Golf 2 => problem z układem wtryskowym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luqii

Golf 2 => problem z układem wtryskowym

Post autor: luqii » pn lis 07, 2005 20:59

Witam.
mam golfa 2 GTI 8V z wtryskiem mechanicznym
oto problem- słabnie powyżej 140km/h(silnik nie wkręca sie powiżej 4 tys obr/min)- ciśnienie na pompie paliwa wynosi 5 bar'ów.Na pewno nie jest to winą układu zapłonowego... rozrząd też można wykluczyć- mieliście może podobny problem ? może możecie coś poradzić

proszę o pomoc

Pozdrawiam Łuki



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt lis 08, 2005 00:52

Niepamiętam ale pompa powinna mieć wyższe ciśnienie.Ja miałem podobny problem jak przejechałem ze 100 kilometrów to moja 16v niemogła się podwlec pod górkę a po dwuch dniach padła.Jak trochę polata pompa to póżniej niedaje rady i nienadąża z pompowaniem paliwa.Twoja pompa zewnętrzna będzie miała nr 191 906 090 i ma średnicę około 4 cm.Ostatnio dowiadywałem się dla jednego kolegi z forum w srewisie .



luqii

Post autor: luqii » wt lis 08, 2005 01:18

a jak to nie pompa to co ? rordzielacz paliwa?
- jutro bede miał wyjmowaną pompe i porównam numery z Twoimi

moze jakoś ją sie da przeczyścić ....



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt lis 08, 2005 02:19

luqii pisze:ciśnienie na pompie paliwa wynosi 5 bar'ów
No niezaduze to cisnienie. Jaki masz silnik?



luqii

Post autor: luqii » wt lis 08, 2005 11:15

GTI 1.8 8 zaworowy- ten produkowany do 87
myślisz że 5 bar to za mało ?



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt lis 08, 2005 11:22

jeśli to GX to ciśnienie robocze jest 6-7 barów


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

luqii

Post autor: luqii » wt lis 08, 2005 11:31

jak to gx ?



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt lis 08, 2005 11:38

no a jaki masz silnik ? OZNACZENIE ???


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

luqii

Post autor: luqii » wt lis 08, 2005 11:46

oznaczenie silnika to RD



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » wt lis 08, 2005 12:45

kiedy ostatni raz wymieniales filtry , powietrze i paliwo ?


Zyj kolorowo :)

luqii

Post autor: luqii » wt lis 08, 2005 12:58

w te wakacje były wymieniane-
ide zaraz do warsztatu- wykręce ją i sam sprawdze ciśnienie bo mi sie wydaje że tam nawet nie ma tych 5 barów...

[ Dodano: Wto Lis 08, 2005 15:34 ]
czy może boć to spowodowane zapchanym układem wydechowym <zwłaszcza katalizatorem>
jutro jak będe miał czas to odetne go i wydłubie



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr lis 09, 2005 02:33

ma ktos moze rozpiske do mk2 1.8 przy jakim silniku jakie powinno byc cisnienie pompy
Rp,KR,PL,GX,PF,PB



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 174 gości