Wyciek przy pompie wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kuba gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 14, 2008 17:07
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Wyciek przy pompie wspomagania

Post autor: kuba gti » czw sie 28, 2008 18:46

VWitajcie,

cieknie mi płyn ze wspomagania. Przyglądałem się temu wyciekowi i nie wiem czy wyciek jest spod węża czy może to "kolanko", do którego podłączony jest wąż cieknie na połączeniu z pompą - może mi ktoś powiedzieć czy to "kolanko" stanowi jedną całość z korpusem pompy czy jest osobnym elementem? Polecam do wglądu zdjęcie i proszę o ewentualne pomysły czy wycieka spod węża czy z innego miejsca. Dzięki wielkie!

Obrazek


Kuba

[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/280913.html][img]http://images.spritmonitor.de/280913.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » czw sie 28, 2008 19:20

Witam . To kolanko to osobny element jest nabijany na wcisk da się to wymienic bez problemowo . Ale pierwsze co to sobie zmien opaske zdejmi węża zobacz czy nie jest przecienty .

[ Dodano: 28 Sie 2008 19:21 ]
A na zdjęciu to wygląda jak by się pociło a nie lało . A kapie?



Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » czw sie 28, 2008 19:39

w niektórych zamiennikach (Tureckich) jest to na stałe, ale u ciebie na zdjęciu widać że nie. Jak kapie pod samochód to weź powąchaj bo olej do wspomy ma charakterystyczny drażniący zapach. Popatrz też czy nie pojawiają się pęcherzyki powietrza w zbiorniku. Jeżeli jesteś pewien że to z układu to samochodzik na klocki, jeden patrzy gdzie cieknie a drugi kręci kierownicą. Największe ciśnienie będzie na full skręcie przy wyższych obrotach silnika, więc zapewne wtedy powinno się lać najwięcej.

Jak powiększyłem twoje zdjęcie to widać że się leje z węża doprowadzającego (i poci się na simeringu na wałku pod piastą) sprawdź czy przewód gdzieś się nie przetarł pod opaską jak tak to go ciach, skręć na nowej opasce i po sprawie(uwaga bo jak zdejmiesz go z tego kolanka to cały olej z układu wypłynie ok 0,4-0,5 L.)
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 19:49 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

kuba gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 14, 2008 17:07
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: kuba gti » pt sie 29, 2008 00:30

Hans-Hans pisze:A na zdjęciu to wygląda jak by się pociło a nie lało . A kapie?
Tak, kapie - widać na powiększonym zdjęciu.
Dedi_S pisze:Jak powiększyłem twoje zdjęcie to widać że się leje z węża doprowadzającego (i poci się na simeringu na wałku pod piastą) sprawdź czy przewód gdzieś się nie przetarł pod opaską jak tak to go ciach, skręć na nowej opasce i po sprawie(uwaga bo jak zdejmiesz go z tego kolanka to cały olej z układu wypłynie ok 0,4-0,5 L.)
To można tak po prostu obciąć kawałek węża?? Nie braknie mi potem? Cały olej to 0,5 L?


Anyway, dzięki za odpowiedzi - jutro coś podziałam a najpewniej pojadę do mechanika co mi niedawno wymieniał węże - po prostu wygląda na to, że robota spartolona :grrr: a kasy na to poszło co niemiara (dlatego lepiej żeby mi nie brakło czasem tego węża jakbym się zdecydował na rozwiązanie Dedi_S :chytry: )


Kuba

[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/280913.html][img]http://images.spritmonitor.de/280913.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » pt sie 29, 2008 07:52

Jak miałeś coś już wymieniane to całkiem możliwe że może braknąć. Jedź lepiej do tego co to spartolił.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

kuba gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 14, 2008 17:07
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: kuba gti » wt wrz 02, 2008 23:44

No i meches zdiagnozował, że wyciek jest z króćca przy pompie...

Jakoś nie chce mi się w to wierzyć ale jak już się z tym uporam to dam znać.

Pozdrawiam!


Kuba

[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/280913.html][img]http://images.spritmonitor.de/280913.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 205 gości