
pozdrawiam



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » czw wrz 04, 2008 16:03

damianp, najpierw podlacz pod VAG i sprawdz kodowanie licznika. Moze po prostu nie masz komputera. Manetka od wycieraczek ma m.in. przycisk reset na dole?



Awatar użytkownika
damianp
Bora Power
Bora Power
Posty: 120
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
Kontakt:

.

Post autor: damianp » pt wrz 05, 2008 08:40

Przycisk reset jest oraz dwa przysciski na boku.
Ale w czym może tkwic problem że zegary przekłamuja i to bardzo?
a czy wszytskie zegary pasuja do 2.3v5 np.od 1.6 beda takie same.
bo możliwe ze ktoś coś podmienił.
a co z tym kodowaniem mam sprawdzic?
czy po podłączniu pod VAG'a bede mial możliwośc sprawdzenie oznaczeń licznika?
jaki powinien byc w Borze 99 rok z kpmputerem.
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 11:57 przez damianp, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » pt wrz 05, 2008 16:18

Troche wczesniej w tym temacie masz numery wszystkich licznikow z komputerem.
Najlepiej zeby byly wyskalowane tak samo jak oryginalne, czyli w Twoim przypadku do 260 i byly do benzyny. Reszte zalatwiasz kodowaniem.
Numery sprawdzisz Vagiem lub jak wyjmiesz licznik, to powinny byc na spodzie.
Przeklamuja, bo moze byc zle kodowanie wpisane.
Sprawdz co masz pod software coding:
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 16:21 przez cinek2004, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 439 gości